• Helaas zijn een aantal hersenloze bodybuilders bezig om allemaal forums te spammen.
    Ze hier het bewijs: KLIK

    Ik zou zeggen, deel dit met andere forums en voorkom een hoop trols.
    Alstu


    Ik ben gemeen xoxo

    Enkel sommige reactie's die geplaatst zijn vind ik gewoon niet kunnen!!
    Heb overigens niet gelezen wat er stond.
    Maar wat ik op kon merken was dat ze met vele ziektes, of andere dingen niet normaal mee omgaan.
    Gewoon respectloos!!

    Sommige mensen hebben echt last van die ziektes, en of reactie's plaatjes die gezet zijn.
    Ik vind het grof weg gezegd gewoon Schandalig, het is er niet om mee te spotten!!
    Daarom mijn vorige reactie's, en ook mijn zin van "Jongens, plak ze achter het behang, want je hebt der niks aan"
    Mijn menig blijft het zelfde, ik vind het een stel kleuters,!!


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Rivaille schreef:
    (...)Is deze reactie nou gewoon om slimmer over te komen dan mij?
    Je denkt echt dat je dé shit bent of niet. lal.

    kbai


    Ik ben the bomb, you know.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 12:51 ]


    Ik ben gemeen xoxo

    Asmodeus schreef:
    (...)

    Ik ben the bomb, you know.
    Ja, hou maar op :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Sonyara schreef:
    Enkel sommige reactie's die geplaatst zijn vind ik gewoon niet kunnen!!
    Heb overigens niet gelezen wat er stond.
    Maar wat ik op kon merken was dat ze met vele ziektes, of andere dingen niet normaal mee omgaan.
    Gewoon respectloos!!

    Sommige mensen hebben echt last van die ziektes, en of reactie's plaatjes die gezet zijn.
    Ik vind het grof weg gezegd gewoon Schandalig, het is er niet om mee te spotten!!
    Daarom mijn vorige reactie's, en ook mijn zin van "Jongens, plak ze achter het behang, want je hebt der niks aan"
    Mijn menig blijft het zelfde, ik vind het een stel kleuters,!!

    Arme jongens toch D:. Wat ben ik blij dat ik er geen ben ...


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Sonyara schreef:
    Enkel sommige reactie's die geplaatst zijn vind ik gewoon niet kunnen!!
    Heb overigens niet gelezen wat er stond.
    Maar wat ik op kon merken was dat ze met vele ziektes, of andere dingen niet normaal mee omgaan.
    Gewoon respectloos!!

    Sommige mensen hebben echt last van die ziektes, en of reactie's plaatjes die gezet zijn.
    Ik vind het grof weg gezegd gewoon Schandalig, het is er niet om mee te spotten!!
    Daarom mijn vorige reactie's, en ook mijn zin van "Jongens, plak ze achter het behang, want je hebt der niks aan"
    Mijn menig blijft het zelfde, ik vind het een stel kleuters,!!


    Dus vandaar is elke jongen zo?

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 13:13 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Ben ik nou echt degene die hier wel de lol van in kan zien, buiten het feit dat ze met verschrikkelijke ziektes spotten?


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Vipire schreef:
    Ben ik nou echt degene die hier wel de lol van in kan zien, buiten het feit dat ze met verschrikkelijke ziektes spotten?


    Nope (;


    26 - 02 - '16

    Vipire schreef:
    Ben ik nou echt degene die hier wel de lol van in kan zien, buiten het feit dat ze met verschrikkelijke ziektes spotten?


    Née hoor, ik vind het alleen dom dat ze iedereen over dezelfde kam scheert, je hebt niks aan ze. Zonder ons zou de mens het niet lang volhouden.:')


    Queer zijn is gewoon alles

    Vipire schreef:
    Ben ik nou echt degene die hier wel de lol van in kan zien, buiten het feit dat ze met verschrikkelijke ziektes spotten?


    Ik vind 't eigenlijk ook best grappig, als er hier een groep op Q was die zoiets zou doen, dan zou ik waarschijnlijk meegedaan hebben. Alleen zou ik dan niet zulke erge dingen als zij doen.

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Née hoor, ik vind het alleen dom dat ze iedereen over dezelfde kam scheert, je hebt niks aan ze. Zonder ons zou de mens het niet lang volhouden.:')


    Jij snapt er echt vrij weinig van hè.


    i put the fun in funeral

    Fennekin schreef:
    (...)

    Ik vind 't eigenlijk ook best grappig, als er hier een groep op Q was die zoiets zou doen, dan zou ik waarschijnlijk meegedaan hebben. Alleen zou ik dan niet zulke erge dingen als zij doen.

    Ja en dat is dus het punt.


    Ik ben gemeen xoxo

    Guttegut, die voelen zich echt heel wat :')


    From these ashes, I will rise

    Remain schreef:
    (...)

    Jij snapt er echt vrij weinig van hè.


    Wat bedoel je daar nou weer mee? Ze zegt, 'jongens steek ze achter het behang, want je hebt der niks aan.' Dat is toch algemeen? En die stelling klopt langs geen kanten.


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Wat bedoel je daar nou weer mee? Ze zegt, 'jongens steek ze achter het behang, want je hebt der niks aan.' Dat is toch algemeen? En die stelling klopt langs geen kanten.


    Ja daar heeft Vipire het toch niet over of wel dan.


    i put the fun in funeral

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Wat bedoel je daar nou weer mee? Ze zegt, 'jongens steek ze achter het behang, want je hebt der niks aan.' Dat is toch algemeen? En die stelling klopt langs geen kanten.

    Ik weet het niet, want ik ben nog nooit een jongen geweest :'). Maar even serieus nu: ik geloof ook niet dat elke jongen nutteloos en kinderachtig is en dat je ze aan het behang moet plakken, maar ze bedoelde volgens mij toch echt wel die hersenloze bodybuilders ... arme jongens anders.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it