• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Let op:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Tijd voor koffie.

    Heel erg blij omdat ik maar 2 fouten heb voor mijn maatschappijleer actualiteitentoets, vooral omdat ik de helft gegokt heb en de rest niet eens zeker wist.

    Altijd zo stoer doen dat je je huiswerk niet gemaakt heb, maar wel gaan zitten huilen als de docent je er uit stuurt? Wat gaat er in hemelsnaam in jouw hoofd om?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Reezy schreef:
    Altijd zo stoer doen dat je je huiswerk niet gemaakt heb, maar wel gaan zitten huilen als de docent je er uit stuurt? Wat gaat er in hemelsnaam in jouw hoofd om?


    Doet me denken aan van die mensen die om het hardst roepen dat zo tótaal niet geleerd hebben, en dan een acht krijgen. Meestal hebben ze dan tot elf uur in de avond geleerd.


    Tijd voor koffie.

    Whut, waarom is er niemand van mijn vrienden online? There's seriously nobody.


    Stenenlikker

    Ik kan er ook weinig aan doen dat ik hem leuk vind >.< Hopelijk doe je volgende week weer een beetje normaal in plaats van me de hele tijd te negeren.

    Ik voel mij echt stom. Ze hebben het denk ik door. Ik wil het niet. Vergeet het.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    55/60 op Latijn, i like it! (yeah)
    Alleen wat jammer dat ik niet kan opscheppen erover omdat dat gemeen is tegenover mijn vriendin, die een twintig heeft ... :X


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Eerste buis op m'n rapport ooit. Vind het niet eens zo erg.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ugh, wat kunnen buurtkindjes in je huis soms irritant zijn... Dacht ik veilig te zitten in mijn kamer, wordt ik daar alsnog gestoord...


    Stenenlikker

    Oh, wat ben je toch stom weer bezig Lieke. (bat)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Als ik je vertel wat ik lekker vind moet je dat gewoon doorgeven, punt. Ik zeg dat toch niet zonder reden? En dan hoef je echt niet zo idioot te doen verdomme.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Pffft, wanneer komt ie nou? I'm so impatient.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Verdomme, ik hoopte dat de vakantie het juist wat minder zou maken. Dat zit er toch niet in...


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik vind het verdacht dat je nu niets meer laat horen, volgens mij ben je achter mijn rug bezig met iets..


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Oh, no! Ik word vanaf volgende week naar 1A verplaatst - ik zit nu in 1B. Omdat ik Lapro doe. (iets voor hoogbegaafden, weet ik veel wat) Gelukkig zit ik dan bij mijn crush en nog wat leuke mensen in de klas, maar ook met een grote klootzak ... :'(

    [ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 18:31 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it