• Gebaseerd op X-men



    Twee scholen gelegen in het stadje Londen ,vangen kinderen met speciale krachten op. Deze scholen zijn zwaar geheim voor de buitenwereld ,want ze willen geen risico’s nemen. Jongeren van 16 tot 22 met deze gaves ,krijgen gratis onderwijs en onderdak. Maar….
    De twee scholen hebben niet hetzelfde doel… The academie of Brighton leert kinderen hun gaves controleren en leert hun leven en overleven met hun krachten. The academie of Guillotine verzet zich tegen de mensheid in,maar dit weten sommige leerlingen niet.


    De scholen delen hun leerlingen in door hun gaves. Leeftijd telt hier niet echt.
    Je hebt fysieke- mentale gaves en besturing van elementen.






    Leerkrachten
    (Er zijn vooral leraren van ,Fysieke krachten, elementsturing en Mentale krachten nodig.) Leraren ,die iedereen mag bespelen ,worden hier ook bij gezet. Deze leerkrachten werken ook voor beide scholen

    -Daveney Coye Florinda || elementen || Calipso
    -William Alexander Tyson || Mentale krachten || Raccoon
    -Lex Sterlington || directeur/leraar Brighton ||Paddo
    -Cathelina Alexis Jurado || Velton


    The academie of Brighton (There’s no diference in Mutants and humans ,we all have a heart ,brains and feelings)

    Jongens Vol!
    -Kendall Francis Jackson || Kendizzzzle
    -Joseph Mason Jaspers || xAlways
    -Marcus Franz Missen || LogitG27
    -Daniël "Shadow" Raeper || Paddo
    -Ryan "Ry" Lucas Ashford || Wolfheart

    Meisjes Vol!
    -Evelynn Josephine Heartman || Raccoon
    -Damianne Abigail Stavros || BarnOwl
    -Feline Carroll || Huaso
    -Alexandria Katherina Valencia || HurtedHeart
    -Gereserveerd voor Velton





    The academie of Guillotine (If we don’t do something ,then in a few years ,there are no mutants annymore.)
    Jongens: Vol!
    -Olivier Jackson Skyes || Racoon
    -Casey 'Cas' Abel Day || Newton
    -Jace Aiden Braight || HurtedHeart
    -Jayden 'Jay' O'Brien || Segatakai
    -Tony Charles Fanickum || TheDarkKing

    Meisjes Vol!
    -Camilia Alli Cabello || Butera
    -Eve Alma Dwellington || Inside
    -Calendae Myah Limentina || Calipso
    -Jasmine Jose Parker || xAlways
    -June Dominique Rossi || VladiFerr


    Invullijstje
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd (16 - 22):
    Karakter :
    Uiterlijk (uitleg+foto graag):
    Gave:
    Welk vak :
    Familie:
    Extra:


    Invullijstje leerkrachten en directeur
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd (25-50):
    Karakter :
    Uiterlijk (uitleg+foto graag):
    Gave:
    Familie:
    Extra

    Deze hoeven niet volledig uitgeschreven te zijn en kunnen door iedereen bespeeld worden ,als je deze als vaste rol wilt ,schrijf dit er dan aub bij


    Kamer indelingen


    k625 Jace Aiden Braight & Casey 'Cas' Abel Day
    k663 Marcus Franz Missen & Tony Charles Fanickum
    k644 Joseph Mason Jaspers & Ryan "Ry" Lucas Ashford
    k682 Daniël "Shadow" Raeper & Kendall Francis Jackson
    k661 Jayden 'Jay' O'Brien & Olivier Jackson Skyes


    k165 June Dominique Rossi & Camilia Alli Cabello
    k115 Damianne Abigail Stavros & Feline Carroll
    k145 Calendae Myah Limentina & resarvatie van xAlways
    k123 Evelynn Josephine Heartman & Eve Alma Dwellington
    k140 Alexandria Katherina Valencia & reservatie van Velton




    Regels van de school
    -Vertel niet aan mensen dat je een mutant bent
    - Om 22:00 op je kamer en 23:00 lichten uit en slapen
    -Je krachten niet gebruiken op leraren ,leerlingen of mensen.Alleen in de daarvoor bestemde lessen.

    -Geen ruzie ,gevechten of agressie met je medesoort ,want iedere mutant is je familie.
    - Geen vandalisme
    - Draag de kleur van je school op één of meerdere kledingstukken. Het is geen uniform ,maar wel verplicht.
    -Niet roken ,alcoholische dranken gebruiken of drugs nemen ,binnen het schoolgebied.
    - Alleen de woensdag namiddag ,iedere schooldag vanaf 16:00 en de zondag hebben de leerlingen vrij en mogen ze de stad in.


    Regels rpg:

    We proberen ongeveer 4 a 5 regels te schrijven ,liefst niet minder.
    Reserveringen blijven 48 uur staan, denk er zelf aan.
    Geen perfecte personages
    Maximaal 2 personages (jongen en meisje) en 3 als je er een vaste leraar/lerares bijneemt
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst in praattopic of rollentopic
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering en afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij inde laats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij. Tenzij ik er iemand voor aanwijs
    Vragen mogen altijd gesteld worden


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2013 - 17:07 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rol: Student Guillotine
    Volledige naam: Jayden 'Jay' O'Brien
    Leeftijd (16 - 22): 17
    Karakter :
    Jayden is een leerschierige jonge die graag in het bijzijn van anderen is en hun graag helpt.
    Hij heeft meestal geen eigen mening en doet dan wat anderen zeggen dat hij moet doen.
    Hij heeft op krachtsporten gezeten maar wilt het niet gebruiken omdat hij anderen niet graag pijn doet.
    Ook drinkt hij best vaak maar hij rookt niet en gebruikt geen drugs.
    Jayden gaat ook vaak op zijn eerste indruk af, dus het kan zijn dat hij je moet leren kennen voordat hij je vertrouwd.

    Uiterlijk (uitleg+foto graag):
    Jayden heeft een lichte huidskleur met bruin haar en blauwe ogen en is 1.79 lang met een normaal postuur zonder six-pack.
    Hij draagt meestal gewoon simpele kleren zoals een t-shirt met jeans.
    Verder heeft ook een tattoo op zijn schouderblad die je niet ziet als hij zijn t-shirt aanheeft .



    Gave: Jayden kan zijn bloed laten ontploffen als het buiten zijn lichaam is (door zichzelf te snijden).
    Familie:
    Jayden zijn moeder is met zijn tweelingbroer vertrokken toen hij 7 was, zijn vader pakte zijn leven weer op en her-trouwde met een vrouw die 2 jaar later weer met hem ging scheiden. Hierna probeerde zijn vader het niet opnieuw en begon aan de drank en drugs waardoor Jayden zichzelf moest redden, Hij heeft om hulp gevraagd bij zijn broer die hem met open armen ontving en hem zijn leven hielp recht te zetten.
    Extra: Jayden heeft een paar snijwonden door zijn gave, hij word zenuwachtig als hij in het donker is ( lichte Achluofobie) .

    Is dit goed?


    You can't not look cool with a crossbow.

    Raccoon schreef:
    Rol: Leerlinge van The Academie of Brighton
    Volledige naam: Evelynn Josephine Heartman (Ze word veel liever Lynn genoemd )
    Leeftijd (16 - 22): 17 jaartjes jong ze verjaard op de eerste dag van de herfst 21 september
    Karakter : (komt)
    Uiterlijk (uitleg+foto graag):



    Evelynn heeft lichtbruine lange lokken ,die tot over haar schouder komen.Ze heeft een lichte ombre in haar haar ,waardoor haar ogen meer lijken uit te komen. Als je goed in haar bruine ogen kijkt, merk je dat Lynn heterochromia heeft aan haar linker oog ,waardoor haar oogkleur gemengd is met blauw. Ze gebruikt best wel veel make -up aangezien Lynn onzeker is en zich ook mooi wilt voelen. Evelynn is 1m62 klein en draagt vaak hakjes om zich wat groter te voelen. Haar kledingstijl is vaak liefjes en schattig ,wat ze ook echt probeert te zijn.
    Gave: Lynn kan met haar gave kleuren en voorwerpen kopiëren en vermengen met een ander voorwerp. Zo kan ze bijvoorbeeld een groen T-shirt verdubbelen en die andere in het blauw maken. De voorwerpen die ze kan kopiëren zijn niet veel groter dan een kubieke meter. Ze leert nu steeds beter hoe ze grotere voorwerpen kan gebruiken.
    Familie: (komt)
    Extra: (komt)


    Ik maak haar later af

    Marziaa omg i love her :D
    (ik zat er eerst aan te denken felix te nemen :X)


    You can't not look cool with a crossbow.

    Butera schreef:
    Mag ik een meisje bij Guillington>


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rol: Leerlinge van the Academie of Brighton
    Volledige naam: Damianne Abigail Stavros
    Leeftijd 18 jaar
    Karakter : Katherine is een meisje dat voor zichzelf op komt, en graag andere wilt helpen ze houdt er niet van om te zien als andere mensen verdrietig zijn of pijn hebben. Verder is Katherine wel aardig die verder snel boos kan worden, soms om de kleinste dingen soms om gewoon niks. Verder houdt ze wel van een beetje avontuur en spanning ze gaat graag op onderzoek uit. Soms als ze alleen op haar kamer zit wilt ze ook alleen zijn niemand weet waarom en dat vertelt ze ook aan niemand.
    Uiterlijk:


    Ze heeft blond haar dat tussen haar schouder en middel komt, ze heeft lichte blauwe ogen en een wit gezicht, ze is 1.66 lang.
    Ze draag verder graag T-shirt en een vest, verder draagt ze nooit hakken of korte broeken, ook heeft ze vrijwel nooit make-up op misschien alleen mascara maar verder niks.
    Gave: Als iemand pijn heeft het maakt niet uit hoeveelpijn, bev bij gebroken botten een ontsteking of bij een bevalling kan ze bij de aanraking op de pijnlijke plek hun pijn afnemen waardoor zij zelf de hevige pijn zal ondergaan die de persoon eerder had. Ze heeft ook ontdekt dat ze het ook als ze zich goed genoeg concentreert en haar ogen op de pijnlijke plek houdt zonder te knipperen dat ze zo ook diegene zijn pijn kan weghalen het is wel moeilijk maar ze blijft erop oefenen. Ook al had ze liever gewild dat ze de pijn zelf niet hoefde te voelen.
    Familie: Damianne familie van vaderskant is Grieks waardoor ze zelf ook half Grieks is vanaf haar vaders kant heeft ze nog een broer die 25 jaar is en een jaar geleden terug is verhuist naar Griekenland. Toen was ze alleen nog over met haar moeder, vader, twee zusjes van 9 en 20 en een broer van 15. Ze houdt niet echt van haar familie door het grote gezin en als enige die een gave had was zij het zwarte schaap weinig aandacht besteedde ze aan haar. Soms mocht ze wel eens mee naar de dierentuin of een pretpark maar meestal ging ze zonder iets te zeggen weg en dwaalde alleen rond tot ze besloot om weg te lopen...
    Extra: Toen ze op straat dwaalde ontmoette ze een jongen die ze dacht dat die te vertrouwen was maar dat was niet zo, hij gaf haar drugs en alcohol en werd dus een verslaafde, de jongen zei dat hij van haar hield maar dat was niet zo. Toen ze onder invloed van drugs was kreeg ze ruzie met de jongen en vermoorde hem... ze vluchtte weer weg tot dat ze een school tegenkwam voor mensen net zoals haar. Van haar drugs en Alcohol probleem is ze bijna vanaf, ze neigt er af en toe nog naar om wat drank te pakken etc...

    Hopelijk is die zo goed en niet teveel drama?

    && Ik zeg t nu alvast; ik ben van 5 Oktober tot 12 Oktober op vakantie en weet niet of ik wifi heb. ;p

    Rol: Leerling van The Academie of Brighton
    Volledige naam: Daniël "Shadow" Raeper
    Leeftijd (16 - 22): 20
    Karakter :

    Shadow is een jongen die graag op zichzelf is, hij heeft haat aan andere mensen dankzij zijn verleden.
    Hierdoor is hij ook steeds vaker op zijn eigen benen gaan staan, waardoor hij steeds meer op zijn krachten is gaan letten en meer oefende.
    Shadow staat daarom ook het liefst in de schaduw, hij wilt niet opvallen want dan trekt die teveel aandacht.
    Shadow is wel iemand die, als een onschuldig persoon belaagd word, er tussen springt om hem of haar te helpen,
    Hij heeft namelijk meer haat aan mensen die onschuldige aanvalt dan elk mens om zich heen,
    Zijn hart is namelijk wel van goud... Vertrouwt die je, wat niet vaak gebeurd, dan heb je een levendschild voor het leven!
    Voor de rest is Shadow een jongen die graag in problemen komt, soms even de "badboy" uithangen vindt die leuk,
    Hij deed dat vroeger en is er van gaan genieten, van de docenten die hem dan een "standje" moeten geven.

    Uiterlijk (uitleg+foto graag):



    Gave:

    Shadow kan alles wat hij in zijn gedachten ziet, tot werkelijkheid maken. Ondanks dat zijn "creaties" niet altijd 100% perfect zijn.
    De creaties die hij wel aardig goed onder controlle heeft, kunnen daardoor ook niet zo snel verbroken worden.
    De creaties die niet 100% goed zijn, kunnen al na een paar minuten breken, waardoor scherven van de creatie in het rond vliegen.

    Familie:
    Shadow heeft zijn familie nooit echt gekend, hij was namelijk op een jonge leeftijd een wees geworden.
    Hierdoor had hij heel veel "broertjes" en "zusjes" maar het voelde voor hem nooit als echte familie...
    Shadow miste namelijk de vader/moeder liefde die hij het liefst had gehad in zijn leven.

    Extra:

    Shadow rookt een pakje of 2 per dag, en zijn lichaam is hem alles. Daardoor traint Shadow minimaal 2x per dag.
    Shadow loopt ook nooit zonder shirt of broek, hij bedekt het liefst zijn lichaam voor de buiten wereld en ieder die er rond loopt.

    {Als er iets te is, of moet veranderd worden. Hoor ik het graag! :) }

    [ bericht aangepast op 3 okt 2013 - 22:00 ]

    Kan ik uitstel krijgen voor het invullen van mijn rol? Ik heb het op dit moment erg druk


    Spoiler alert: you will save yourself

    Even een vraagje nu ik bezig ben met mijn personage.
    De mutaties kunnen ook zoals die van bijvoorbeeld Azazel, Nightcrawler of Beast zijn toch? Dat het goed te zien is dat diegene een mutant is, zeg maar.


    Caution first, always.

    xAlways schreef:
    Kan ik uitstel krijgen voor het invullen van mijn rol? Ik heb het op dit moment erg druk


    Ja is goed ^^

    Daryl schreef:
    Even een vraagje nu ik bezig ben met mijn personage.
    De mutaties kunnen ook zoals die van bijvoorbeeld Azazel, Nightcrawler of Beast zijn toch? Dat het goed te zien is dat diegene een mutant is, zeg maar.


    Ja dat kan inderdaad :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Ja dat kan inderdaad :3

    Okeee c:


    Caution first, always.

    Paddo schreef:
    Rol: Leerling van The Academie of Brighton
    Volledige naam: Shadow Raeper
    Leeftijd (16 - 22): 20
    Karakter :

    Shadow is een jongen die graag op zichzelf is, hij heeft haat aan andere mensen dankzij zijn verleden.
    Hierdoor is hij ook steeds vaker op zijn eigen benen gaan staan, waardoor hij steeds meer op zijn krachten is gaan letten en meer oefende.
    Shadow staat daarom ook het liefst in de schaduw, hij wilt niet opvallen want dan trekt die teveel aandacht.
    Shadow is wel iemand die, als een onschuldig persoon belaagd word, er tussen springt om hem of haar te helpen,
    Hij heeft namelijk meer haat aan mensen die onschuldige aanvalt dan elk mens om zich heen,
    Zijn hart is namelijk wel van goud... Vertrouwt die je, wat niet vaak gebeurd, dan heb je een levendschild voor het leven!
    Voor de rest is Shadow een jongen die graag in problemen komt, soms even de "badboy" uithangen vindt die leuk,
    Hij deed dat vroeger en is er van gaan genieten, van de docenten die hem dan een "standje" moeten geven.

    Uiterlijk (uitleg+foto graag):



    Gave:

    Shadow kan alles wat hij in zijn gedachten ziet, tot werkelijkheid maken. Ondanks dat zijn "creaties" niet altijd 100% perfect zijn.
    De creaties die hij wel aardig goed onder controlle heeft, kunnen daardoor ook niet zo snel verbroken worden.
    De creaties die niet 100% goed zijn, kunnen al na een paar minuten breken, waardoor scherven van de creatie in het rond vliegen.

    Familie:
    Shadow heeft zijn familie nooit echt gekend, hij was namelijk op een jonge leeftijd een wees geworden.
    Hierdoor had hij heel veel "broertjes" en "zusjes" maar het voelde voor hem nooit als echte familie...
    Shadow miste namelijk de vader/moeder liefde die hij het liefst had gehad in zijn leven.

    Extra:

    Shadow rookt een pakje of 2 per dag, en zijn lichaam is hem alles. Daardoor traint Shadow minimaal 2x per dag.
    Shadow loopt ook nooit zonder shirt of broek, hij bedekt het liefst zijn lichaam voor de buiten wereld en ieder die er rond loopt.

    {Als er iets te is, of moet veranderd worden. Hoor ik het graag! :) }


    Hij is wel goed ,maar is Shadow zijn echte naam of zijn mutanten naam?
    Als het zijn 'bijnaan' aka mutanten naam is ,dan zou ik deze lieft niet als zijn echte naam gebruiken ,want dat komt nog wat later. Hij mag zich natuurlijk wel zo voorstellen ^^ anders vind ik hem wel goed ^^

    en @BarnOwl ze is goed hoor ^^ en aangezien de rpg dan wel al begonnen gaat zijn ,stel ik voor dat je personage dan nieuw is en achter komt als je terug bent is dat oké voor je?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik ga proberen om vanavond een stukje te beginnen van mijn personages maar ik heb KNKB training dus ik weet niet of ik het vanavond af heb +ik moet een toets frans leren :3 Anders komen ze morgen. I'm sorry :$


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sivan schreef:
    Ik ga proberen om vanavond een stukje te beginnen van mijn personages maar ik heb KNKB training dus ik weet niet of ik het vanavond af heb +ik moet een toets frans leren :3 Anders komen ze morgen. I'm sorry :$


    Is goed ^^ Ik begrijp heus wel dat school en privé voor gaan ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH



    en @BarnOwl ze is goed hoor ^^ en aangezien de rpg dan wel al begonnen gaat zijn ,stel ik voor dat je personage dan nieuw is en achter komt als je terug bent is dat oké voor je?


    Dat is goed.

    @Saar, great idea ^-^


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Inside schreef:
    @Saar, great idea ^-^


    ;3 hehehhe Ik ben blij dat ik het topic dan toch gemaakt heb ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH