• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Let op:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Tijd voor koffie.

    Ja lekker dan, bah. -.-


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Zo. Ontzettend. Geweldig.
    Fml, ik droomde vannacht alwéér over de bezette jongen. :CC Didn't like that.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Een lading met zelfvertrouwen aub, oh en wat zelfverzekerheid kan ook geen kwaad.


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Taormina schreef:
    Een lading met zelfvertrouwen aub, oh en wat zelfverzekerheid kan ook geen kwaad.


    Precies wat ik nodig heb. Dat zou het zo veel beter maken. Maar ik durf gewoon niet, uit angst dat het toch fout gaat.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Stom SD kaart ding, ga nu eens in die fucking computer ><

    Ik ben iets te vaak naakt.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Eerst eet ik heel gezond een appel. Vervolgens prop ik er een stukje chocolade achteraan!

    Er gaat hier iets niet helemaal volgens mijn plan x'D


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Pfffft. Die dromen moeten echt ophouden, bah. Ik ben er gewoon naar van.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Waarom heb je dat niet eerder gedaan... ):


    26 - 02 - '16

    Why do I even dream about that ><


    Tijd voor koffie.

    Soms heb ik echt het gevoel alsof mijn zinnen op niets slaan >.<. Vertalen is makkelijker gezegd dan gedaan ...

    Griep, ik haat jou.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2013 - 14:27 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wat heb ik nu weer verkeerd gezegd.. :c


    26 - 02 - '16

    Liars. Liars everywhere. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Eerste hoofdstuk eindelijk af! Na... Drie maanden denk ik o.o
    EN HET ZIJN MAAR 550 WOORDEN

    [ bericht aangepast op 5 okt 2013 - 14:31 ]

    Ik wil zo hard huilen op het moment.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."