• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Let op:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Tijd voor koffie.

    Hummerson schreef:
    Ik wil zo hard huilen op het moment.


    Ik ook. ;c


    26 - 02 - '16

    I'M ONLINE. AND YOU'RE ONLINE. GUESS WHAT HAPPENS.
    Nothing.

    Maven schreef:
    (...)

    Ik ook. ;c

    Knuffels voor jullie allebei! <3


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Oh my god. Wat is er met me aan de hand?! Ik moet bijna huilen van een potje Candy Crush dat ik had verloren.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2013 - 14:40 ]


    26 - 02 - '16

    Stomme leraren denken zeker school is alles voor de mens tegenwoordig nou nee dus. 4 toetsen op een maandag is so not done, hele weekend lekker leren voor aardrijkskunde, geschiedenis, frans en economie, blegh.


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    En ik voel weer een beetje diezelfde soort misselijkheid als laatst. Alleen kan ik nu geen reden verzinnen en bij de vorige reden had ik ook echt al iets van: Whut, what the hell is er mis met me...


    Stenenlikker

    Maven schreef:
    Oh my god. Wat is er met me aan de hand?! Ik moet bijna huilen van een potje Candy Crush dat ik had verloren.
    Ik voel me ook zo voor het moment. Ik kan elk moment beginnen huilen zonder reden. Ik voel me echt al enkele dagen heel echt kut.
    Maar virtuele knuffel.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb echt zin om weer wat verhalen bij te lezen. Veel te lang geleden. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ugh, ik voel mij nu zo ontzettend slecht omdat ik ziek ben. Ik kan niet eens normaal eten, ik heb totaal geen eetlust D:.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Geoorloofd humeurig. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Avarosa schreef:
    (...)Ik voel me ook zo voor het moment. Ik kan elk moment beginnen huilen zonder reden. Ik voel me echt al enkele dagen heel echt kut.
    Maar virtuele knuffel.



    Dankje, jij krijgt ook een virtuele knuffel van mij


    26 - 02 - '16

    Ik heb honger! Welke idioot verzint het om de lunch te schrappen? D:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    "Love me like you'd love nobody else," she said when she placed a last kiss on his cheek.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fucking Hell, wat is deze dag ongelooflijk saai.


    Eindelijk bellen met bff.


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare