• Justin Bieber gets CARRIED up Great Wall of China - fans slam bratty behaviour
    Twitter was less than impressed with Bieber's antics at the historical site, one user sniped: "All hail Emperor Bieber"

    Just in case you were in any doubt Justin Bieber is a bit of a diva - check this out.

    We know there is a saying that on the road to stardom many celebrities don't let their feet touch the ground but this is almost too much.
    Baby singer Bieber was carried up the Great Wall Of China by his burly bodyguards - not allowing his feet to touch the ground of the wall, one of the seven wonders of the world.

    Apart from the fact the teenager seemed too tired to wander across the wall - which historians estimate took centuries to build, killing between four to six million Chinese in the process - the 19-year-old Boyfriend crooner sparked a security meltdown after skating around the tourist attraction.

    Burly security guards were seen dashing after the baby-faced Canadian and his crew.

    In the singer's defence he did pose for pictures on his very own two feet as he reached one of the summits - and he looked like he was enjoying what must have been an amazing view.

    But Twitter didn't take too kindly to the "bratty Bieber" behaviour.

    "Bieber made his bodyguards carry him up the Great Wall - what an idiot", one user said.
    "All hail Emperor Bieber", another tweeter ranted.
    Source: Mirror.co.uk en Twitter

    Hoe lui kun je zijn?

    [ bericht aangepast op 3 okt 2013 - 18:59 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bieber, wat doe je jezelf en anderen toch aan?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Comanche schreef:
    Bieber, wat doe je jezelf en anderen toch aan?


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    Junns schreef:
    Dit is echt het toppunt van douchebaggery.


    I agree!


    WISH IT. DREAM IT. DO IT.

    Zijn er nog steedsfans :O??
    hahaha
    hij ziet er op die foto high uit
    mag hij eigenlijk wel drinken XD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Als je te lui bent die muur te beklimmen moet je er niet naar toe gaan, jeez.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Lyall schreef:
    Ik vind het wel grappig. Als ik op die schouders zou zitten denk ik niet dat er wat over mij komt te staan op internet. Maar als het Justin Bieber is - is het toch zo erg,


    The universal language of art.

    Hij is alleen het laatste stukje gedragen. Anders waren er toch ook wel foto's geweest dat hij aan het begin van de Chinese muur op de schouders van die bodyquards zat?


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    KusjeeMerel schreef:
    Hij is alleen het laatste stukje gedragen. Anders waren er toch ook wel foto's geweest dat hij aan het begin van de Chinese muur op de schouders van die bodyquards zat?


    Oke, maar als ik de mount Everest zou gaan beklimmen zou ik op het einde ook niet vragen of iemand me wilt dragen.:')


    Queer zijn is gewoon alles

    KusjeeMerel schreef:
    Hij is alleen het laatste stukje gedragen. Anders waren er toch ook wel foto's geweest dat hij aan het begin van de Chinese muur op de schouders van die bodyquards zat?

    Dit is de eerste foto die ik kon vinden. Kan best zijn dat het vanaf het begin was :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Oke, maar als ik de mount Everest zou gaan beklimmen zou ik op het einde ook niet vragen of iemand me wilt dragen.:')

    Hahaha. Ik moest hartelijk lachen om dit.


    -

    zucht en nogmaals zucht -.- jullie besteden jullie aandacht te veel aan Bieber.

    Laconiek schreef:
    Hij heeft zelfs een keer een concert afgelast omdat hij zijn kleine teen had gebroken -.- Daar word je toch ziek van!
    En nog steeds zo veel fans...


    Oh dus hij mocht dat concert niet aflassen? hoe in hemels naam kan hij dan dansen bij zijn songs met een gebroken teen? Zou je ook doen als je in zijn schoenen stond. Maar omdat het Bieber is is het altijd 100000x erger, daar word ik juist ziek van -.-

    MaejorBieber schreef:
    (...)

    Oh dus hij mocht dat concert niet aflassen? hoe in hemels naam kan hij dan dansen bij zijn songs met een gebroken teen? Zou je ook doen als je in zijn schoenen stond. Maar omdat het Bieber is is het altijd 100000x erger, daar word ik juist ziek van -.-

    Lieve schat, mag ik even vermelden dat sommige artiesten gewoon die-hard doorgaan. Zelfs met een gebroken teen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Malafide schreef:
    (...)
    Lieve schat, mag ik even vermelden dat sommige artiesten gewoon die-hard doorgaan. Zelfs met een gebroken teen.


    Omdat andere die-hard artiesten wel doorgaan moet Justin dat ook kunnen? Jullie vergeten gewoon soms dat hij nog maar een tiener is, er wordt van alles en nog wat van hem verwacht.Hij is heus geen god ofzo dat hij alles goed kan doen. Als ik een gebroken teen had zou ik ook niet optreden... Je moet altijd op je gezondheid letten, en als Bieber niet kon lopen ofzo dan heeft het ook geen nut om op te treden. Want Justin moet veel dansen tijdens zijn concert. Gaat wel moeilijk met een gebroken teen he.

    OT: Ik snap niet waarom jullie een hele drama maken omdat hij gedragen is.. Wat dan nog? als het bij wijze van spreken een van jullie idolen waren geweest zouden jullie het helemaal niet erg hebben gevonden maar juist hilarisch. Grow up people laat Bieber met rust.. Hij is al een tijdje niet negatief in het nieuws gekomen en nu zoeken jullie juist een redenen om hem weer af te kraken..

    [ bericht aangepast op 7 okt 2013 - 0:18 ]

    MaejorBieber schreef:
    (...)

    Omdat andere die-hard artiesten wel doorgaan moet Justin dat ook kunnen? Jullie vergeten gewoon soms dat hij nog maar een tiener is, er wordt van alles en nog wat van hem verwacht.Hij is heus geen god ofzo dat hij alles goed kan doen. Als ik een gebroken teen had zou ik ook niet optreden... Je moet altijd op je gezondheid letten, en als Bieber niet kon lopen ofzo dan heeft het ook geen nut om op te treden. Want Justin moet veel dansen tijdens zijn concert. Gaat wel moeilijk met een gebroken teen he.

    OT: Ik snap niet waarom jullie een hele drama maken omdat hij gedragen is.. Wat dan nog? als het bij wijze van spreken een van jullie idolen waren geweest zouden jullie het helemaal niet erg hebben gevonden maar juist hilarisch. Grow up people laat Bieber met rust.. Hij is al een tijdje niet negatief in het nieuws gekomen en nu zoeken jullie juist een redenen om hem weer af te kraken..

    Ik probeer hem niet af te kraken, ik probeer er gewoon normaal over te praten en mijn mening te geven hoe ik het zie. Je moet je niet zo snel aangevallen voelen wat betreft wat dingen over Bieber zeggen. Niet iedereen kan hem goed, aardig of whatever vinden.
    Oh, en om er trouwens nog aan toe te voegen: Ik zeg niet dat hij dat moet kunnen, maar ik probeer duidelijk te maken dat, dat een heel verschil is. Ik wil er eigenlijk nog heel wat aan toevoegen, maar ik ga niet beginnen aan een discussie over Bieber.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2013 - 0:25 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.