• Mijn geliefde kat, steun en toeverlaat, Pom is vannacht/vanochtend/vandaag overleden. Hij heeft tot hij zijn laatste levensadem uitblies, gevochten tegen een longontsteking. Pom, je was een geweldige vriend voor mij. Woorden schieten me tekort, alleen dat ik je ontzettend erg zal missen :'(






    Lieve Pommetje is ongeveer 8 jaar oud geworden. :'(


    26 - 02 - '16

    Naw wat jammer dat ze nu toch gestorven is. Naw ik vind het heel erg voor je Erieka.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Aw, jammer dat die gestorven is. Heel veel sterkte met het verwerken van 't verlies!

    Aw, wat vervelend voor je! Heel veel sterkte!


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Nooh!
    Echt heel veel sterkte!


    Stenenlikker

    Awh, dit vind ik echt kut voor je, Erieka. ):
    Veel sterkte. <3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Aww. Ik weet hoeveel je aan je kat gehecht was, dus ik vind dit echt heel erg voor je. :c
    Heel veel sterkte toegewenst!


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Nooooo. Ik weet dat je erg aan haar gehecht was en dat ze veel voor je betekende. Gecondoleerd!

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 10:06 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Nooooo! Erieka wat ontzettend naar dat je na alles nog een klap moet verwerken! Gaat het een beetje?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Dat is echt verschrikkelijk. Ik weet hoe het is om je kat te verliezen, en ik zag hoe gehecht je aan hem was. Het leek mij ook een hele lieve kat...
    Echt heel veel sterkte! (flower)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst <3


    I am an idiot, I move.

    Facts schreef:
    Nooooo. Ik weet dat je erg aan haar gehecht was en dat ze veel voor je betekende. Gecondoleerd!


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ah, wat ontzettend sneu zeg. Ik schrok ook best toen ik de titel las. Ik ken je namelijk verder niet, maar ik wist wel dat je heel erg gesteld op haar was. Gecondoleerd en onwijs veel sterkte toegewenst!


    Chaos is a ladder.

    Gecondoleerd! Je was erg aan haar gehecht, volgens mij weet iedereen dat wel. Ik weet hoe het is om je (lievelings)kat te verliezen, en dat voelt echt horrible. Heel veel sterkte! <3


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wat ontzettend jammer voor je. ):
    Heel veel sterkte meid.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Asdfghjkl, nee toch! Wat vreselijk Erieka.. D:
    Je mag me altijd een pb'tje of gb'tje sturen als je je hart wilt luchten. Ik sta altijd open en voor je klaar.

    Gecondoleerd en veel sterkte! <3 (flower) (flower)


    Some people are art and do art at the same time