• Helaas zijn een aantal hersenloze bodybuilders bezig om allemaal forums te spammen.
    Ze hier het bewijs: KLIK

    Ik zou zeggen, deel dit met andere forums en voorkom een hoop trols.
    Alstu


    Ik ben gemeen xoxo

    Comanche schreef:
    (...)
    Link?


    26 - 02 - '16

    Secret mijn topics berichtje.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Avarosa schreef:
    Diep triest zeg.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Comanche schreef:
    (...)
    Link?


    Ehm, staan allemaal depri topics van mij in toen ik in mijn depri tijd was.
    Hier staat wat

    En nu denken ze dat ik een of ander meisje ben met een zwembad in haar tuin en beenhaar en zitten ze over haar 'mijn' tieten te praten.
    GENIAAL


    Ik ben gemeen xoxo

    Wat belachelijk dat die moderator gewoon meedoet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Wat belachelijk dat die moderator gewoon meedoet.

    Zegt dus genoeg over dat hele forum daar.
    Nee, dat neem ik terug. Zullen vast wel een aantal normale personen zitten.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2013 - 22:36 ]


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik lach me kapot zeg, het is gewoon te hilarisch voor woorden xp.


    -

    Avarosa schreef:
    Wat belachelijk dat die moderator gewoon meedoet.

    Ja, dat vond ik een...apart gevalletje. Eerst zeggen van een slot zodat die site niet in een verkeerd daglicht komt en dan gezellig mee babbelen. Maar goed. Het is ergens best hilarisch.


    -

    Rey schreef:
    (...)
    Ja, dat vond ik een...apart gevalletje. Eerst zeggen van een slot zodat die site niet in een verkeerd daglicht komt en dan gezellig mee babbelen. Maar goed. Het is ergens best hilarisch.


    Nou, ik vind het het grappigst dat ze me 'gevonden' hebben en dan opscheppen dat het super simpel is.
    En dan vervolgens allemaal foto's van een ander op die site zetten.
    Arm kind


    Ik ben gemeen xoxo

    Asmodeus schreef:
    (...)

    Nou, ik vind het het grappigst dat ze me 'gevonden' hebben en dan opscheppen dat het super simpel is.
    En dan vervolgens allemaal foto's van een ander op die site zetten.
    Arm kind

    Hahaha, ja he. Arm kind idd. Wanneer waren ze op Q anyway? Gisteren of al een hele tijd geleden?


    -

    Whutthefuck. Wat een stelletje noobs. ._.


    Ik was het net aan het lezen, je zou moeten zeggen dat ze naar iedereen hier een algemene melding hebben gestuurd over hun plannen :Y) ik vraag me af hoe ze zouden reageren


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Rey schreef:
    (...)
    Hahaha, ja he. Arm kind idd. Wanneer waren ze op Q anyway? Gisteren of al een hele tijd geleden?


    Gisteren, maar ze hebben niet getrollt. Alleen info van mij opgezocht, triest.


    Ik ben gemeen xoxo

    Faelan schreef:
    Ik was het net aan het lezen, je zou moeten zeggen dat ze naar iedereen hier een algemene melding hebben gestuurd over hun plannen :Y) ik vraag me af hoe ze zouden reageren

    Volgens mij was er al gezegd dat er een waarschuwing over forums gaat en toen zeiden ze dat ze het anders zouden aanpakken. :')


    Ik ben gemeen xoxo

    Asmodeus schreef:
    (...)

    Gisteren, maar ze hebben niet getrollt. Alleen info van mij opgezocht, triest.

    Van mijn part moesten ze trollen. Dan was er niks meer van hun overgebleven :@
    Maar zielig inderdaad.


    -