• Gebaseerd op X-men



    Twee scholen gelegen in het stadje Londen ,vangen kinderen met speciale krachten op. Deze scholen zijn zwaar geheim voor de buitenwereld ,want ze willen geen risico’s nemen. Jongeren van 16 tot 22 met deze gaves ,krijgen gratis onderwijs en onderdak. Maar….
    De twee scholen hebben niet hetzelfde doel… The academie of Brighton leert kinderen hun gaves controleren en leert hun leven en overleven met hun krachten. The academie of Guillotine verzet zich tegen de mensheid in,maar dit weten sommige leerlingen niet.


    De scholen delen hun leerlingen in door hun gaves. Leeftijd telt hier niet echt.
    Je hebt fysieke- mentale gaves en besturing van elementen.






    Leerkrachten
    (Er zijn vooral leraren van ,Fysieke krachten, elementsturing en Mentale krachten nodig.) Leraren ,die iedereen mag bespelen ,worden hier ook bij gezet. Deze leerkrachten werken ook voor beide scholen

    -Daveney Coye Florinda || elementen || Calipso
    -William Alexander Tyson || Mentale krachten || Raccoon
    -Lex Sterlington || directeur/leraar Brighton ||Paddo
    -Cathelina Alexis Jurado || Velton


    The academie of Brighton (There’s no diference in Mutants and humans ,we all have a heart ,brains and feelings)

    Jongens Vol!
    -Kendall Francis Jackson || Kendizzzzle
    -Joseph Mason Jaspers || xAlways
    -Marcus Franz Missen || LogitG27
    -Daniël "Shadow" Raeper || Paddo
    -Ryan "Ry" Lucas Ashford || Wolfheart

    Meisjes Vol!
    -Evelynn Josephine Heartman || Raccoon
    -Damianne Abigail Stavros || BarnOwl
    -Feline Carroll || Huaso
    -Alexandria Katherina Valencia || HurtedHeart
    -Gereserveerd voor Velton





    The academie of Guillotine (If we don’t do something ,then in a few years ,there are no mutants annymore.)
    Jongens: Vol!
    -Olivier Jackson Skyes || Racoon
    -Casey 'Cas' Abel Day || Newton
    -Jace Aiden Braight || HurtedHeart
    -Jayden 'Jay' O'Brien || Segatakai
    -Tony Charles Fanickum || TheDarkKing

    Meisjes Vol!
    -Camilia Alli Cabello || Butera
    -Eve Alma Dwellington || Inside
    -Calendae Myah Limentina || Calipso
    -Jasmine Jose Parker || xAlways
    -June Dominique Rossi || VladiFerr


    Invullijstje
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd (16 - 22):
    Karakter :
    Uiterlijk (uitleg+foto graag):
    Gave:
    Welk vak :
    Familie:
    Extra:


    Invullijstje leerkrachten en directeur
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd (25-50):
    Karakter :
    Uiterlijk (uitleg+foto graag):
    Gave:
    Familie:
    Extra

    Deze hoeven niet volledig uitgeschreven te zijn en kunnen door iedereen bespeeld worden ,als je deze als vaste rol wilt ,schrijf dit er dan aub bij


    Kamer indelingen


    k625 Jace Aiden Braight & Casey 'Cas' Abel Day
    k663 Marcus Franz Missen & Tony Charles Fanickum
    k644 Joseph Mason Jaspers & Ryan "Ry" Lucas Ashford
    k682 Daniël "Shadow" Raeper & Kendall Francis Jackson
    k661 Jayden 'Jay' O'Brien & Olivier Jackson Skyes


    k165 June Dominique Rossi & Camilia Alli Cabello
    k115 Damianne Abigail Stavros & Feline Carroll
    k145 Calendae Myah Limentina & resarvatie van xAlways
    k123 Evelynn Josephine Heartman & Eve Alma Dwellington
    k140 Alexandria Katherina Valencia & reservatie van Velton




    Regels van de school
    -Vertel niet aan mensen dat je een mutant bent
    - Om 22:00 op je kamer en 23:00 lichten uit en slapen
    -Je krachten niet gebruiken op leraren ,leerlingen of mensen.Alleen in de daarvoor bestemde lessen.

    -Geen ruzie ,gevechten of agressie met je medesoort ,want iedere mutant is je familie.
    - Geen vandalisme
    - Draag de kleur van je school op één of meerdere kledingstukken. Het is geen uniform ,maar wel verplicht.
    -Niet roken ,alcoholische dranken gebruiken of drugs nemen ,binnen het schoolgebied.
    - Alleen de woensdag namiddag ,iedere schooldag vanaf 16:00 en de zondag hebben de leerlingen vrij en mogen ze de stad in.


    Regels rpg:

    We proberen ongeveer 4 a 5 regels te schrijven ,liefst niet minder.
    Reserveringen blijven 48 uur staan, denk er zelf aan.
    Geen perfecte personages
    Maximaal 2 personages (jongen en meisje) en 3 als je er een vaste leraar/lerares bijneemt
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst in praattopic of rollentopic
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering en afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij inde laats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij. Tenzij ik er iemand voor aanwijs
    Vragen mogen altijd gesteld worden


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2013 - 17:07 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Velton schreef:
    Mag ik een leerkracht, vrouwelijk?


    Tuuurrrlijk :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Ik ook :c

    Ik zal wachten tot 19 uur en dan beginnen aan topic 1 ,de nog niet ingevulde rollen kunnen altijd achterkomen.

    Der rpg zal beginnen op de 1ste schooldag. Als je wilt dat je perso nieuw is ,zet dat dan aub bij je personage naam ,zodat er geen vergissingen gemaakt worden :3 (wees wel redelijk ,mutanten van in de 20 zullen waarschijnlijk niet nieuw zijn)

    Dan ga ik maar vast eerste posts maken. Ik ben zo goed bezig met Engels leren ontwijken joh.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ben ik weer.
    Ik heb abo genomen op de story.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Rol: Brighton leerling
    Volledige naam: Ryan "Ry" Lucas Ashford
    Leeftijd: 19, verjaart op 1 maart.
    Karakter: Ryan heeft over het algemeen een aardig karakter. Hij is ten minste vriendelijk tegen mensen die ook aardig tegen hem doen. Waar hij dus echt niet tegen kan zijn mensen die arrogant doen. Dan doet hij automatisch arrogant terug, want hij laat zich niet kleineren. Ryan weet bijna altijd wel een antwoord, of het nou sarcastisch is of niet, terug. Soms is hij sarcastisch, maar het is niet zo dat hij dat de hele tijd door is.
    Hij houdt van humor en houdt er dan ook van om met zijn vrienden grappen uit te halen met andere zolang ze niet te erg zijn.
    Toch kan Ryan ook woedeaanvallen krijgen en dat is het moment waarop je met hem moet uitkijken vanwege zijn gave. Soms gebruikt hij die dan zonder dat hij het echt helemaal door heeft en dan kan je soms zulke pijn te voorduren te krijgen dat je flauw kan vallen.
    Maar Ryan zal als hij geen woedeaanval heeft zijn gave niet snel gebruiken om andere pijn te doen. Wel om te pijn van iemand weg te nemen, maar niet om ze daadwerkelijk pijn te doen.
    Vroeger heeft hij graffiti gespoten waar hij nog steeds goed in is, bijna niemand weet het, maar hij kan ook erg goed tekenen. Al zal hij dat niet zo snel toegeven. Daar is hij soms te verlegen voor al kan hij ook wel bad boy-achtig doen.
    Ryan schept niet zo snel op, omdat hij dit nergens voor nodig is. Hij vindt het tijd verspilling om ergens over te gaan opscheppen, maar hij denkt zelf ook dat hij toch niks heeft om over op te scheppen.
    Hij kan over het algemeen goed zijn emoties verbergen. Dat heeft hij geleerd vanwege zijn familie.
    Uiterlijk:



    Ryan heeft bruine haren die bijna zwart zijn. Zijn ogen hebben een mooie blauw grijzige kleur die goed bij zijn haarkleur past. Over het algemeen heeft hij altijd wel een licht bruin kleurtje vanwege zijn vader die uit Turkije kwam.
    Ryan houdt ervan om zonder T-shirt rond te lopen, niet om op te scheppen vanwege zijn spieren, maar omdat hij dan nou eenmaal lekkerder vind omdat hij een lange tijd in Turkije heeft gewoond en het daar zo warm was dat je beter zonder shirt aan kon lopen. Ook heeft hij liever een pet achterste voren op.
    Zijn haar zit bijna altijd wel warrig, maar hij doet er nooit veel aan. Wanneer hij glimlacht kunnen er kuiltjes in zijn wangen ontstaan.
    Over het algemeen is hij wel gespierd, maar niet zo dat het lelijk is. Ryan zal ook niet pronken met zijn spieren omdat hij weet dat er toch nare dingen van kunnen komen en hij niet graag opschept.
    Gave: Ryan kan iemands pijn helemaal wegnemen, maar kan ook pijn aan iemand anders geven. Hij hoeft diegene niet per sé aan te raken om dat te doen. Bij zichzelf kan hij de pijn ook weghalen, dus als hij gewond is geneest hij een soort van.
    Maar wanneer hij pijn weghaalt van iemand met echt veel pijn, die persoon is bv. neergestoken, dan kan hij de pijn wegnemen en geneest had ook wel een beetje, maar zoiets kan hem heel erg uitputten en hij kan zelfs even bewusteloos raken dan. Wanneer hij te veel is zal hij eraan doodgaan. Meestal als hij de pijn wegneemt krijgt hij zelf de pijn, maar dat is niet altijd zo.
    Familie: Ryan is een deel van zijn familie kwijtgeraakt bij een vliegtuig ongeluk waarbij hij zelf niet was betrokken. Zijn ouders, zusje, broer, oma en opa overleden bij dat ongeluk. Hij is er nog niet helemaal overheen omdat het nog niet zo heel lang geleden is gebeurt. Ryan praat dan ook niet met andere over hun.
    Hij woont bij zijn tante en oom die hem hebben opgevangen. Toen ze erachter kwamen dat hij een mutant was hadden ze er geen probleem mee, iets waar hij heel blij om was omdat hij niet veel meer kon verdragen in die tijd. Zijn tante en oom betekenen veel voor hem. En natuurlijk de hond die ze hebben, Boo. Het is een herdershond. Ook heeft hij nog een nichtje die hij zo'n beetje als zusje ziet. Maar ze kan de plaats van zijn echte zusje niet kunnen vervangen.
    Extra: Hoewel het niet mag, rookt Ryan wel. Als ze de stad in mogen gaat hij meestal roken. Hij weet dat het niet mag, en het een slechte gewoonte is, maar hij kan er niet mee stoppen. Volgens hem hebben sommige al eens gezien dat hij rookt.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 19:38 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik open de rpg om 19:30 Hou er rekening mee ,dat het geen sneltrein moet zijn aangezien ,de meesten vast niet online zullen zijn of hun rol nog niet helemaal afhebben. Ook zal het kunnen zijn dat je rol nog niet in de infostory staat ,dit kan zijn omdat je rol nog niet helemaal af is ,of omdat ik nog niet weet in welke sector je personage behoord.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    Rol:
    Eén van de leerkrachten.
    Volledige naam:
    Cathelina Alexis Jurado.
    Leeftijd:
    Zesentwintig jaar.
    Karakter:
    Uiterlijk;




    Gave:
    Cathelina kan van gedaante veranderen, in een dier. Meestal veranderd Cath in een sneeuwwitte tijger met ijsblauwe ogen.
    Familie:
    Ze heeft een oudere broer. Haar ouders en zusje zijn overleden bij een ernstig ongeluk toen Cath vijf jaar was.
    Extra:
    X


    De rest komt eraan.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 20:30 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Topic 1 !!!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Wolfheart schreef:
    Rol: Brighton leerling
    Volledige naam: Ryan "Ry" Lucas Ashford
    Leeftijd: 19, verjaart op 1 maart.
    Karakter: Ryan heeft over het algemeen een aardig karakter. Hij is ten minste vriendelijk tegen mensen die ook aardig tegen hem doen. Waar hij dus echt niet tegen kan zijn mensen die arrogant doen. Dan doet hij automatisch arrogant terug, want hij laat zich niet kleineren. Ryan weet bijna altijd wel een antwoord, of het nou sarcastisch is of niet, terug. Soms is hij sarcastisch, maar het is niet zo dat hij dat de hele tijd door is.
    Hij houdt van humor en houdt er dan ook van om met zijn vrienden grappen uit te halen met andere zolang ze niet te erg zijn.
    Toch kan Ryan ook woedeaanvallen krijgen en dat is het moment waarop je met hem moet uitkijken vanwege zijn gave. Soms gebruikt hij die dan zonder dat hij het echt helemaal door heeft en dan kan je soms zulke pijn te voorduren te krijgen dat je flauw kan vallen.
    Maar Ryan zal als hij geen woedeaanval heeft zijn gave niet snel gebruiken om andere pijn te doen. Wel om te pijn van iemand weg te nemen, maar niet om ze daadwerkelijk pijn te doen.
    Vroeger heeft hij graffiti gespoten waar hij nog steeds goed in is, bijna niemand weet het, maar hij kan ook erg goed tekenen. Al zal hij dat niet zo snel toegeven. Daar is hij soms te verlegen voor al kan hij ook wel bad boy-achtig doen.
    Ryan schept niet zo snel op, omdat hij dit nergens voor nodig is. Hij vindt het tijd verspilling om ergens over te gaan opscheppen, maar hij denkt zelf ook dat hij toch niks heeft om over op te scheppen.
    Hij kan over het algemeen goed zijn emoties verbergen. Dat heeft hij geleerd vanwege zijn familie.
    Uiterlijk:



