• Hallo mede-Quizletters,

    Zoals jullie misschien al gemerkt hadden ben ik 'nieuw' op dit forum. Echt nieuw kun je het niet noemen, want ik heb ooit een ander account, waar ik toen der tijd klaar mee was, gehad. Nu ben ik dus terug, maar dan met een verbeterde versie van mezelf, vind ik dan. Ik heb vroeger vele fanfictie geschreven en ik ben daar uiteindelijk een beetje uitgegroeid, wat betekent dat ik in ben voor iets nieuws. Ik heb in tijden niet meer geschreven door gebrek aan inspiratie en wil nu graag weer een poging wagen. Om er zeker van te zijn dat ik niet na een enkele week opgeef heb ik besloten om een co-writer te zoeken, aangezien ik dan veel beter gemotiveerd ben om een goed hoofdstuk neer te zetten. Ik ben niet veeleisend, maar ik zet toch wat dingen op een rijtje voor jullie.

    - Beschaafd en correct Nederlands kunnen schrijven is een must.
    - Ik schrijf niet over One Direction, Little Mix of dergelijken. Ik probeer het bij OP's te houden.
    - Mijn favoriete genres zijn fantasy, romantiek, drama en een thriller vind ik ook wel interessant om te schrijven. Chicklits en dergelijken zijn dus ook welkom.

    Ik heb nog geen verhalen op dit account staan, wat betekent dat mijn schrijfstijl niet gecontroleerd kan worden. Ik vind het begrijpelijk als je dit toch wilt zien voordat je een verhaal met me gaat schrijven, dus je kan me altijd een berichtje sturen zodat ik je een kort stukje, zelfgeschreven tekst kan laten zien.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik weet niet of je m'n idee voor een Onbekende personen verhaal wat vind? Anders moet je me maar even een privé berichtje doen. Ik zou dan wel graag een stukje van je schrijfstijl willen zien. :Y)


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Vipire schreef:
    Ik weet niet of je m'n idee voor een Onbekende personen verhaal wat vind? Anders moet je me maar even een privé berichtje doen. Ik zou dan wel graag een stukje van je schrijfstijl willen zien. :Y)


    Ik zal morgen een stukje tekst uitschrijven zodat ik tenminste iets vernieuwends heb, want mijn SA's en one-shots zijn niet bepaald goed uitgewerkt. Ik wacht overigens nog eventjes af, maar ik zal je een berichtje sturen als ik een keuze heb gemaakt.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dreamence schreef:
    (...)

    Ik zal morgen een stukje tekst uitschrijven zodat ik tenminste iets vernieuwends heb, want mijn SA's en one-shots zijn niet bepaald goed uitgewerkt. Ik wacht overigens nog eventjes af, maar ik zal je een berichtje sturen als ik een keuze heb gemaakt.


    Jep, is goed!


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Ik wil eigenlijk al heel lang weer een verhaal schrijven, en net zoals jij ben ik met een co-writer veel beter gemotiveerd. Pb me even ^^

    Ik zou wel een drama & romantiek verhaal willen schrijven?:)


    Faith is everything.

    Dreamence >> Presence.

    Ik zal nu een stukje tekst in elkaar zetten en het aan jullie doorsturen zodat jullie mijn schrijfstijl kunnen beoordelen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb ook nog een verhaal waar ik aan wil beginnen, maar ik zou eerst wel graag je schrijfstijl weten (:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik stuur jullie een werkje van vorig jaar. Mijn schrijfstijl verschilt niet veel van dat stukje. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb een co-writer gevonden. Bedankt voor de berichtjes die ik hierop heb gekregen. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."