• Gebaseerd op X-men



    Twee scholen gelegen in het stadje Londen ,vangen kinderen met speciale krachten op. Deze scholen zijn zwaar geheim voor de buitenwereld ,want ze willen geen risico’s nemen. Jongeren van 16 tot 22 met deze gaves ,krijgen gratis onderwijs en onderdak. Maar….
    De twee scholen hebben niet hetzelfde doel… The academie of Brighton leert kinderen hun gaves controleren en leert hun leven en overleven met hun krachten. The academie of Guillotine verzet zich tegen de mensheid in,maar dit weten sommige leerlingen niet.


    De scholen delen hun leerlingen in door hun gaves. Leeftijd telt hier niet echt.
    Je hebt fysieke- mentale gaves en besturing van elementen.






    Leerkrachten
    (Er zijn vooral leraren van ,Fysieke krachten, elementsturing en Mentale krachten nodig.) Leraren ,die iedereen mag bespelen ,worden hier ook bij gezet. Deze leerkrachten werken ook voor beide scholen

    -Daveney Coye Florinda || elementen || Calipso
    -William Alexander Tyson || Mentale krachten || Raccoon
    -Lex Sterlington || directeur/leraar Brighton ||Paddo
    -Cathelina Alexis Jurado || Velton


    The academie of Brighton (There’s no diference in Mutants and humans ,we all have a heart ,brains and feelings)

    Jongens Vol!
    -Kendall Francis Jackson || Kendizzzzle
    -Joseph Mason Jaspers || xAlways
    -Marcus Franz Missen || LogitG27
    -Daniël "Shadow" Raeper || Paddo
    -Ryan "Ry" Lucas Ashford || Wolfheart

    Meisjes Vol!
    -Evelynn Josephine Heartman || Raccoon
    -Damianne Abigail Stavros || BarnOwl
    -Feline Carroll || Huaso
    -Alexandria Katherina Valencia || HurtedHeart
    -Gereserveerd voor Velton





    The academie of Guillotine (If we don’t do something ,then in a few years ,there are no mutants annymore.)
    Jongens: Vol!
    -Olivier Jackson Skyes || Racoon
    -Casey 'Cas' Abel Day || Newton
    -Jace Aiden Braight || HurtedHeart
    -Jayden 'Jay' O'Brien || Segatakai
    -Tony Charles Fanickum || TheDarkKing

    Meisjes Vol!
    -Camilia Alli Cabello || Butera
    -Eve Alma Dwellington || Inside
    -Calendae Myah Limentina || Calipso
    -Jasmine Jose Parker || xAlways
    -June Dominique Rossi || VladiFerr


    Invullijstje
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd (16 - 22):
    Karakter :
    Uiterlijk (uitleg+foto graag):
    Gave:
    Welk vak :
    Familie:
    Extra:


    Invullijstje leerkrachten en directeur
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd (25-50):
    Karakter :
    Uiterlijk (uitleg+foto graag):
    Gave:
    Familie:
    Extra

    Deze hoeven niet volledig uitgeschreven te zijn en kunnen door iedereen bespeeld worden ,als je deze als vaste rol wilt ,schrijf dit er dan aub bij


    Kamer indelingen


    k625 Jace Aiden Braight & Casey 'Cas' Abel Day
    k663 Marcus Franz Missen & Tony Charles Fanickum
    k644 Joseph Mason Jaspers & Ryan "Ry" Lucas Ashford
    k682 Daniël "Shadow" Raeper & Kendall Francis Jackson
    k661 Jayden 'Jay' O'Brien & Olivier Jackson Skyes


    k165 June Dominique Rossi & Camilia Alli Cabello
    k115 Damianne Abigail Stavros & Feline Carroll
    k145 Calendae Myah Limentina & resarvatie van xAlways
    k123 Evelynn Josephine Heartman & Eve Alma Dwellington
    k140 Alexandria Katherina Valencia & reservatie van Velton




    Regels van de school
    -Vertel niet aan mensen dat je een mutant bent
    - Om 22:00 op je kamer en 23:00 lichten uit en slapen
    -Je krachten niet gebruiken op leraren ,leerlingen of mensen.Alleen in de daarvoor bestemde lessen.

    -Geen ruzie ,gevechten of agressie met je medesoort ,want iedere mutant is je familie.
    - Geen vandalisme
    - Draag de kleur van je school op één of meerdere kledingstukken. Het is geen uniform ,maar wel verplicht.
    -Niet roken ,alcoholische dranken gebruiken of drugs nemen ,binnen het schoolgebied.
    - Alleen de woensdag namiddag ,iedere schooldag vanaf 16:00 en de zondag hebben de leerlingen vrij en mogen ze de stad in.


    Regels rpg:

    We proberen ongeveer 4 a 5 regels te schrijven ,liefst niet minder.
    Reserveringen blijven 48 uur staan, denk er zelf aan.
    Geen perfecte personages
    Maximaal 2 personages (jongen en meisje) en 3 als je er een vaste leraar/lerares bijneemt
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst in praattopic of rollentopic
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering en afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij inde laats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij. Tenzij ik er iemand voor aanwijs
    Vragen mogen altijd gesteld worden


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2013 - 17:07 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Ja sorry ,we zitten inderdaad vol ^^



    (wat me eigenlijk echt verbaasd ,aangezien ik vreesde dat niemand interesse zou hebben voor deze rpg ^^' )


    Het zou toch in preciepe kunnen dat als Sivan haar rollen niet invuld, ik en Ivoryskin er in kunnen.
    PS. Zowel dat we allebei hebben dat we wilden/nog steeds willen.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    TheDarkKing schreef:
    (...)

    Het zou toch in preciepe kunnen dat als Sivan haar rollen niet invuld, ik en Ivoryskin er in kunnen.
    PS. Zowel dat we allebei hebben dat we wilden/nog steeds willen.


    Het kan inderdaad als Sivan haar rol niet tegen deze avond invult ,maar er was nog iemand die mij gisteren al vroeg of er rollen vrijwaren ,dus in princiepe zou zij dan voorrang hebben.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Het kan inderdaad als Sivan haar rol niet tegen deze avond invult ,maar er was nog iemand die mij gisteren al vroeg of er rollen vrijwaren ,dus in princiepe zou zij dan voorrang hebben.


    O, die ben ik dan even vergeten.
    PS. Heb je nou al vrij van school dan?
    PPS. Ik wel studiemiddag ofzo?


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    TheDarkKing schreef:
    (...)

    O, die ben ik dan even vergeten.
    PS. Heb je nou al vrij van school dan?
    PPS. Ik wel studiemiddag ofzo?


    Ze had me g'GB't en ja een vrije dag :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Ze had me g'GB't en ja een vrije dag :3


    O ja zei je gister.
    Ik ben morgen ook om 12:00 uit


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Raccoon schreef:
    (...)


    Sorry ,maar hier heb ik een paar minpuntjes :x De school is al véél eerder gesticht ,dus hij zou de school overgenomen hebben en ik heb liever dat je geen anime prentjes of tekeningen gebruikt. Liever een foto van een echt mens ,want dat vind ik namelijk veel fijner.


    Heb hem aangepast! :) Anime plaatje was meer en deels omdat ik geen leuk plaatje kon vinden xD

    Ja nu is hij goed :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hoelang duurt het totdat die rol van Sivan beschikbaar is?
    Ps. Sorry vraag het gewoon af :P


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    TheDarkKing schreef:
    Hoelang duurt het totdat die rol van Sivan beschikbaar is?
    Ps. Sorry vraag het gewoon af :P

    Ze heeft nog tot vanavond, hoor.
    Ps. Doe even rustig (cat)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Inside schreef:
    (...)
    Ze heeft nog tot vanavond, hoor.
    Ps. Doe even rustig (cat)


    Ik zei dat ik het gewoon afvroeg tot wanneer?
    En dan hoef je toch niet zo katig te doen.
    PS. Ben ook gewoon rustig.
    PPS. Sorry voor als dit boos overkom bedoel het echt niet zo, maar ik vind deze RPG echt GEWELDIG! en wil dus heel graag meedoen.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2013 - 16:54 ]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Raccoon schreef:
    (...)

    Ja sorry ,we zitten inderdaad vol ^^



    (wat me eigenlijk echt verbaasd ,aangezien ik vreesde dat niemand interesse zou hebben voor deze rpg ^^' )