    Ryan heeft bruine haren die bijna zwart zijn. Zijn ogen hebben een mooie blauw grijzige kleur die goed bij zijn haarkleur past. Over het algemeen heeft hij altijd wel een licht bruin kleurtje vanwege zijn vader die uit Turkije kwam.
    Ryan houdt ervan om zonder T-shirt rond te lopen, niet om op te scheppen vanwege zijn spieren, maar omdat hij dan nou eenmaal lekkerder vind omdat hij een lange tijd in Turkije heeft gewoond en het daar zo warm was dat je beter zonder shirt aan kon lopen. Ook heeft hij liever een pet achterste voren op.
    Zijn haar zit bijna altijd wel warrig, maar hij doet er nooit veel aan. Wanneer hij glimlacht kunnen er kuiltjes in zijn wangen ontstaan.
    Over het algemeen is hij wel gespierd, maar niet zo dat het lelijk is. Ryan zal ook niet pronken met zijn spieren omdat hij weet dat er toch nare dingen van kunnen komen en hij niet graag opschept.
    Gave: Ryan kan iemands pijn helemaal wegnemen, maar kan ook pijn aan iemand anders geven. Hij hoeft diegene niet per sé aan te raken om dat te doen. Bij zichzelf kan hij de pijn ook weghalen, dus als hij gewond is geneest hij een soort van.
    Maar wanneer hij pijn weghaalt van iemand met echt veel pijn, die persoon is bv. neergestoken, dan kan hij de pijn wegnemen en geneest had ook wel een beetje, maar zoiets kan hem heel erg uitputten en hij kan zelfs even bewusteloos raken dan. Wanneer hij te veel is zal hij eraan doodgaan. Meestal als hij de pijn wegneemt krijgt hij zelf de pijn, maar dat is niet altijd zo.
    Familie: Ryan is een deel van zijn familie kwijtgeraakt bij een vliegtuig ongeluk waarbij hij zelf niet was betrokken. Zijn ouders, zusje, broer, oma en opa overleden bij dat ongeluk. Hij is er nog niet helemaal overheen omdat het nog niet zo heel lang geleden is gebeurt. Ryan praat dan ook niet met andere over hun.
    Hij woont bij zijn tante en oom die hem hebben opgevangen. Toen ze erachter kwamen dat hij een mutant was hadden ze er geen probleem mee, iets waar hij heel blij om was omdat hij niet veel meer kon verdragen in die tijd. Zijn tante en oom betekenen veel voor hem. En natuurlijk de hond die ze hebben, Boo. Het is een herdershond. Ook heeft hij nog een nichtje die hij zo'n beetje als zusje ziet. Maar ze kan de plaats van zijn echte zusje niet kunnen vervangen.
    Extra: Hoewel het niet mag, rookt Ryan wel. Als ze de stad in mogen gaat hij meestal roken. Hij weet dat het niet mag, en het een slechte gewoonte is, maar hij kan er niet mee stoppen. Volgens hem hebben sommige al eens gezien dat hij rookt.


    Done.:Y)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Is het misschien mogelijk dat ik er nog in kan? (het liefst als leerling van The academie of Brighton)
    PS. Ik denk ik vraag het maar even.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    TheDarkKing schreef:
    Is het misschien mogelijk dat ik er nog in kan? (het liefst als leerling van The academie of Brighton)
    PS. Ik denk ik vraag het maar even.


    sorry ,maar vol is vol. Als Sivan haar rol ten laatste maandag avond niet heeft ingevuld ,dan kan het zijn dat jij die mag ,maar dat is nog af te wachten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Praattopic 1


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    sorry ,maar vol is vol. Als Sivan haar rol ten laatste maandag avond niet heeft ingevuld ,dan kan het zijn dat jij die mag ,maar dat is nog af te wachten.


    Oké, maar ik ben wat slecht in meisjes spelen, maar is het goed dat ik het volg, ik vind het gewoon een leuke RPG.
    PS. Wat ik niet erg snap is Daniël 'Shadow', ik snap niet waarom hij op Brighton zit, omdat hij nogal geen grote lieverd is.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    TheDarkKing schreef:
    (...)

    Oké, maar ik ben wat slecht in meisjes spelen, maar is het goed dat ik het volg, ik vind het gewoon een leuke RPG.
    PS. Wat ik niet erg snap is Daniël 'Shadow', ik snap niet waarom hij op Brighton zit, omdat hij nogal geen grote lieverd is.
    Dat heeft er toch niks mee te maken?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    TheDarkKing schreef:
    (...)

    Oké, maar ik ben wat slecht in meisjes spelen, maar is het goed dat ik het volg, ik vind het gewoon een leuke RPG.
    PS. Wat ik niet erg snap is Daniël 'Shadow', ik snap niet waarom hij op Brighton zit, omdat hij nogal geen grote lieverd is.


    Hahaha, de meeste zeggen juist dat ze slecht zijn in jongens te spelen.:'D Zelf hou ik er wel van om jongens te spelen.^-^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Wolfheart schreef:
    (...)

    Hahaha, de meeste zeggen juist dat ze slecht zijn in jongens te spelen.:'D Zelf hou ik er wel van om jongens te spelen.^-^


    Nou heel misschien komt dat omdat ik een jongen ben.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)