• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Let op:

    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    -

    vandaag weer lekker de hele dag leren en om deze perfecte dag af te maken moet ik ook nog eens m'n kamer opruimen, typische zondag dit.


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Taormina schreef:
    vandaag weer lekker de hele dag leren en om deze perfecte dag af te maken moet ik ook nog eens m'n kamer opruimen, typische zondag dit.


    Dit, helemaal dít.


    Some people are art and do art at the same time

    Ow god. Ga ik vanmiddag nog ergens naar toe? Want dat programma wil ik niet zien!!


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    I don't care anymore..


    'Darling, just hold on'

    Als je nog eens zo een opmerking maakt, zeg ik er wat van.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb zin om te slapen en even niet meer wakker te worden :s

    Taormina schreef:
    vandaag weer lekker de hele dag leren en hw maken om deze perfecte dag af te maken moet ik ook nog eens m'n kamer opruimen, typische zondag dit.


    Stenenlikker

    Greaaaat. Nu droomde ik dat mijn familie werd gekruisigd en dat ik moest toekijken hoe ze allemaal bezweken. Ik ben nog nooit zo verdrietig en huilend wakker geworden. Meteen naar mijn ouders gerend om ze een dikke knuffel te geven, pfffft.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Sommige mensen moeten ook altijd wat te zeuren hebben. Het is ook nooit goed.


    26 - 02 - '16

    Spreek voor jezelf! Dat ze jou niet mag wil niet zeggen dat ze mij ook haat. Raar hè? Dat iemand mij wel mag en jou niet? Pff, doe echt eens normaal man.

    Wat was dat een fantastische verjaardag >:l


    Caution first, always.

    Aaaah! I found you!

    Oh my god I'm so happy right now.

    I thought you were gone.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Straks mijn lieve baby nichtje hier. Het is zo'n vrolijk kind, I love her so. <3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Kap met zeiken. Gewone topics krijgen ook wel genoeg kans.


    26 - 02 - '16

    Jongen, ben jong! Dat zou ik zo graag tegen je zeggen.


    Big girls cry when their hearts are breaking