• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Let op:

    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    -

    I'm such a great big bag of dicks. Now we're fighting again and it's my damn fault cause i keep pushing you away.


    Vatican Cameos

    Einde lijk. Wrm snap niemand die joke?


    -

    Ge-wel-di-ge film.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Dead. Quizlet is dead. My friends are dead. The whole world is dead.
    Wrm gaan mensen altijd zo vroeg slapen? Ik voel me dan als de freak die altijd 's nachts wakker is.


    -

    Rey schreef:
    Dead. Quizlet is dead. My friends are dead. The whole world is dead.
    Wrm gaan mensen altijd zo vroeg slapen? Ik voel me dan als de freak die altijd 's nachts wakker is.


    You're not the only one. :Y)


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Hmm, vandaag iemand voor de eerste keer getongd en het was... vreemd. I had no fucking idea what I was doing and.... Oh God, it was bad.


    Take me to wonderland

    That was a good party. PARTY! (banana)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Twist schreef:
    Hmm, vandaag iemand voor de eerste keer getongd en het was... vreemd. I had no fucking idea what I was doing and.... Oh God, it was bad.

    Ik eis van je dat ik alle details wilt weten :Y)
    In elk geval, was het met je crush? (wbw)


    -

    Vipire schreef:
    (...)

    You're not the only one. :Y)

    That made me feel less of a freak (banana)


    -

    Nu wil ik heel graag die usernaam hebben D:
    Het is gelukkig (nog) niet genomen maar mensen hebben nu eenmaal die irritante gave om hen het laatste moment in te pikken. (cat)


    -

    Mwehh Q is dood D:
    Ik haat deze tijd zo erg :'D Iedereen ligt te pitten in haar/zijn bed en slapen heerlijk D:


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik wil morgen geen vrije dag hebben ><

    El oh el. Sommige storytitels in de spotlights :'D


    26 - 02 - '16

    Ugh, zo naar de kerk. Ik heb er echt geen zin in, want ik vind het klinkklare onzin. Ik aanbid nog liever mijn laptop dan een of andere god die alles lijkt te verneuken :Y) Maar goed, ik heb geen keus. Meteen daarna gaan we mijn Opa's verjaardag vieren en me moeder wil me niet ophalen van huis als ik niet mee ga. Yeah :'D

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 9:22 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    Ugh, zo naar de kerk. Ik heb er echt geen zin in, want ik vind het klinkklare onzin. Ik aanbid nog liever mijn laptop dan een of andere god die alles lijkt te verneuken :'D
    Maar goed, ik heb geen keus. Meteen daarna gaan we mijn Opa's verjaardag vieren en me moeder wil me niet ophalen. Yeah :'D


    Zo herkenbaar! Ik moet ook verplicht naar de kerk. Ook heb ik al maanden geen catechisatie gevolgd en daardoor al de dominee op de stoep gehad. Ik haat die religie D:


    26 - 02 - '16