• Een algemeen Hunger Games Topic!





    Tributes.
    ~ Chicas - Gail
    ~ Microwave
    ~ Rider - Annemiek
    ~ Moirea - Yazmine
    ~ LetUsBurn
    ~ Lazhar
    ~ Talilayu - Sterre
    ~ Aragog
    ~ HaIcyon - Demi
    ~ Inermis - Savannah
    ~ Cicero
    ~ Butera
    ~ Latier - Leah
    ~ JamesPotter - Femke
    ~ Dillon - Jacco
    ~ grotesnork
    ~ Heap - Melissa
    ~ Pluviophile - Merel
    ~ Spotgaai - Marlies
    ~ Jaimes - Jaimy
    ~ Cozart -Lisa
    ~ Zaiphon - Maxime
    ~ Knight
    ~ NeverIand - Mirte
    ~ Gilbertson
    ~ Celebration - Michelle
    ~ Karev - Aniek
    ~ Naerys
    ~ Starckey
    ~ GhostKing - Xanthe
    ~ xImaginary - Mikayla
    ~ Graphique - Lisanne
    ~ VitaIncoluma - Céline
    ~ Rawiyah - Jette
    ~ Petals - Lisa
    ~ xZiall ~ Linde
    ~ SPECS ~ Jolijn
    ~ Wunjo ~ Fanny


    Trailers.


    Stories:


    Kunnen jullie naamsveranderingen doorgeven alsjeblieft?

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 17:15 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hwin schreef:
    (...)

    Ik vind het mooier als het donkerder is ^^

    Nee ik vind het gewoon zo kort niet mooi en ik vond haar première jurk een beetje hoerig maar jah ze is wel een goede actrice


    Keep your head up princes, your tiara is falling

    SPObabbby schreef:
    (...)
    Nee ik vind het gewoon zo kort niet mooi en ik vond haar première jurk een beetje hoerig maar jah ze is wel een goede actrice


    Het is even wennen, maar ik vind het wel bij haar passen ^^
    Wat een mooi woordgebruik hebben we hier weer :P


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik vond de film zo ontzettend gaaf! Misschien nog leuker dat het tweede deel, zoveel spanning c:
    Maar het open eind, ik had echt zoiets van 'ik kan niet verder leven teveel vragen'. Want ik had de boeken niet gelezen ben niet zo'n lezer,
    en mijn vriendinnen wel, maar ze mochten niet zeggen van mij.

    Hwin schreef:
    (...)

    Het is even wennen, maar ik vind het wel bij haar passen ^^
    Wat een mooi woordgebruik hebben we hier weer :P

    Ik vind het opzich best nice, maar hoe gaat ze dat doen in de Mockingjay films?
    Gaat ze dan een pruik dragen ofzo?


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Celebration schreef:
    (...)
    Ik vind het opzich best nice, maar hoe gaat ze dat doen in de Mockingjay films?
    Gaat ze dan een pruik dragen ofzo?


    In een interview zei ze dat ze al in de tweede film een pruik droeg (:


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Blancefloer schreef:
    (...)

    In een interview zei ze dat ze al in de tweede film een pruik droeg (:

    Oh, grapje Dan zal ze dat in de andere films vast ook wel doen idd^^


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ik ben echt benieuwd naar de verfilming van Mockingjay, aangezien deze in twee films word verdeeld. :'D Het boek was erg goed, dus ik ben héél nieuwsgierig naar wat ze ervan gaan maken.

    Lovina schreef:
    Ik ben echt benieuwd naar de verfilming van Mockingjay, aangezien deze in twee films word verdeeld. :'D Het boek was erg goed, dus ik ben héél nieuwsgierig naar wat ze ervan gaan maken.


    Ik vond Mockingjay eerlijk gezegd niet zo'n fantastisch boek... maar als ze er goede films van kunnen maken, ben ik daar al zeer blij mee ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hwin schreef:
    (...)

    Ik vond Mockingjay eerlijk gezegd niet zo'n fantastisch boek... maar als ze er goede films van kunnen maken, ben ik daar al zeer blij mee ^^

    Ieder zijn mening. :'D Catching Fire was beter ja, maar het boek was niet slecht.

    Lovina schreef:
    (...)
    Ieder zijn mening. :'D Catching Fire was beter ja, maar het boek was niet slecht.


    Met het stuk in 13 kon ik nog leven, maar in het Capitool vond ik het gewoon overdreven (en Finnicks dood is echt veel te sober)

    Even een spoiler voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hwin schreef:
    (...)

    Ik vond Mockingjay eerlijk gezegd niet zo'n fantastisch boek... maar als ze er goede films van kunnen maken, ben ik daar al zeer blij mee ^^


    Ik vond Mockingjay juist het beste van de drie. En ook maar even een spoiler voor de volgende vraag die ik ga stellen haha.
    Wat bedoel je precies met 'Finnicks dood is echt veel te sober' dan?


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Blancefloer schreef:
    (...)

    Ik vond Mockingjay juist het beste van de drie. En ook maar even een spoiler voor de volgende vraag die ik ga stellen haha.
    Wat bedoel je precies met 'Finnicks dood is echt veel te sober' dan?


    Sober is misschien geen goed woord, maar het werd zo even tussen neus en lippen (of hoe zeg je dat? :P) gezegd, terwijl ze dat echt wel wat had mogen uitbreiden, volgens mij.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Verdorie. Met al dat gepraat over de boeken wil ik ze ook weer gaan lezen, maar ik ben The Hunger Games (de eerste dus) kwijt. (Ik heb ze in het Engels en ik weiger ze in het Nederlands te lezen. Ik viel bijna achterover van mijn stoel toen ik bij de ondertiteling 'Kwartskwelling' zag staan.)


    Deep inside, I've never felt alive

    Paranymph schreef:
    Verdorie. Met al dat gepraat over de boeken wil ik ze ook weer gaan lezen, maar ik ben The Hunger Games (de eerste dus) kwijt. (Ik heb ze in het Engels en ik weiger ze in het Nederlands te lezen. Ik viel bijna achterover van mijn stoel toen ik bij de ondertiteling 'Kwartskwelling' zag staan.)


    Waarom? Wat is er dan zo erg aan?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hwin schreef:
    (...)

    Waarom? Wat is er dan zo erg aan?

    Als je de boeken eerst in het Engels hebt gelezen, klinkt dat voor geen centimeter. Quarter Quell klinkt in mijn oren echt héél véél beter.


    Deep inside, I've never felt alive