• Een algemeen Hunger Games Topic!





    Tributes.
    ~ Chicas - Gail
    ~ Microwave
    ~ Rider - Annemiek
    ~ Moirea - Yazmine
    ~ LetUsBurn
    ~ Lazhar
    ~ Talilayu - Sterre
    ~ Aragog
    ~ HaIcyon - Demi
    ~ Inermis - Savannah
    ~ Cicero
    ~ Butera
    ~ Latier - Leah
    ~ JamesPotter - Femke
    ~ Dillon - Jacco
    ~ grotesnork
    ~ Heap - Melissa
    ~ Pluviophile - Merel
    ~ Spotgaai - Marlies
    ~ Jaimes - Jaimy
    ~ Cozart -Lisa
    ~ Zaiphon - Maxime
    ~ Knight
    ~ NeverIand - Mirte
    ~ Gilbertson
    ~ Celebration - Michelle
    ~ Karev - Aniek
    ~ Naerys
    ~ Starckey
    ~ GhostKing - Xanthe
    ~ xImaginary - Mikayla
    ~ Graphique - Lisanne
    ~ VitaIncoluma - Céline
    ~ Rawiyah - Jette
    ~ Petals - Lisa
    ~ xZiall ~ Linde
    ~ SPECS ~ Jolijn
    ~ Wunjo ~ Fanny


    Trailers.


    Stories:


    Kunnen jullie naamsveranderingen doorgeven alsjeblieft?

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 17:15 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Paranymph schreef:
    Voor de mensen die gaan zitten zeiken over het feit dat het anders moet zijn: als je verwacht dat een boekverfilming precies op het boek lijkt: jij zal never de nimmer een 'goede' boekverfilming zien. Boekverfilmingen zijn slecht, klaar. Maar als je er gewoon naar kijkt als een film, die gebaseerd is op het boek, dan zul je véél meer vermaken.
    En verplaats jij je maar eens in die scriptschrijvers. Ze kunnen toch nauwelijks om het uur een poll openen om te vragen wat ze wel of niet erin moeten doen?

    Je hebt helemaal gelijk. (: Ik had het niet beter kunnen zeggen, haha.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Je hebt helemaal gelijk. (: Ik had het niet beter kunnen zeggen, haha.

    Thanks. ^^
    Is btw mijn standaard argument voor mensen die gaan zeuren over boekverfilmingen :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Paranymph schreef:
    Voor de mensen die gaan zitten zeiken over het feit dat het anders moet zijn: als je verwacht dat een boekverfilming precies op het boek lijkt: jij zal never de nimmer een 'goede' boekverfilming zien. Boekverfilmingen zijn slecht, klaar. Maar als je er gewoon naar kijkt als een film, die gebaseerd is op het boek, dan zul je véél meer vermaken.
    En verplaats jij je maar eens in die scriptschrijvers. Ze kunnen toch nauwelijks om het uur een poll openen om te vragen wat ze wel of niet erin moeten doen?


    Agree. Als ze het hele boek verfilmen, is het gewoon slecht. Daarmee is het boek nog niet slecht, maar de film zou dat wel zijn ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Paranymph schreef:
    (...)
    Thanks. ^^
    Is btw mijn standaard argument voor mensen die gaan zeuren over boekverfilmingen :Y)

    Ah, je hebt 'm dus al goed kunnen perfectioneren, haha.
    Mensen hebben altijd wat te zeuren, helaas.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ah, je hebt 'm dus al goed kunnen perfectioneren, haha.
    Mensen hebben altijd wat te zeuren, helaas.

    Mja, ik heb wel mensen om me heen die over allerlei dingen zeuren. Het grappig genoeg ook nog eens heel vaak jongens x'D
    Moet wel zeggen dat ik net zo'n zeurkous ben, maar dan over andere dingen, die meer ergens op slaan ^^

    Ik moet trouwens wel even zeggen dat het echt een héle goede film was. Ik ben een aantal keren bijna van m'n stoel geflikkerd van de schrikmomenten x'D
    Vooral Peeta met die apen, brrrrr. En die kalkoeken, definitely the turkeys.
    En Katniss' haar huilgezicht is nu door mijn vriendje heel hilarisch geworden. Hij vond haar huilgezicht een beetje awkward.


    Deep inside, I've never felt alive

    Hwin schreef:
    (...)

    Agree. Als ze het hele boek verfilmen, is het gewoon slecht. Daarmee is het boek nog niet slecht, maar de film zou dat wel zijn ^^

    Klopt, klopt helemaal ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik denk eraan om mijn Hungergames verhaal inactief te zetten, gewoonweg omdat ik er totaal niet aan heb geschreven in meer dan een maand tijd. ;x En ik ben echt benieuwd naar de film ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Paranymph schreef:
    (...)
    Mja, ik heb wel mensen om me heen die over allerlei dingen zeuren. Het grappig genoeg ook nog eens heel vaak jongens x'D
    Moet wel zeggen dat ik net zo'n zeurkous ben, maar dan over andere dingen, die meer ergens op slaan ^^

    Ik moet trouwens wel even zeggen dat het echt een héle goede film was. Ik ben een aantal keren bijna van m'n stoel geflikkerd van de schrikmomenten x'D
    Vooral Peeta met die apen, brrrrr. En die kalkoeken, definitely the turkeys.
    En Katniss' haar huilgezicht is nu door mijn vriendje heel hilarisch geworden. Hij vond haar huilgezicht een beetje awkward.


    Die apen, ja! Ik schrok me daar echt dood haha :'). En er waren nog enkele moment waarbij ik schrok hehe.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2013 - 21:56 ]

    Ik schrok me ook echt dood van die apen.
    En ook die blaren die ze door de mist kregen waren echt smerig.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Celebration schreef:
    Ik schrok me ook echt dood van die apen.
    En ook die blaren die ze door de mist kregen waren echt smerig.


    Dit inderdaad. Ik dacht dat hun spieren gewoon slap gingen hangen, maar het leek net op schimmel. Eikes.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Paranymph schreef:
    (...)
    Mja, ik heb wel mensen om me heen die over allerlei dingen zeuren. Het grappig genoeg ook nog eens heel vaak jongens x'D
    Moet wel zeggen dat ik net zo'n zeurkous ben, maar dan over andere dingen, die meer ergens op slaan ^^

    Ik moet trouwens wel even zeggen dat het echt een héle goede film was. Ik ben een aantal keren bijna van m'n stoel geflikkerd van de schrikmomenten x'D
    Vooral Peeta met die apen, brrrrr. En die kalkoeken, definitely the turkeys.
    En Katniss' haar huilgezicht is nu door mijn vriendje heel hilarisch geworden. Hij vond haar huilgezicht een beetje awkward.


    Haar huilgezicht is inderdaad een beetje raar, ik keek deel 1 laats met een vriend en die zat de hele tijd te lachen :)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik heb de film eindelijk gezien en ik ben nog steeds in shock (in de goede zin dan)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    xZiall schreef:
    (...)

    Haar huilgezicht is inderdaad een beetje raar, ik keek deel 1 laats met een vriend en die zat de hele tijd te lachen :)

    I agree, haha.


    That is a perfect copy of reality.

    Ik vind alleen Jen's haar nier zo mooi nu


    Keep your head up princes, your tiara is falling

    SPObabbby schreef:
    Ik vind alleen Jen's haar nier zo mooi nu


    Ik vind het mooier als het donkerder is ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried