• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 23:52 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 okt 2013 - 8:29 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik twijfel of ik wel goed genoeg kan zingen :3


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ijskoud, verschrikkelijke rugpijn en doodmoe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nog €25 en ik heb €220 en dan heb ik ein-de-lijk genoeg oppasgeld gespaard om die Shabbies te kopen. :9~

    [ bericht aangepast op 10 okt 2013 - 21:52 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    VanGogh schreef:
    Nog €25 en ik heb €220 en dan heb ik ein-de-lijk genoeg oppasgeld gespaard om die Shabbies te kopen. :9~


    Waarom zou je in godsnaam €220 aan een stel schoenen uitgeven? Ik heb die logica nooit begrepen :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Waarom zou je in godsnaam €220 aan een stel schoenen uitgeven? Ik heb die logica nooit begrepen :'D


    Ik vind het ook belachelijk duur en ik verklaar mezelf voor gek, maar die schoenen gaan tussen de 7 en 10 jaar mee, dus dan vind ik het wel waard. Ik loop op dit soort schoenen eeuwen. Ik had vorig jaar nieuwe winterlaarzen nodig en omdat uitgegroeid ben, heeft mama mij Shabbies gegeven; bruine, lage. Ze lopen geweldig, zijn bestendig tegen weer en wind, slijten vrijwel niet en het leer wordt met de weken mooier. De vrouw in de winkel had ze al 7 jaar. Dus tja, ik vind €220 veels te veel geld, maar de levensduur wel. Ik loop al een maand dagelijks op mijn laarzen, dus een tweede paar goede laarzen kan ik mij wel veroorloven, vind ik. :3

    OT: Ben zenuwachtig voor morgen; boekpresentatie en tentamen grote zus. Gosh, als ze het maar goed doet. D':

    [ bericht aangepast op 10 okt 2013 - 22:00 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Father schreef:
    (...)
    Waarom zou je in godsnaam €220 aan een stel schoenen uitgeven? Ik heb die logica nooit begrepen :'D


    Box! ik snap er eigenlijk ook niks van xD


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Oh ja. Ik moet douchen en statistiek maken en dat ene boek lezen en dan nog even bèta readen. Waarom zit ik dan op tumblr rond te zwerven?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    uhn, ke dust D:


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    @Father: Oh, dear. Ik wilde eigenlijk eerst antwoorden met dat ik het ook niet snapte, maar toen moest ik aan die goddelijke superschoenen denken! :9~ Echt, ik heb er zelf niks mee om zoveel uit te geven voor schoenen, maar voor zulk soort schoenen wil ik wel zoiets sparen en uitgeven hoor. Damn.



    OT: Oh, btw, I tried to say that I'll be waiting for.. you.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik werd vandaag een business woman genoemd. Yes. :Y)
    Nog even doorsparen en ik kan weer nieuwe jurken kopen die precies in dat straatje passen. :3


    "Well, well. Look who we've got here!"

    oh wauw als je dus de discussie niet kan willen gooi je het op mijn gewicht met je vetlel? lekker zwak, zegt meer over jou van over mij....
    Waarom doet het me dan toch pijn =(


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik ben helemaal koud.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    If I was your vampire...

    7654 posts. Not bad. :')
    Heb een idee voor een story, maar ben bang dat ik niet genoeg tijd zal hebben het uit te werken. Like always.


    You are beautiful, you are love.

    Draculea schreef:
    If I was your vampire...

    Was ik Eric zijn vampier maar. :c


    "Well, well. Look who we've got here!"