• Gebaseerd op X-men



    Twee scholen gelegen in het stadje Londen ,vangen kinderen met speciale krachten op. Deze scholen zijn zwaar geheim voor de buitenwereld ,want ze willen geen risico’s nemen. Jongeren van 16 tot 22 met deze gaves ,krijgen gratis onderwijs en onderdak. Maar….
    De twee scholen hebben niet hetzelfde doel… The academie of Brighton leert kinderen hun gaves controleren en leert hun leven en overleven met hun krachten. The academie of Guillotine verzet zich tegen de mensheid in,maar dit weten sommige leerlingen niet.


    De scholen delen hun leerlingen in door hun gaves. Leeftijd telt hier niet echt.
    Je hebt fysieke- mentale gaves en besturing van elementen.






    Leerkrachten
    (Er zijn vooral leraren van ,Fysieke krachten, elementsturing en Mentale krachten nodig.) Leraren ,die iedereen mag bespelen ,worden hier ook bij gezet. Deze leerkrachten werken ook voor beide scholen

    -Daveney Coye Florinda || elementen || Calipso
    -William Alexander Tyson || Mentale krachten || Raccoon
    -Lex Sterlington || directeur/leraar Brighton ||Paddo
    -Cathelina Alexis Jurado || Velton


    The academie of Brighton (There’s no diference in Mutants and humans ,we all have a heart ,brains and feelings)

    Jongens Vol!
    -Kendall Francis Jackson || Kendizzzzle
    -Joseph Mason Jaspers || xAlways
    -Marcus Franz Missen || LogitG27
    -Daniël "Shadow" Raeper || Paddo
    -Ryan "Ry" Lucas Ashford || Wolfheart

    Meisjes Vol!
    -Evelynn Josephine Heartman || Raccoon
    -Damianne Abigail Stavros || BarnOwl
    -Feline Carroll || Huaso
    -Alexandria Katherina Valencia || HurtedHeart
    -Gereserveerd voor Velton





    The academie of Guillotine (If we don’t do something ,then in a few years ,there are no mutants annymore.)
    Jongens: Vol!
    -Olivier Jackson Skyes || Racoon
    -Casey 'Cas' Abel Day || Newton
    -Jace Aiden Braight || HurtedHeart
    -Jayden 'Jay' O'Brien || Segatakai
    -Tony Charles Fanickum || TheDarkKing

    Meisjes Vol!
    -Camilia Alli Cabello || Butera
    -Eve Alma Dwellington || Inside
    -Calendae Myah Limentina || Calipso
    -Jasmine Jose Parker || xAlways
    -June Dominique Rossi || VladiFerr


    Invullijstje
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd (16 - 22):
    Karakter :
    Uiterlijk (uitleg+foto graag):
    Gave:
    Welk vak :
    Familie:
    Extra:


    Invullijstje leerkrachten en directeur
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd (25-50):
    Karakter :
    Uiterlijk (uitleg+foto graag):
    Gave:
    Familie:
    Extra

    Deze hoeven niet volledig uitgeschreven te zijn en kunnen door iedereen bespeeld worden ,als je deze als vaste rol wilt ,schrijf dit er dan aub bij


    Kamer indelingen


    k625 Jace Aiden Braight & Casey 'Cas' Abel Day
    k663 Marcus Franz Missen & Tony Charles Fanickum
    k644 Joseph Mason Jaspers & Ryan "Ry" Lucas Ashford
    k682 Daniël "Shadow" Raeper & Kendall Francis Jackson
    k661 Jayden 'Jay' O'Brien & Olivier Jackson Skyes


    k165 June Dominique Rossi & Camilia Alli Cabello
    k115 Damianne Abigail Stavros & Feline Carroll
    k145 Calendae Myah Limentina & resarvatie van xAlways
    k123 Evelynn Josephine Heartman & Eve Alma Dwellington
    k140 Alexandria Katherina Valencia & reservatie van Velton




    Regels van de school
    -Vertel niet aan mensen dat je een mutant bent
    - Om 22:00 op je kamer en 23:00 lichten uit en slapen
    -Je krachten niet gebruiken op leraren ,leerlingen of mensen.Alleen in de daarvoor bestemde lessen.

    -Geen ruzie ,gevechten of agressie met je medesoort ,want iedere mutant is je familie.
    - Geen vandalisme
    - Draag de kleur van je school op één of meerdere kledingstukken. Het is geen uniform ,maar wel verplicht.
    -Niet roken ,alcoholische dranken gebruiken of drugs nemen ,binnen het schoolgebied.
    - Alleen de woensdag namiddag ,iedere schooldag vanaf 16:00 en de zondag hebben de leerlingen vrij en mogen ze de stad in.


    Regels rpg:

    We proberen ongeveer 4 a 5 regels te schrijven ,liefst niet minder.
    Reserveringen blijven 48 uur staan, denk er zelf aan.
    Geen perfecte personages
    Maximaal 2 personages (jongen en meisje) en 3 als je er een vaste leraar/lerares bijneemt
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst in praattopic of rollentopic
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering en afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij inde laats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij. Tenzij ik er iemand voor aanwijs
    Vragen mogen altijd gesteld worden


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2013 - 17:07 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Nou het was eigenlijk de bedoeling dat de leerkrachten ,door iedereen bespeeld konden worden ^^ ,aangezien deze rap stilvallen ,maar als je wilt dat ik er vaste rollen van ga maken ,dan kan ik dit aanpassen ^^

    Ooh haha, omdat er een lijstje stond dacht ik dat er vaste rollen voor konden worden gemaakt. Ik dacht ook aangezien de scholen verschillende meningen hebben, kan er misschien nog iets komen dat de Guillotine's bijvoorbeeld op 'jacht' gaan naar mensen en de Brighton's ze tegen houden, dat die leraren dat bedenken.
    Ik kan d'r ook weg doen hoor, wat jij liever hebt.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ik heb het lijstje wat aangepast ^^ Je mag hem als vaste rol behouden ,maar probeer deze dan wel niet te verwaarlozen ^^

    En de scholen gaan inderdaad verschillende activiteiten doen ,maar niet echt met menselijke contacten. Ik wacht nog een halfuurtje en ga dan een beetje denken en kijken hoe de resultaten van de poll's zijn en dan zal ik alles uitwerken en in de story zetten die vanavond ook komt ^^

    Ik hoop wel dat het me zal lukken ,aangezien ik zometeen familie heb die hier komt :/ ,maar ik zal mijn best doen ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ach jammer, nou bedankt voor je reactie.
    En als er een rol vrijkomt kan ik hem altijd nog opvullen, dat je het even weet. ;)

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 15:38 ]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Raccoon schreef:
    Ik heb het lijstje wat aangepast ^^ Je mag hem als vaste rol behouden ,maar probeer deze dan wel niet te verwaarlozen ^^

    En de scholen gaan inderdaad verschillende activiteiten doen ,maar niet echt met menselijke contacten. Ik wacht nog een halfuurtje en ga dan een beetje denken en kijken hoe de resultaten van de poll's zijn en dan zal ik alles uitwerken en in de story zetten die vanavond ook komt ^^

    Ik hoop wel dat het me zal lukken ,aangezien ik zometeen familie heb die hier komt :/ ,maar ik zal mijn best doen ^^

    Twee rollen lukt me prima. Hoop ik wel dat er nog wat vaste leraren bij komen, anders moet ze maar met de leerlingen omgaan haha.

    Ik hoop ook dat het lukt (:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    TheDarkKing schreef:
    Ach jammer, nou bedankt voor je reactie.
    En als er een rol vrijkomt kan ik hem altijd nog opvullen, dat je het even weet. ;)


    Ik zal je verwittigen het vertellen als er een rol vrijkomt ^^

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 16:05 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Ik zal je verwittigen als er een rol vrijkomt ^^


    O-o


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    :x klopt dat niet misschien ?? (sorry :') )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    :x klopt dat niet misschien ?? (sorry :') )

    Dat is het niet, maar ik ken het woord niet :')


          1. verwittigen
    verwittigen werkw.Uitspraak:   [vər'wɪtəxə(n)] Verbuigingen:   verwittigde (verl.tijd enkelv.) Verbuigingen:   heeft verwittigd (volt.deelw.) Toon alle vervoegingen informeren of waarschuwen formeel Voorbeelden:   `Gelieve ons op tijd te verwi...

    Al heb je wel gelijk. ^-^

    I'm just stupid.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Inside schreef:
    (...)
    Al heb je wel gelijk. ^-^

    I'm just stupid.


    hahaha :') ik dacht al van (wat voor woord heb ik dar dan gezet '^' ) heheh :3 Maar het zou best kunnen dat ik rare woorden schrijf :') ik meng graag mijn Vlaams in het AN x3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    hahaha :') ik dacht al van (wat voor woord heb ik dar dan gezet '^' ) heheh :3 Maar het zou best kunnen dat ik rare woorden schrijf :') ik meng graag mijn Vlaams in het AN x3


    Haha, das inderdaad wel grappig.

    Are we almost starting?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rol: Lerares 'Elements' The Academie of Brighton
    Volledige naam: Daveney Coye Florinda
    Leeftijd (25-50): 26
    Karakter: Het is een vriendelijke jonge dame, die zichzelf vaak op de laatste plaats zet. Haar mening is echter snel gevormd, vaak keurt ze iemand goed of fout voor ze diegene heeft leren kennen. Meestal klopt haar beredenering ook nog, slechts zelden heeft ze haar mening veranderd. Ze is erg gesteld op eerlijkheid en gerechtigheid, volgens haar is iedereen simpelweg hetzelfde. Veel over haar verleden laat ze niet los, ze weet dergelijke vragen zo te ontwijken dat men pas na een tijdje beseft hoe weinig ze eigenlijk over haar weten.
    Echt snel boos te krijgen is Daveney niet, maar wanneer dit gebeurt is de kans klein dat je haar vertrouwen ooit nog terug zal winnen. Wanneer nodig, weet ze zichzelf echter prima te verdedigen. Ze kan een aardig scherpe tong hebben, maar wanneer je aardig bent tegen haar, krijg je hetzelfde terug.
    Mensen die Daveney kennen, zien haar vaak als geheimzinnig, sommigen zullen zelfs zeggen dat er iets niet aan haar klopt. Echt 'verlegen' is ze niet te noemen, maar bijzonder veel zal ze niet snel zeggen.
    Uiterlijk: Daveney heeft een apart, uitgesproken gezicht, met een vlekkeloze huid zonder oneffenheden. De enige moedervlek die ze heeft zit vreemd genoeg in het linkerhoekje van haar bovenlip. Haar roodbruine, krullende haar draagt ze meestal opgestoken, maar wanneer het los hangt komt het gemakkelijk tot haar billen.
    Het meest opvallend aan haar verschijning zijn haar ogen. Ze zijn niet opvallend groot, maar hebben een amandelvorm en aparte kleuren. Haar linkeroog is lichtblauw en de rechter is lichtbruin. Haar lichaam is rank en slank, vaak vergeleken met de bouw van een hert. Haar vrouwelijke vormen zijn wel degelijk aanwezig, maar in een kleine mate. Met een lengte van 1.69 meter is ze niet groot.
    Gave: Daveney bezit de elementen. Degene die het sterkst ontwikkeld is, is vuur. Men zegt dat het sterkste element iets zegt over je 'ware' karakter, iets wat Daveney niet gelooft. Na vuur volgt water. Haar krachten over de lucht en de aarde zijn prima, maar niet haar favorieten.
    Familie: Haar vader heeft een Franse afkomst, haar moeder Grieks. Haar moeder was ook een mutant, en gebruikte haar krachten regelmatig op haar gezin om ze te oefenen. Op haar dertiende heeft haar vader haar meegenomen om nooit meer naar haar moeder terug te keren, uit angst voor de gevolgen van haar krachten. Op Daveney's 20ste verjaardag overleed hij.
    Extra: De kracht van haar moeder was mentaal, maar wat het precies was weet Daveney niet. Haar vader zag ze mentaal aftakelen, hij werd stiller, mysterieuzer en trok zich steeds meer in zichzelf terug. Zijn temprament leek te verdwijnen, en waarschijnlijk heeft Daveney ook de gevolgen hiervan ondergaan. Aangezien het niet lang duurde, bestaat de kans dat haar eigen karakter weer terug komt.



    "Do you believe monsters are born or made?"

    Inside schreef:
    (...)

    Haha, das inderdaad wel grappig.

    Are we almost starting?


    Ik hoop dat de rollen zeker vanavond ingevuld zullen worden ,en ik ga nu een oplossing zoeken ,voor het (zijn de scholen nu samen of niet?) probleem :')

    Ik denk dat ik zal werken met het internaat van de twee scholen dat samen zitten ,zodat iedere leerling tenminste een kamergenoot krijgt. Misschien kan ik er ook voor zorgen dat sommige vakken ,samen worden gezet ,aangezien er weinig element bestuurders zijn en dan een overvloed aan mentale krachten.
    Daar moet ik nog wat mee puzzelen en ook moet ik nog bedenken welke kleuren welke school zal hebben :')

    Iemand misschien een voorkeur voor kleuren ?? :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Ik hoop dat de rollen zeker vanavond ingevuld zullen worden ,en ik ga nu een oplossing zoeken ,voor het (zijn de scholen nu samen of niet?) probleem :')

    Ik denk dat ik zal werken met het internaat van de twee scholen dat samen zitten ,zodat iedere leerling tenminste een kamergenoot krijgt. Misschien kan ik er ook voor zorgen dat sommige vakken ,samen worden gezet ,aangezien er weinig element bestuurders zijn en dan een overvloed aan mentale krachten.
    Daar moet ik nog wat mee puzzelen en ook moet ik nog bedenken welke kleuren welke school zal hebben :')

    Iemand misschien een voorkeur voor kleuren ?? :')

    Ik vind Guillotine een school voor zwart en rood om de een of andere reden haha.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Raccoon schreef:
    (...)

    Ik hoop dat de rollen zeker vanavond ingevuld zullen worden ,en ik ga nu een oplossing zoeken ,voor het (zijn de scholen nu samen of niet?) probleem :')

    Ik denk dat ik zal werken met het internaat van de twee scholen dat samen zitten ,zodat iedere leerling tenminste een kamergenoot krijgt. Misschien kan ik er ook voor zorgen dat sommige vakken ,samen worden gezet ,aangezien er weinig element bestuurders zijn en dan een overvloed aan mentale krachten.
    Daar moet ik nog wat mee puzzelen en ook moet ik nog bedenken welke kleuren welke school zal hebben :')

    Iemand misschien een voorkeur voor kleuren ?? :')

    Ik wil eventueel wel een soort van 'logo's' maken voor de scholen?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Als ik inspraak heb, weet ik wel een logo voor The academie of Guillotine, het lijkt dom, maar een Guillotine? :/


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)