• Ik ga binnenkort starten met een nieuw verhaal en daarom zoek ik er nu een cover voor. En aangezien ik nogal een kluns ben met dat soort dingen vraag ik om jullie hulp. Ik heb geen credits at the moment, maar ik zal je heel dankbaar zijn. Het verhaal gaat The tunnel heten en word een thriller.

    Wat moet er op komen te staan?
    De titel: The tunnel dus, een afbeelding van een donkere tunnel, een eng monster/geest-achtig iets. Eventuele bloedspetters ect. mogen ook toegevoegd worden, als je dat leuk vind. De sfeer moet duister zijn. Het liefst in zwart wit.

    Alvast bedankt! :Y)


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Ik ga wat proberen. Mag je naam erbij? En heb je liever de titel in enkel hoofdletters, of niet?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    Ik ga wat proberen. Mag je naam erbij? En heb je liever de titel in enkel hoofdletters, of niet?


    M'n naam mag er op, en inderdaad liever de titel in enkel hoofdletters.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.



    Ik heb een magere poging gedaan. Ik kan het nog altijd in een zwart-witte trant verwerken en eventueel de tekst een andere kleur geven, maar ik vond de rode tint wel iets hebben.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 1:35 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dreamence schreef:



    Ik heb een magere poging gedaan. Ik kan het nog altijd in een zwart-witte trant verwerken en eventueel de tekst een andere kleur geven, maar ik vond de rode tint wel iets hebben.


    Me likes it, al vind ik hem nog wel een beetje leeg.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Vipire schreef:
    (...)

    Me likes it, al vind ik hem nog wel een beetje leeg.


    Dat vond ik ook al. Ik wilde de bloedvlekken niet te fel benadrukken, maar ik zou niet weten wat ik verder zou kunnen toevoegen. Ik ga nog eventjes zoeken.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dreamence schreef:
    (...)

    Dat vond ik ook al. Ik wilde de bloedvlekken niet te fel benadrukken, maar ik zou niet weten wat ik verder zou kunnen toevoegen. Ik ga nog eventjes zoeken.


    Ik heb eventueel nog een foto van het 'beest', en nog een kleine toevoeging. Ik weet niet of je er iets mee kan?


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Vipire schreef:
    (...)

    Ik heb eventueel nog een foto van het 'beest', en nog een kleine toevoeging. Ik weet niet of je er iets mee kan?


    Ik kan altijd een poging wagen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dit lijkt me nu echt een toffe cover om te maken :3
    Ik weet niet hoeveel geduld je hebt, maar ik wil altijd wel iets proberen - al betekend dit ook wel dat ik je in het lijstje moet zetten in m'n covertopic, aangezien ik het anders oneerlijk vind voor degenen die al zitten te wachten.
    Natuurlijk, als het echt echt dringend is, dan niet. Je moet maar even bezien wat je wilt (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Dreamence schreef:
    (...)

    Ik kan altijd een poging wagen.


    Here you go! :Y)

    Foto 1 Deze als eventuele kleine toevoeging.
    Foto 2 *Ik weet dat deze foto heel onduidelijk is, als je er niets mee kunt, mag je van mij part ook wel een ander eng 'beest' uitzoeken. Of een geest. Tenminste iets in die richting.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Merrow schreef:
    Dit lijkt me nu echt een toffe cover om te maken :3
    Ik weet niet hoeveel geduld je hebt, maar ik wil altijd wel iets proberen - al betekend dit ook wel dat ik je in het lijstje moet zetten in m'n covertopic, aangezien ik het anders oneerlijk vind voor degenen die al zitten te wachten.
    Natuurlijk, als het echt echt dringend is, dan niet. Je moet maar even bezien wat je wilt (;


    Ik ga even kijken in je topic! :Y)


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Poging nummer één


    Als je hier wat aan hebt, kan ik later nog altijd dingen aanpassen of het in zwart-wit zetten :Y). Ik heb geprobeerd om een enge, beetje lugubere en macabere sfeer te creëren, maar als je dat liever niet hebt kan ik die effects ook weglaten.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik weet niet of dit is wat je zoekt, maar ik heb toch maar even iets geprobeerd


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Chocolata schreef:
    Poging nummer één


    Als je hier wat aan hebt, kan ik later nog altijd dingen aanpassen of het in zwart-wit zetten :Y). Ik heb geprobeerd om een enge, beetje lugubere en macabere sfeer te creëren, maar als je dat liever niet hebt kan ik die effects ook weglaten.


    Me likes it! Hier kan ik zeker wel wat mee, dus heel erg bedankt!


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Vipire schreef:
    (...)

    Me likes it! Hier kan ik zeker wel wat mee, dus heel erg bedankt!

    Haha, graag gedaan. Moet ik niets aanpassen of zo?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    (...)
    Haha, graag gedaan. Moet ik niets aanpassen of zo?


    Nee, hij is geweldig!


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.