• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Let op:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    Ontopic houdt ook in dat we geen gesprekken met elkaar dametjes, laat me jullie geen twee tasjes aanbieden (N)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ontopic houdt ook in dat we geen gesprekken met elkaar dametjes, laat me jullie geen twee tasjes aanbieden (N)

    Badeend en problem solved. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Volgens mij heb ik mijn weken iets te vol gepland met leren. Maarja, dan heb ik straks meer even geen leven meer :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Draculea schreef:
    Ik weet gewoon even niet meer hoe ik me moet voelen...


    Als een van deze?
    Sorry ik ben in een vrolijke bui en nu wil ik jou ook vrolijk maken :Y)


    'The best way to predict the future is to create it'.

    PUKKELxDING schreef:
    Ontopic houdt ook in dat we geen gesprekken met elkaar dametjes, laat me jullie geen twee tasjes aanbieden (N)


    Sorry Mevrouw PUKKELxDING, Ik heb nu eenmaal een verslaving aan tasjes :Y)


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Damn,it! Ik wilde niet jou maar die andere jongen bij de broodjesactie hebben. Ik mag jou nog steeds niet na die keer dat je dingen ging zeggen die je niet moest zeggen...
    Ik weet al wie ik morgen en overmorgen ga ontwijken...


    Stenenlikker

    Ik vind het zó leuk dat ik Head Girl ben, hé, ik vind het echt tof om met Harry Potter en organisatie bezig te zijn. Ik wist wel dat ik zoiets op een site wil doen, en nu mag het, hehe. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Yes, ook eindelijk Pottermore aangemaakt. Me is happy :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Bububut. I'll wait for you too. :c


    "I shut my eyes in order to see.'

    Incantatem schreef:
    Ik vind het zó leuk dat ik Head Girl ben, hé, ik vind het echt tof om met Harry Potter en organisatie bezig te zijn. Ik wist wel dat ik zoiets op een site wil doen, en nu mag het, hehe. :Y)

    Same here, Head zijn is echt leuk :Y)
    De volgende stop: Bemiddelaar. ;D


    Deep inside, I've never felt alive


    Hahaha, genius. Echt zo nice! Zal m'n moeder leuk vinden om te zien c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ludovico schreef:
    (...)
    Same here, Head zijn is echt leuk :Y)
    De volgende stop: Bemiddelaar. ;D


    Wij hebben dezelfde stop, Sofie. :Y)

    OT: morgen 1e uur maar spenderen in STIP voor MAW, ENG en GS. Yaaaaay, not.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    I'm so tired of everything. I just want to end it all.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Irvine schreef:
    I'm so tired of everything. I just want to end it all.

    Don't you dare end your life :O


    -

    Irvine schreef:
    I'm so tired of everything. I just want to end it all.


    Don't give up life is precious. als je wil praten staat mijn gb of inbox open ^^


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.