• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 23:52 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 okt 2013 - 8:29 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    YES. HEB KAARTEN. *O*


    To infinity and beyond •

    Oke fuck it. Ik ga zometeen die schoenen halen ookal kosten ze meer dan wat ik normaal over heb voot schoenen. Opstaan met de gedachte: die schoenen! gaat me toch net iets te ver.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Theodora schreef:
    Oke fuck it. Ik ga zometeen die schoenen halen ookal kosten ze meer dan wat ik normaal over heb voot schoenen. Opstaan met de gedachte: die schoenen! gaat me toch net iets te ver.


    Oeh foto?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    ik heb zo'n geen trek maar wel buikpijn van de honger... first world problems ._.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Oke, ik ga naar school en daarna ga ik the quarterback kijken. Als dat me nog lukt, ik huil nu al en ik huil nooit om films en series.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Aaarg, mijn keel en hoofd doen zo'n pijn
    Net toch maar naar de dokter gegaan
    Ik heb een zware keelontsteking
    Misschien moet ik morgen dan maar niet gaan werken
    Ik kan amper praten en slikken en heb koorts
    Maar ik vind het zo lullig om me af te melden op mijn werk
    Alhoewel dit wel de eerste keer zou zijn dat ik uberhaupt overweeg om me ziek te melden op mijn werk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oh, for fucks sake. :W :W :W


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik haat regen en ik haat de NS. Daardoor heb ik echt geen zin om naar jou toe te gaan, maar ik wil het wel D: Godverdomme, tering onzin ook altijd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Blij met de kapper. En haat aan de wind, moest gewoon naast m'n fiets lopen..


    You are beautiful, you are love.

    IK HEB KAARTEN VOOR JASON DERULO EN ONE DIRECTION. YAAY!


    not to spoil the ending, but everything is going to be okay —

    29091993 schreef:
    IK HEB KAARTEN VOOR JASON DERULO EN ONE DIRECTION. YAAY!


    Gefeliciteerd Sara (:

    OT: Bijna alles vertaald, nog 6 hoofdstukken, mijn god...


    'Darling, just hold on'

    Daar kom ik dan ook maar weer mooi achter. :'D Sorry dat ik naar mijn opa's verjaardag toe moest, bitch. Ik kan niet iedere dag afspreken om aan de presentatie te werken en als ik dan gisteren de hele UB door ben gesjouwd om je te zoeken, dan verdom je het gewoon om even een berichtje te sturen om af te zeggen. En dan achteraf zeggen dat je hebt "gechilld" en "geen zin" had om je telefoon op te zoeken, maakt me al helemaal woest.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Geen zin in Spaans, uhh. Tussenuur, pauze, les en dan vrij is gewoon kut.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pfffft. Waarom wilde ik ooit vrienden met je worden? Je roddelt dik over me achter mijn rug, zulke vriendinnen hoef ik niet. Nee, geef me dan maar gewoon jongens, die kunnen tenminste hun kop eens dichthouden als ze je wat vertelt.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Fucking hell, ik heb zo'n zin in koffie.. en ik mis eigenlijk best wel mn oude username. Thank god, the rain is here. I love rain :3


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Don't walk. Run, you sheep, run.