• Helaas zijn een aantal hersenloze bodybuilders bezig om allemaal forums te spammen.
    Ze hier het bewijs: KLIK

    Ik zou zeggen, deel dit met andere forums en voorkom een hoop trols.
    Alstu


    Ik ben gemeen xoxo

    Het boeit me vrij weinig wat die gastjes doen eigenlijk. Als ze hier komen, dan zie ik het wel en kan ik ook even lachen met hun poging om grappig te zijn. :')


    Take me to wonderland

    Welke idioot heeft gezegd dat ze hier moeten trollen? Staat namelijk in hun nieuwe topic, ene gliturtjus raadde quizlet aan. Geweldig

    [ bericht aangepast op 7 okt 2013 - 0:35 ]


    Ik ben gemeen xoxo

    Asmodeus schreef:
    Welke idioot heeft gezegd dat ze hier moeten trollen? Staat namelijk in hun nieuwe topic, ene gliturtjus raadde quizlet aan. Geweldig

    -.-


    -

    Asmodeus schreef:
    Welke idioot heeft gezegd dat ze hier moeten trollen? Staat namelijk in hun nieuwe topic, ene gliturtjus raadde quizlet aan. Geweldig

    Hmm? Seriously? Ik volg dit eigenlijk niet echt, ik kijk alleen af en toe de reacties :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hahahahahahahahahaha.

    Ik ben het niet hoor, maar is nog steeds grappig :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    Hahahahahahahahahaha.

    Ik ben het niet hoor, maar is nog steeds grappig :')

    Now I am very suspicious of you (cat)


    -

    Nou, bereid je maar voor op de trollhel


    Ik ben gemeen xoxo

    Malafide schreef:
    (...)
    Hmm? Seriously? Ik volg dit eigenlijk niet echt, ik kijk alleen af en toe de reacties :').


    16 - 09 - '17

    Rey schreef:
    (...)
    Now I am very suspicious of you (cat)
    D:
    Ik ben het niet. Ben veel te lui om een account daarop te maken :') Had 't daar veel te druk voor.


    I live for the applause, you will die for it.

    nu ben ik echt op mn hoede voor elk nieuw lid :') , maar ja vanaf dat er een troll wordt uitgedeeld hier zit die al gemeld bij de mods :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Faelan schreef:
    nu ben ik echt op mn hoede voor elk nieuw lid :') , maar ja vanaf dat er een troll wordt uitgedeeld hier zit die al gemeld bij de mods :Y)

    Ja, als een trouwe Quizletter is het onze plicht om hun te melden :Y)


    -

    Faelan schreef:
    nu ben ik echt op mn hoede voor elk nieuw lid :') , maar ja vanaf dat er een troll wordt uitgedeeld hier zit die al gemeld bij de mods :Y)


    Haha ja, ik weet niet of ik nu nog iedereen serieus moet gaan nemen bij wat er nog komt


    16 - 09 - '17

    @Rey inderdaad
    @Cenation: true + ik ben al zo alert bij alles wat er om me heen gebeurd :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Cenation schreef:
    (...)

    Haha ja, ik weet niet of ik nu nog iedereen serieus moet gaan nemen bij wat er nog komt

    You said it (joehoe)


    -

    Best wel zielig dat mensen zoiets doen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."