• Een algemeen Hunger Games Topic!





    Tributes.
    ~ Chicas - Gail
    ~ Microwave
    ~ Rider - Annemiek
    ~ Moirea - Yazmine
    ~ LetUsBurn
    ~ Lazhar
    ~ Talilayu - Sterre
    ~ Aragog
    ~ HaIcyon - Demi
    ~ Inermis - Savannah
    ~ Cicero
    ~ Butera
    ~ Latier - Leah
    ~ JamesPotter - Femke
    ~ Dillon - Jacco
    ~ grotesnork
    ~ Heap - Melissa
    ~ Pluviophile - Merel
    ~ Spotgaai - Marlies
    ~ Jaimes - Jaimy
    ~ Cozart -Lisa
    ~ Zaiphon - Maxime
    ~ Knight
    ~ NeverIand - Mirte
    ~ Gilbertson
    ~ Celebration - Michelle
    ~ Karev - Aniek
    ~ Naerys
    ~ Starckey
    ~ GhostKing - Xanthe
    ~ xImaginary - Mikayla
    ~ Graphique - Lisanne
    ~ VitaIncoluma - Céline
    ~ Rawiyah - Jette
    ~ Petals - Lisa
    ~ xZiall ~ Linde
    ~ SPECS ~ Jolijn
    ~ Wunjo ~ Fanny


    Trailers.


    Stories:


    Kunnen jullie naamsveranderingen doorgeven alsjeblieft?

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 17:15 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Zagarino schreef:
    (...)Wel heel veel, maar lang niet iedereen leest de boeken

    Okey, nou ja nog een x sorry en het was niet mijn bedoeling om te gaan spoilen.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Celebration schreef:
    (...)
    Sorry, maar ik dacht dat je als THGfan de boeken wel zou hebben gelezen...
    Ik zal er nu meteen een spoilerknop opzetten

    Ha! Ik heb de boeken drie keer gelezen, maar ik hou er niet zo van als mensen die de boeken niet hebben gelezen nu ongewenst spoilers lezen. Ik denk voor mijn medemens. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Het is een goede film
    Maar weer een slechte boekverfilming
    Ik miste te veel stukjes
    En ik vind het nog steeds achterlijk dat ze Madge eruit hebben gelaten
    En ze hebben teveel stukjes net zo veranderd dat ik het zonde vond
    het stuk voor de echt spelen had veel langer moeten zijn

    Hele goede film, maar als boekverfilming hebben ze toch de plank misgeslagen, zwaar zonde

    Ook vind ik trouwens dat je jezelf geen tribute mag noemen als je de boeken niet kent


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Loorea schreef:
    Het is een goede film
    Maar weer een slechte boekverfilming
    Ik miste te veel stukjes
    En ik vind het nog steeds achterlijk dat ze Madge eruit hebben gelaten
    En ze hebben teveel stukjes net zo veranderd dat ik het zonde vond
    het stuk voor de echt spelen had veel langer moeten zijn

    Hele goede film, maar als boekverfilming hebben ze toch de plank misgeslagen, zwaar zonde

    Ook vind ik trouwens dat je jezelf geen tribute mag noemen als je de boeken niet kent


    Ze moeten een selectie maken, anders zou de film vijf uur duren en dat lukt ook niet. Ik vond het een fantastische film, vooral op het moment dat Finnick dit zei:
    Katniss, remember who the real enemy is.
    Prachtstuk.

    Dat je jezelf geen tribute mag noemen zonder te boeken gelezen te hebben is het grootste gezwets dat ik ooit gehoord heb, sorry. Je kunt er best fan van zijn, zelfs al lees je niet graag.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aravis schreef:
    (...)

    Ze moeten een selectie maken, anders zou de film vijf uur duren en dat lukt ook niet. Ik vond het een fantastische film, vooral op het moment dat Finnick dit zei:
    Katniss, remember who the real enemy is.
    Prachtstuk.

    Dat je jezelf geen tribute mag noemen zonder te boeken gelezen te hebben is het grootste gezwets dat ik ooit gehoord heb, sorry. Je kunt er best fan van zijn, zelfs al lees je niet graag.

    Ik vind het grote onzin dat je kan zeggen dat je ergens fan van bent als je het ware verhaal niet kent
    Ik vind ook dat ze dan andere stukjes weg hadden moeten laten, stukken die zij hebben toegevoegd.
    Er zaten gewoon veel te veel fouten in deze film, net als bij de vorige, erg jammer
    Ik miste gewoon echt stukken die , naar mijn mening, erg belangrijk zijn
    Zoals
    In district 11, tijdens de victory tour, zegt Katniss in het boek dit;
    'Thank you for your children and thank you all for the bread'
    Zo mooi, en dat konden ze niet in de film stoppen, misschien een halve minuut is dat


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Loorea schreef:
    (...)
    Ik vind het grote onzin dat je kan zeggen dat je ergens fan van bent als je het ware verhaal niet kent
    Ik vind ook dat ze dan andere stukjes weg hadden moeten laten, stukken die zij hebben toegevoegd.
    Er zaten gewoon veel te veel fouten in deze film, net als bij de vorige, erg jammer
    Ik miste gewoon echt stukken die , naar mijn mening, erg belangrijk zijn
    Zoals
    In district 11, tijdens de victory tour, zegt Katniss in het boek dit;
    'Thank you for your children and thank you all for the bread'
    Zo mooi, en dat konden ze niet in de film stoppen, misschien een halve minuut is dat


    Oh, dus stel: ik haat lezen, maar ik hou van het verhaal. Dan ben ik fan, en niemand gaat dan aan mij zeggen dat ik geen fan ben of dat ik een minderwaardige fan ben.
    Er zaten helemaal geen fouten in, ze moeten gewoon delen weglaten, en Katniss' speech in 11 was er weldegelijk, en ik vond 'm ook zeer mooi.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aravis schreef:
    (...)

    Oh, dus stel: ik haat lezen, maar ik hou van het verhaal. Dan ben ik fan, en niemand gaat dan aan mij zeggen dat ik geen fan ben of dat ik een minderwaardige fan ben.
    Er zaten helemaal geen fouten in, ze moeten gewoon delen weglaten, en Katniss' speech in 11 was er weldegelijk, en ik vond 'm ook zeer mooi.

    Maar het verhaal van de boeken is toch anders dan van de films, maar ieder zijn eigen mening
    Ik vond dat er wel meerdere fouten inzaten, maar misschien ken ik de boeken beter
    waardoor ik dat wel opmerk en iemand anders niet
    (ik heb de boeken iets van 8keer gelezen)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Lol, geloof me, ik ken de boeken uit mijn hoofd. Dat heb ik met elk boek dat ik gelezen heb en waar ik fan van ben. Ik heb ze 1 keer allemaal volledig uitgelezen, en voor de rest sla ik het boek eens open en lees ik waar ik zin in heb. Wat er wellicht op neerkomt dat ik ze wel 3 keer uitgelezen heb.
    Al ben ik nu bezig in de Engelse boeken.
    Daarnaast, in het boek zitten ze ook niet het grootste deel van het verhaal in de arena. Dat is wat het mooi maakt ^^
    Ik vond de film geweldig, mijn mening, jij de jouwe ^^

    [ bericht aangepast op 23 nov 2013 - 13:38 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Loorea schreef:
    Het is een goede film
    Maar weer een slechte boekverfilming
    Ik miste te veel stukjes
    En ik vind het nog steeds achterlijk dat ze Madge eruit hebben gelaten
    En ze hebben teveel stukjes net zo veranderd dat ik het zonde vond
    het stuk voor de echt spelen had veel langer moeten zijn

    Hele goede film, maar als boekverfilming hebben ze toch de plank misgeslagen, zwaar zonde

    Ook vind ik trouwens dat je jezelf geen tribute mag noemen als je de boeken niet kent

    God, wat typ jij vreselijk irritant. Anyway, ik vond juist dat ze ontzettend trouw aan het boek bleven dit keer. Je kunt niet alles in de films stoppen, dan wordt het een rommeltje en veel te langdradig. Je bent veel te precies en kijkt te veel naar details, dat maakt je een beetje een zeur.
    Als je naar een boekverfilming gaat, moet je van tevoren in je hoofd prenten dat het nooit hetzelfde zal zijn. Sommige dingen zijn gewoon te oninteressant en saai om te filmen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Loorea schreef:
    (...)
    Maar het verhaal van de boeken is toch anders dan van de films, maar ieder zijn eigen mening
    Ik vond dat er wel meerdere fouten inzaten, maar misschien ken ik de boeken beter
    waardoor ik dat wel opmerk en iemand anders niet
    (ik heb de boeken iets van 8keer gelezen)

    Dieeeeeepe zucht. Precies zoals ik dacht, je bent zo'n irritante die-hard fan. Jij bent toch ook dat meisje dat een presentatie had gehouden over 1D?
    Everything makes sense now. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Dieeeeeepe zucht. Precies zoals ik dacht, je bent zo'n irritante die-hard fan. Jij bent toch ook dat meisje dat een presentatie had gehouden over 1D?
    Everything makes sense now. :Y)


    Niet elke die-hard fan is zo.
    Anyway, niets persoonlijks, Loorea,maar ik vind het nogal overdreven. Wat had jij dan gewild dat ze eruit lieten?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb de film gisteren ook gezien en ik vind hem echt geweldig. We kregen in de bios ook een filmposter en een soort van armband van Catching Fire. En ik vind dat ze het boek echt heel goed verfilmd hebben en de belangrijkste dingen er toch in gedaan hebben. En stiekem heb ik misschien ook heel even gehuild toen Maggs dood ging. Het enige nadeel van de films vind ik dat ze het er niet in verwerkt hebben dat Peeta zijn been eraf is.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Festus schreef:
    Ik heb de film gisteren ook gezien en ik vind hem echt geweldig. We kregen in de bios ook een filmposter en een soort van armband van Catching Fire. En ik vind dat ze het boek echt heel goed verfilmd hebben en de belangrijkste dingen er toch in gedaan hebben. En stiekem heb ik misschien ook heel even gehuild toen Maggs dood ging. Het enige nadeel van de films vind ik dat ze het er niet in verwerkt hebben dat Peeta zijn been eraf is.


    Wij hebben die ook gekregen, een poster van the Victory Tour (ben even de Nederlandse naam kwijt.)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Festus schreef:
    Ik heb de film gisteren ook gezien en ik vind hem echt geweldig. We kregen in de bios ook een filmposter en een soort van armband van Catching Fire. En ik vind dat ze het boek echt heel goed verfilmd hebben en de belangrijkste dingen er toch in gedaan hebben.
    En stiekem heb ik misschien ook heel even gehuild toen Maggs dood ging. Het enige nadeel van de films vind ik dat ze het er niet in verwerkt hebben dat Peeta zijn been eraf is.

    Ik vind het heel leuk dat je het zo open en bloot hier neerzet, maar is het leuker voor de mensen die de film gaan zien dat ze dat zelf gaan ontdekken? ^^
    Oftewel: SPOILERS!!!

    [ bericht aangepast op 23 nov 2013 - 16:17 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Voor de mensen die gaan zitten zeiken over het feit dat het anders moet zijn: als je verwacht dat een boekverfilming precies op het boek lijkt: jij zal never de nimmer een 'goede' boekverfilming zien. Boekverfilmingen zijn slecht, klaar. Maar als je er gewoon naar kijkt als een film, die gebaseerd is op het boek, dan zul je véél meer vermaken.
    En verplaats jij je maar eens in die scriptschrijvers. Ze kunnen toch nauwelijks om het uur een poll openen om te vragen wat ze wel of niet erin moeten doen?


    Deep inside, I've never felt alive