• Hooi allemaal,

    Vandaag had ik ineens de behoefte om aan een blog te beginnen. Gewoon random onderwerpen, dus niet over mezelf. Natuurlijk wel met mijn mening erdoor heen gemengd. Quizlet leek me de geschikte plek om zo'n blog te beginnen.

    Zonet heb ik die blog dus aangemaakt; Blog Nadat ik hem had aangemaakt, bedacht ik me dat er vrij weinig met blogs werden gedaan. Althans, zo denk ik erover. Meestal lees je verhalen, doe je mee aan het forum of laat je je creativiteit zien in andere dingen. Maar blogs? Volgens mij worden die niet heel veel gelezen. Zeg het me als ik het fout heb.

    En het lijkt me leuk om daar verandering in te brengen. Dus dump hier je blog, dan kunnen we van elkaar ideeën opdoen etc. En bekijk mijne natuurlijk ook even ;)

    Kuss Demi


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Dat viel mij dus ook al op, hihi.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Om eerlijk te zijn zitten de blogs ook een beetje verstopt. En je kan ook geen abo nemen op de blogs van één persoon.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik heb een tijdje geleden deze geschreven, moet er wel nog steeds de foutjes uithalen. Ik had er op dat moment gewoon behoefte aan. Ik heb wel al nieuwe ideeën en als ik eens tijd heb, wil ik die ook graag uitwerken. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik zou zo graag een blog beginnen op Q maar je kan er geen abo op nemen. Misschien zouden we dat kunnen aanvragen bij Rutger ofzo? ;3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Jaa een abo op een blog is inderdaad wel handig. Anders vergeet je het weer. Hoe kan je dat vragen?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Junns schreef:
    Om eerlijk te zijn zitten de blogs ook een beetje verstopt. En je kan ook geen abo nemen op de blogs van één persoon.


    26 - 02 - '16

    Ze zijn inderdaad nogal verstopt. Jammer dat je ze ook niet op je eigen profiel kunt zien.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lootus schreef:
    Jaa een abo op een blog is inderdaad wel handig. Anders vergeet je het weer. Hoe kan je dat vragen?


    + meldingen krijgen van reacties op je blog. Dat werkt al een hele tijd niet meer. :3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Vulcano schreef:
    (...)

    + meldingen krijgen van reacties op je blog. Dat werkt al een hele tijd niet meer. :3


    Dat is ook handig ja hahaj


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Junns schreef:
    Om eerlijk te zijn zitten de blogs ook een beetje verstopt. En je kan ook geen abo nemen op de blogs van één persoon.


    -

    Junns schreef:
    Om eerlijk te zijn zitten de blogs ook een beetje verstopt. En je kan ook geen abo nemen op de blogs van één persoon.


    -

    Une suggestion ^^.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    In alle jaren dat ik op quizlet zit heb ik ook echt bijna niets gedaan met blogs. Het interesseert me ook gewoon niet zo. En inderdaad, het zit ook vrij verstopt..


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Chocolata schreef:
    Une suggestion ^^.


    En een klachtje. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Omdat ik de officiele blog nogal onhandig vind nu, heb ik het voor tijdelijk of misschien voor altijd in een story gezet. Hier is de link voor de mensen met interesse: Blog


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne