• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Let op:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Tijd voor koffie.

    Neeeeee. Breaking Bad spoilers bij DWDD. :c


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wat heb ik toch naïeve ouders. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Awgod, this is heaven.

    Megaera schreef:
    (...)
    @ Deilia: Moet je telkens plaatjes in het LJH dumpen?


    Omdat ik een keer per dag een plaatje post? Ik kan ook de suicidale 14 jarige gaan spelen..


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Zo blij nu. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    I feel like shit!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Fjieuw. Valt mee!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Zo'n zin in Fright Nights als het door gaat, samen met een geweldig groepje :'D Nu hopen dat iedereen mag en kan. :Y)

    Klasdag was top! I HELD YOUR HAND OMFG en nog zo'n paar dingen die me eigenlijk wel deden flippen <3

    Zo, dat is ook weer geklaard.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Deilia schreef:
    (...)
    Omdat ik een keer per dag een plaatje post? Ik kan ook de suicidale 14 jarige gaan spelen..

    Ja, dat is precies de volwassen reactie die je dan terug moet antwoorden. Good job.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Deilia schreef:
    (...)

    Omdat ik een keer per dag een plaatje post? Ik kan ook de suicidale 14 jarige gaan spelen..


    Don't make the kitty sad.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 20:33 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dit had ik even nodig. En als jij ook nog online komt, ben ik helemaal tevreden :3

    God, wat irriteert het mij dat niemand meer tegen iets kan, omg ><

    Orchard schreef:
    (...)


    Don't make the kitty sad.


    Why so sad?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'