• Justin Bieber gets CARRIED up Great Wall of China - fans slam bratty behaviour
    Twitter was less than impressed with Bieber's antics at the historical site, one user sniped: "All hail Emperor Bieber"

Just in case you were in any doubt Justin Bieber is a bit of a diva - check this out.

We know there is a saying that on the road to stardom many celebrities don't let their feet touch the ground but this is almost too much.
    Baby singer Bieber was carried up the Great Wall Of China by his burly bodyguards - not allowing his feet to touch the ground of the wall, one of the seven wonders of the world.

Apart from the fact the teenager seemed too tired to wander across the wall - which historians estimate took centuries to build, killing between four to six million Chinese in the process - the 19-year-old Boyfriend crooner sparked a security meltdown after skating around the tourist attraction.

Burly security guards were seen dashing after the baby-faced Canadian and his crew.

In the singer's defence he did pose for pictures on his very own two feet as he reached one of the summits - and he looked like he was enjoying what must have been an amazing view.

But Twitter didn't take too kindly to the "bratty Bieber" behaviour.

"Bieber made his bodyguards carry him up the Great Wall - what an idiot", one user said.
    "All hail Emperor Bieber", another tweeter ranted.
    Source: Mirror.co.uk en Twitter

Hoe lui kun je zijn?

[ bericht aangepast op 3 okt 2013 - 18:59 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Lyall schreef:
    Ik vind het wel grappig. Als ik op die schouders zou zitten denk ik niet dat er wat over mij komt te staan op internet. Maar als het Justin Bieber is - is het toch zo erg,

Nou als jou bodyguards je naar boven laat tillen omdat je te lui bent om te lopen, zal ik daar zeker wat over zeggen als ik het zie :'D

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Father schreef:
    (...)
    Nou als jou bodyguards je naar boven laat tillen omdat je te lui bent om te lopen, zal ik daar zeker wat over zeggen als ik het zie :'D

Maar je zult er geen hele topic over maken met straks 3+ pagina's waar iedereen diegene afkraakt. But yeah guys, het is Bieber, dus laten we hem allemaal is gaan uitschelden!

Some people are art and do art at the same time

Ik krijg steeds meer het beeld van een klein kind voor mijn ogen bij hem...

Take me to wonderland

Scorpia schreef:
    (...)

ik zie er geen sarcasme in Gail.

Hhahaha, oke. (bloos)

-

Scorpia schreef:
    (...)

Maar je zult er geen hele topic over maken met straks 3+ pagina's waar iedereen diegene afkraakt. But yeah guys, het is Bieber, dus laten we hem allemaal is gaan uitschelden!

Oh echt wel, hahaha. Als ik iets idioot zie wat deelwaardig is (dit dus) zal ik het zeker op Quizlet zetten en diegene ook afkraken. Geen verschil in mijn ogen.

Dat is wel wat... vreemd. Ik kan me niet eens echt voorstellen hoe hij op zo'n idee is gekomen. Hij ziet zijn bodyguards en roept "draag me"? Ik vraag me af wat die mannen daarvan vonden, maar hopelijk krijgen ze goed betaald. :')

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Father schreef:
    (...)
    Oh echt wel, hahaha. Als ik iets idioot zie wat deelwaardig is (dit dus) zal ik het zeker op Quizlet zetten en diegene ook afkraken. Geen verschil in mijn ogen.

Ik denk niet dat er dan volle pagina's in komt te staan met 'wat een idioot' en dit dat.

Scorpia schreef:
    (...)

Ik denk niet dat er dan volle pagina's in komt te staan met 'wat een idioot' en dit dat.

als het aan mij ligt wel. En als het aan Father ligt precies ook :Y)

Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

Father schreef:
    (...)
    Om zijn kont omhoog te houden als hij op bed zit en iets gaat doen met the love of his life (cat)

Whut, waar slaat dat nou weer op? Haha, Justin Bieber is gay?

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

maar we zouden wel misschien milder zijn omdat we dan geen douchebaggery van die persoon gewend zijn. Maar mocht nu een of andere andere diva dit zou doen waarvan ook bekend staat dat ze spoiled little brats zijn zoals Kanye West of Kim K, om 2 namen te zeggen, zou er even hard gereageerd worden.

Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

Justin Bieber moe?
    Ik word moe van Justin Bieber !

'The best way to predict the future is to create it'.

Het is niet alleen dit wat Bieber heeft gedaan, er zijn meerdere dingen en dat samen brengt het erger.
    Maar goed, ik voorspel alweer dat dit topic straks helemaal vol gespamt zal worden.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Al moet ik wel zeggen dat ik totaal geen fan van van onze Bieber, dat hij wel veranderd is en het een echte swaggerboy is. Als iemand mij zou vragen of diegene op mijn schouders mag zitten omdat diegene te lui is om te lopen, zou ik persoonlijk nee zeggen, al is het Bieber of een ander beroemdheid. Maar een beetje lui zijn mag altijd, toch?

... Whut the fuck. I don't even have any fucking words for this.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Taka schreef:
    Das toevallig xd
    Ik word ook moe van hem.
    Nu wordt hij eindelijk ook eens moe van zichzelf
    pff talentloos kinderidooltje

Ik ben het met je eens dat-ie lui is en dat-ie fantastisch idioot bezig is, maar hij is echt niet talentloos...

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried