• Een algemeen Hunger Games Topic!





    Tributes.
    ~ Chicas - Gail
    ~ Microwave
    ~ Rider - Annemiek
    ~ Moirea - Yazmine
    ~ LetUsBurn
    ~ Lazhar
    ~ Talilayu - Sterre
    ~ Aragog
    ~ HaIcyon - Demi
    ~ Inermis - Savannah
    ~ Cicero
    ~ Butera
    ~ Latier - Leah
    ~ JamesPotter - Femke
    ~ Dillon - Jacco
    ~ grotesnork
    ~ Heap - Melissa
    ~ Pluviophile - Merel
    ~ Spotgaai - Marlies
    ~ Jaimes - Jaimy
    ~ Cozart -Lisa
    ~ Zaiphon - Maxime
    ~ Knight
    ~ NeverIand - Mirte
    ~ Gilbertson
    ~ Celebration - Michelle
    ~ Karev - Aniek
    ~ Naerys
    ~ Starckey
    ~ GhostKing - Xanthe
    ~ xImaginary - Mikayla
    ~ Graphique - Lisanne
    ~ VitaIncoluma - Céline
    ~ Rawiyah - Jette
    ~ Petals - Lisa
    ~ xZiall ~ Linde
    ~ SPECS ~ Jolijn
    ~ Wunjo ~ Fanny


    Trailers.


    Stories:


    Kunnen jullie naamsveranderingen doorgeven alsjeblieft?

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 17:15 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    OMG DE FILM WAS ZOOOOOOOOO LEUK OMGONGOMG IK ZIT HELEMAAL TE SHAKEN


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Zagarino schreef:
    OMG DE FILM WAS ZOOOOOOOOO LEUK OMGONGOMG IK ZIT HELEMAAL TE SHAKEN

    Oh man. Ik moet m nog zien voordat ik officieel kan zitten fangirlen.


    -

    Ik ga morgen, aaaah. :'D

    Om me heen in de bios hoorde ik iedereen zeggen dat ze emotioneel van de film werden. Dat vond ik ook. Het was echt prachtig.


    :)

    Givens schreef:
    Om me heen in de bios hoorde ik iedereen zeggen dat ze emotioneel van de film werden. Dat vond ik ook. Het was echt prachtig.
    Ik schrok me op een moment echt dood
    Bij die aap, Jezus, dacht dat ik doodging

    Maar de film was ook veel beter gefilmd dan het vorige deel (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Zagarino schreef:
    (...)Ik schrok me op een moment echt dood
    Bij die aap, Jezus, dacht dat ik doodging

    Maar de film was ook veel beter gefilmd dan het vorige deel (:

    Haha, ik ook, ik sprong letterlijk van mijn stoel. En daarna had ik de slappe lach. :x
    En ja, ik vond de film ook veel beter. Alles kwam beter op me over. Een paar keer huilde ik bijna; er gaan ook zoveel mensen dood. :c Ookal wist ik het al door het boek, het raakte me opnieuw.


    :)

    Noooooo *rent topic uit door teveel spoilers*


    Because I love him, do I need another reason?

    De film was inderdaad heel goed. Meestal ben ik vrij kritsch over boekverfilmingen, en dit is wel een van de beste die ik gezien heb. Ze hebben de scènes van het boek en het geval dat die met zich meedragen heel goed weten over te brengen. Ze zijn echt heel dicht bij het boek gebleven, inclusief de veel van de dialogen, en dat vond ik echt heel mooi. En er zitten inderdaad heel veel emotionele momenten in. Al met al was deze verfilming - vind ik persoonlijk - echt een heel stuk beter dan het eerste deel. Dat vond ik namelijk nogal oppervlakkig (maar goed, nu is het natuurlijk ook de bedoeling dat het steeds heftiger wordt en er ook meer stil wordt gestaan bij het geval van opstand/het zat zijn van de onderdrukking e.d.).


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Ik vond de film echt geweldig. Heb 'm gisteren gezien en ik ga vrijdag weer (cat) Het was veel mooier dan de eerste film.

    Dobreva schreef:
    Noooooo *rent topic uit door teveel spoilers*


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Ik ga morgen naar Kortrijk om te gaan kijken! Ow yeah ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gosh ik baal echt ontzettend!!!!!!!!!!

    We kunnen alleen op een woensdag erheen omdat we in de weekenden andere dingen moeten doen enzo en op woensdag kan iedereen. Zit mijn broer de hele tijd te zeggen dat de film morgen pas uit komt. We zijn gisteren dus niet geweest. Volgende week kunnen we niet dus moet ik nog 2 weken wachten(huil)(huil)(huil)(huil)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik ga.morgen en.loop al de hele avond luid op dingen te qouten, mijn ouders worden gek


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb mijn moeder, broer en zusje zover gekregen dat ze allemaal de boeken gelezen hebben. Mijn vader wordt echt gek, aangezien ik heb gezorgt dat we er thuis redelijk vaak over praten. :P


    Spoiler alert: you will save yourself

    'Tick Tock, this is a clock.'
    'Want a sugar cube?'
    'I realise only one person will be damaged beyond repair if Peeta dies, me.'
    'I wish I could freeze this moment, right here, right now, and live in it forever'
    'Thank you for your childeren, and thank you all for the bread.'
    'I guess this is a bad time to mention I hung a dummy and painted Seneca Crane’s name on it.'
    'They’ll still be one hundred percent as stupid as usual, so I figure my odds will be roughly the same.'

    Gewoon wat van mijn favoriete quotes van het boek
    Die ik al de hele avond roep

    [ bericht aangepast op 21 nov 2013 - 21:35 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one