    Ahh, nee. Deze RPG is echt awesome! Ik hou van X-Men.<3


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    xAlways schreef:
    Rol:
    Jongen Brighton academie
    Volledige naam:
    Joseph Mason Jaspers
    Leeftijd (16 - 22):
    18
    Karakter :
    Joseph is erg arrogant. Hij heeft een rijke vader, en verwacht dat mensen alles voor hem doen. Aangezien hij met zijn gave mensen kan verwonden, doet hij dat ook. Als hij niet krijgt wat hij wil, kan hij erg gevaarlijk worden, aangezien hij zijn gave dan niet onder controle heeft, en zomaar erge dingen kan gaan doen die hij niet gepland had, wat niet erg vaak, maar wel soms voor komt. Hij heeft dan ook last van woedeaanvallen, en probeert daar niets aan te doen. Zijn vader doet er niets tegen, aangezien hij dat niet durft. Als hij wil, kan Joseph zo iets doen wat zijn hele leven veranderd. EN hij houd van die macht, de macht om de baas te zijn over anderen, om te zorgen dat iedereen doet wat hij wilt. Zo gaat het op school, maar later zou het nog wel eens uit kunnen groeien tot iets ergers. Joseph denkt dat hij de enige is met een gave, en dat hij daardoor onoverwinnelijk is. Hij doet zijn best om nog sterker te worden, en meer te kunnen dan dat hij nu kan. Toch is zijn gave niet wat hem het sterkst maakt. Hij kan mensen overtuigen met zijn praatjes, en zijn woorden komen altijd goed uit zijn mond. Hierdoor lukt het hem nog beter om de baas te spelen, wat hem nog gevaarlijker maakt.
    Uiterlijk (uitleg+foto graag):





    Joseph is erg ijdel. Je zult hem nooit in een spijkerbroek en tshirt rond zien lopen. Hij straalt een en al minachting uit, waardoor hij groter lijkt dan dat hij eigenlijk is. Met zijn 1.81 is hij eigenlijk niet echt groot, maar zijn kuif die altijd recht omhoog staat, geeft hem er nog een paar extra centimeters bij. Hij heeft een tattoo in de vorm van een feniks, die voor zijn krachten staat. Deze heeft dan ook vee; betekenis voor hem, maar meestal draagt hij lange mouwen om het te verbergen.
    Gave:
    Vuurbesturing. Hij kan vuur iets groter of kleiner maken, en zelfs een klein vuurballetje creeëren met zijn handen. Ook heeft hij de kracht om een normale grote vogel voor eventjes in een feniks te veranderen, die dan naar hem luistert.
    Familie:
    Joseph is enig kind. Hij is altijd erg verwend, en is daardoor ook geworden tot wat hij is. Zijn moeder zal hem in alles verdedigen, ook al heeft hij een moord gepleegd, en zijn vader houdt er erg van om over hem op te scheppen. Dit vind Joseph niet erg, en hij houdt er wel van om helemaal opgehemeld te worden door zijn ouders.
    Extra:
    /


    Rol:
    Meisje academie van Guillotine
    Volledige naam:
    Jasmine Jose Parker
    Leeftijd (16 - 22):
    17
    Karakter :
    Jasmine is altijd erg alleen geweest omdat ze meer weet dan de rest. Mensen denken soms dat ze kan gedachtenlezen, maar haar gave werkt anders. Waarom ze dit allemaal kan weet ze niet, maar ze wil het wel weten. Op school is ze altijd de gene die als laatste gekozen wordt, en alleen zit. Niet dat ze dit erg vind, want dan kan ze ten minste een beetje rustig eten. Mensen om zich heen vertrouwt ze niet zomaar. Je moet echt iets geks doen om haar totaal te leren kennen. Want zo is ze niet. Mensen weet ze goed te doorgronden, maar zelf laat ze zich niet doorgronden.
    Uiterlijk (uitleg+foto graag):


    Ze heeft een dromerig uiterlijk, waardoor ze er meteen anders uitziet. Haar blonde haar laat ze lekker lang worden, en in de ochtend haalt ze er een borstel doorheen en is het goed. Verder maakt haar uiterlijk haar niet echt veel uit, want het gaat om het innerlijk.
    Gave:
    Als mensen aan haar denken, of gewoon aan een groep mensen denkt waar zij bij zit, dan ziet ze dat. Een soort van gedachtelezen eigenlijk, maar het is best wel beperkt. De mensen moeten dicht bij haar in de buurt zijn.
    Familie:
    Ze is opgegroeid in een weeshuis, aangezien haar ouders dood zijn gegaan toen ze een baby was.
    Extra:
    /


    Ik heb mijn personages afgemaakt


    Spoiler alert: you will save yourself

    Schrap mij maar van de lijst. Ik ga morgen naar mijn hometown -Schotland- en ik heb daarna niet superveel tijd. I'm sorry Xx


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sivan schreef:
    Schrap mij maar van de lijst. Ik ga morgen naar mijn hometown -Schotland- en ik heb daarna niet superveel tijd. I'm sorry Xx


    Betekent dit dat ik een rol mag?
    PS. Natuurlijk jammer, maar ik ben blij dat ik er dan in kan. :)

    [ bericht aangepast op 7 okt 2013 - 18:33 ]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    TheDarkKing schreef:
    (...)

    Betekent dit dat ik een rol mag? :)


    Lol


    Spoiler alert: you will save yourself