• Zowat alle stories waarop ik een abo had zijn afgelopen dus ik zoek weer nieuwe stories. Het zou handig zijn als de stories net zijn begonnen zodat ik snel een abo kan nemen en zodat ik niet veel bij hoef te lezen. Ik zoek OP's, ik lees het liefste romantische verhalen of verhalen over geesten, thriller en horror vind ik ook fijn. 1D, JB en HG mag. Ik lees geen sciencefiction en TH. Alvast bedankt. (:



    I'm a survivor
    In more ways than you know


    Rachel Casey Warren
    Soundtrack I
    Soundtreck II
    One Direction bestaat
    Geschreven in Nederlands
    Headlines

    What happened yesterday {OP}

    De jonge Fea is nou niet echt het type dat graag naar verre landen reist, gevaarlijke avonturen beleeft en er ook nog eens een kik van krijgt. Nee, ze blijft liever thuis, waar alles normaal en voorspelbaar is. Maar als er plots een mail voor haar binnenkomt van haar vader, met een vliegtuigticket naar California, besluit Fea om toch eens de kans te wagen en om het avontuur met beide handen vast te nemen.

    Skyler's leven is nou niet zo denderend, in California. Haar hele leven lang heeft ze al het gevoel dat ze niet in haar famillie thuishoort, en ze wil dan ook graag weg bij hen. Waar zij het avontuur opzoekt, blijven zij liever thuis.
    Dankzij een wedstrijd die ze gewonnen heeft, mag Skyler op een roadtrip door California. Dit is haar kans!

    Door een ongelukkige fout komen de wegen van beide meiden bij elkaar terecht, waarna ze samen verder zien te moeten gaan. Opzoek naar Fea's vader, opzoek naar Skylers ware identiteit. Opzoek naar de echte waarheid.



    Dit is mijn eerste verhaal via dit account, en ik hoop dat je een kijkje wil nemen ;)


    We only have eachother, just you and me, what are we gonna do? Do you want to build a snowman?


    Monster || Tomlinson

    I'm friends with the monster that's under my bed
    Get along with the voices inside of my head
    You're trying to save me, stop holding your breath
    And you think I'm crazy, yeah, you think I'm crazy

    Well, that's nothing

    Lees je ook fantasy? Het is OC.
    Dromenstuurder


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    is fantasy ook goed?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly


    "In a world full of toys to destroy someone from the inside out, trust is the key to freedom. Once you lose that, you can kiss everything goodbye."


    Slowly, I take the fall
    The city lights don't comfort me at all
    Show me, can you recall
    What got me climbing up the walls


    I'm out of patience
    I'm still waiting on
    A brand new break of dawn

    Whoa, now we're going underground,
    and my hands are shaking
    Whoa, I can't believe we're going down
    I can hear the sirens sound, from way too far
    And I'm dying in your arms
    In your arms

    If only my thoughts were real
    I could go back, but time is standing still
    In this scene the frames show
    I'm losing track and wait,
    'Till there's no heartbeat left,
    To take me back to
    To take me back to you

    Whoa, now we're going underground,
    and my hands are shaking
    Whoa, I can't believe we're going down
    I can hear the sirens sound, from way too far
    And I'm dying in your arms
    In your arms


    24 criminals
    12 crimes
    1 winner


    Iedereen kent de geschiedenis, maar soms gaat de les ervan verloren. Je kan kwaad niet met kwaad bestrijden, daar komt alleen een groter vuur van.
    Welcome to the 89th criminal games. twelve crimes will get justice, by a dead penalty game.


    © A Gylvie production.
    # Gemela & # Gylani
    # Bevat grof taalgebruik.
    # Bevat geweld.
    # Gebaseerd op de Hongerspelen.
    # Begint op 22 November.
    # Records.


    16 - 09 - '17

    Ik ben net een nieuwe story begonnen over 1D. Hopelijk vind je het wat!! :D

    http://www.quizlet.nl/stories/128393/salute--one-direction/

    Groetjes!


    You may not be plastic but you are fan-tastic

    Ik zie dat je van romantische verhalen houdt! Zelf ben ik er net eentje begonnen (wel over Justin Bieber, maar dat is geen probleem haha.) Het is eigenlijk meer een feel good verhaal. Ik ben nog niet begonnen maar ben wel van plan om binnenkort een hoofdstuk te plaatsen! Hier in ieder geval een linkje:
    Snowflakes - Justin Bieber.


    Laughter is the music of the soul.

    Mijn story is OP, en ik hoop dat het gaat lukken om het een beetje horror-achtig te maken :)
    Ik ben nog niet zo ver *kuch* eerste hoofdstuk *kuch* en heb niet zo veel tijd om te schrijven, dus alvast sorry daarvoor :$
    KLIK!


    The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. - Capt. Jack Sparrow.

    Ik heb een verhaal over geesten, maar die is helaas al afgelopen. Ik weet niet of je dat leuk vindt?


    Some people are art and do art at the same time

    http://www.quizlet.nl/stories/127500/even-demons-have-feelings/



    Rose Ramos hoort samen met nog vier andere tot de grootste pesters van de school, echter verandert dit allemaal als de Engelse Nathaniel Morris bij haar op school komt, Nathaniel is alles behalve een pester, Rose noemt hem wel eens de pure ziel een engel, terwijl zij in vergeleken met hem de verdorvene ziel is en dat is ook nog eens echt zo, maar wat als dat van Nathaniel ook waar is? dat hij inderdaad de pure ziel is?
    Dankzij hem gaat Rose ook de goede in zichzelf zien en de wereld, en ze beseft dat wat haar vader heeft verteld niet waar is en wat hij haar heeft geleerd niet kan, maar wat als ze uit eindelijk van elkaar te weten te komen wat ze werkelijk zijn? en dat het eigenlijk ten strengst verboden is dat ze met elkaar omgaan? komt er vijandigheid tussen die twee? of groeien ze juist dichter bij elkaar?
    En dan zijn er ook nog series mysterieuze moorden.

    Wel OP.





    Ze was een nogal rustig type; de zestienjarige Jeannette Aria Butterfly. Jeannette woonde alleen met haar moeder thuis, omdat haar vader overleden was. Ze had het superfijn, totdat ze verhuisde naar een nieuwe wijk. Een wijk die ze niet geheel vertrouwde. De opvang waar ze heen ging, zat vol kinderen die nogal ervan hielden om Jeannette continu te stressen en te pesten.
    Na school moest ze naar een opvang omdat haar moeder de buurt te gevaarlijk vond. Eerst snapte ze dit niet, maar toen ze te maken kreeg met de zeventienjarige Chall McJohn - vanwege een rare internet-ontmoeting -, een nogal charmante flirt, leek het alsof haar leven ondersteboven werd gezet.
    Ze begon een ondergrondse grot, vol schedels van mensen die echt hadden geleefd, leren kennen.
    Jeannette kreeg te maken met de schedel van haar vader en ontdekte daarna wie Chall pas echt was.


    Some people are art and do art at the same time

    I don't know when i lost my mind, Maybe when i made you mine~Larry Stylinson
    http://www.quizlet.nl/stories/127585/i-dont-know-when-i-lost-my-mind-maybe-when-i-made-you-minelarry-stylinson/


    His hands, his hands are running down to my hips,
    I am almost shaking,
    Damn, what does this guy do to me that no one else can do?



    My hands are running down to his hips,
    I'm looking into his eyes,
    Why is he so beautiful?
    I smile a bit when i've kissed him.


    -16+ stukjes
    -Engels gesproken
    -Nederlands geschreven
    -Schrijven wanneer ik wil
    -3 reacties op een hoofdstuk,
    voor ik 't volgende hoofdstuk schrijf


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    Storryy..

    † Van beauty tips tot DIY. Je vind hier alle tips en Tricks!. †









    † Record abo':.
    † In de top:.
    † Record kudo's:


    I painted it black, i know that you don't like normal things.