• Helaas zijn een aantal hersenloze bodybuilders bezig om allemaal forums te spammen.
    Ze hier het bewijs: KLIK

    Ik zou zeggen, deel dit met andere forums en voorkom een hoop trols.
    Alstu


    Ik ben gemeen xoxo

    Backfire schreef:
    (...)

    Ja daar heeft Vipire het toch niet over of wel dan.


    Jawel, ze blijft bij die stelling. En eerlijk gezegd vind ik dat niet erg mooi.
    Dat zou hetzelfde zijn als ik zou zeggen, 'alle meisjes zijn hoeren.' Dat zou jij ook niet leuk vinden.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 14:34 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Jawel, ze blijft bij die stelling. En eerlijk gezegd vind ik dat niet erg mooi.
    Dat zou hetzelfde zijn als ik zou zeggen, 'alle meisjes zijn hoeren.' Dat zou jij ook niet leuk vinden.

    Whut? Bedankt hoor D:. Maar volgens mij vond zij het vreemd dat jij ineens begon over Sonyara's stelling dat alle jongens hersenloze, kinderachtige klootzakken zijn, terwijl je Vipire aan het quoten was ;].

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 14:39 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    (...)
    Whut? Bedankt hoor D:. Maar volgens mij vond hij het vreemd dat jij ineens begon over Sonyara's stelling dat alle jongens hersenloze, kinderachtige klootzakken zijn, terwijl je Vipire aan het quoten was ;].


    Dat bedoel ik. :Y)

    Ohh dat, ja dat was gewn om duidelijk te maken dat ik het grappig vind, maar dat die stelling dom was. Maar nu zie ik dat dat nogal verwarrend is.:'P


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Dat bedoel ik. :Y)

    Ohh dat, ja dat was gewn om duidelijk te maken dat ik het grappig vind, maar dat die stelling dom was. Maar nu zie ik dat dat nogal verwarrend is.:'P

    Haha, stel je voor, als stelling van de week: "[Stelling] Alle meisjes zijn hoeren" x].

    Voilà, discussie opgelost ^^.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Nvm ik snap er zelf ook vrij weinig van.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 14:36 ]


    26 - 02 - '16

    Chocolata schreef:
    (...)
    Whut? Bedankt hoor D:. Maar volgens mij vond hij het vreemd dat jij ineens begon over Sonyara's stelling dat alle jongens hersenloze, kinderachtige klootzakken zijn, terwijl je Vipire aan het quoten was ;].


    Hij?


    i put the fun in funeral

    Backfire schreef:
    (...)

    Hij?

    Je komt gewoon heel mannelijk over, Sarah x')


    From these ashes, I will rise

    Backfire schreef:
    (...)

    Hij?

    Whoeps, sorry xD. Ik ga het even aanpassen :'D. Ik ben nogal in de war omdat ik ziek ben, snap je.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Maven schreef:
    Nvm ik snap er zelf ook vrij weinig van.


    Ik moest ook twee keer nadenken.X]


    Queer zijn is gewoon alles

    Jeeezus
    "We moeten eerst wekenlang infiltreren." Mijn god, hoeveel leven hebben die gastjes dan?


    ars moriendi

    Ondertussen hebben ze me nog steeds niet gevonden, haha. Nu praten ze in een ander topic.
    Oh, heb ondertussen ook uitgevonden dat ze in een pro-ana forum hebben lopen trollen.
    Hoe ziek is dat.


    Ik ben gemeen xoxo

    ^ Please no D:. Zichzelf lekker voordoen als een meisje met anorexia, die zijn ziek. Ik ben ooit eens naar zo'n site gegaan (nieuwsgierigheid, niet omdat ik pro-ana ben) en ik heb ontzettend met die meiden te doen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Nou even duidelijk mijn zin, "jongens, plak ze achter het behang, want je hebt der niks aan" is geen STELLING, maar een Gezegde..
    Ik ben met dat opgevoed..
    Nee ik scheer ze niet over een kant..
    Wat ik daarmee bedoel is dat groepje die dat doet, ja, goed lezen.
    Over hun zeg ik die zin!!
    Dus voor de gene die het niet gevangen hebben, nog maals.

    VOOR de jongens die zo'n belachelijk iets doen, geld die zin!!!
    Zo, en tja ik blijf nog steeds bij mijn mening!!

    Der zijn namelijk ook slimme (knappe), lieve, jongens..
    Vaak zijn die alleen ver te zoeken, omdat ze zich erg goed blijven verstoppen!!!


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Het was eigenlijk vrij vermakelijk om de discussie tussen hen en Asmodeus te lezen, vooral om te zien hoe zij hun elke keer op hun plaats zette terwijl zij het niet eens door hadden. :')

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 23:04 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Als je bij de brandweer zit haak ik af trouwens. Zo'n alarm is vreselijk irritant 's nachts.


    haha Omg jij bent geniaal


    Sidera nostra contrahent solem lunamque