• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 23:52 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 okt 2013 - 8:29 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    je stelt me zo teleur =(


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik vind het heel fijn voor je dat hij weer tegen je praat, maar dat betekent nog niet dat ik weer ga spelen voor tussenpersoon die alles duidelijk voor je maakt >.< Ik krijg hier serieus koppijn van.. Zoek maar een ander.

    Oh fijn, de kans is dus groot dat we morgen weer moeten gaan zwemmen met het slechte weer dat ze voorspeld hebben. Ik snap niet wat de helft van de klas zo leuk vindt aan zwemmen? je moet steeds baantjes zwemmen en ik heb steeds het gevoel dat ik verzuip. Zie de lol er echt niet van in. :/


    Take me to wonderland

    Weet je dat ik nu nog steeds geen fuck snap van dat spel Weerwolven in Wakkerdam? Echt, the fuck.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom updaten ze het niet... jeez.

    Malafide schreef:
    Weet je dat ik nu nog steeds geen fuck snap van dat spel Weerwolven in Wakkerdam? Echt, the fuck.


    Ik snapte het pas toen ik het irl speelde. Dus eigenlijk moet ik de mensen van die Antwerpen-meetings toen bedanken :'D

    OT: nog assan dust D:


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Malafide schreef:
    Weet je dat ik nu nog steeds geen fuck snap van dat spel Weerwolven in Wakkerdam? Echt, the fuck.


    Hoezo niet? :'D
    Ik vind het echt awesome. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Elf punten binnen. Hell yeah.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Malafide schreef:
    Weet je dat ik nu nog steeds geen fuck snap van dat spel Weerwolven in Wakkerdam? Echt, the fuck.

    Ik heb het nooit begrepen en al zeker niet van die online versie :').

    OT: Dus jij vindt jezelf stoer omdat je wiet hebt gerookt, op je elfde? Dat belooft al veel voor later .__. .


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    >.< yeah asshole i know it allright now stay the fuck outta my life and die please.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    I'm such an idiot.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Wat heeft die tandarts gedaan? Mijn randen voelen niet fijn meer:/


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Oh lord, she's on the warpath.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Het hoofdstuk is te lang, dus splits ik het in tweeën. Dan moet er een goede slotzin aan het eerste deel, dus begin ik weet te typen, en opeens is het wéér bijna 1500 woorden lang. Ze vermenigvuldigen zich stiekem. Zo kom ik nooit bij het einde van het verhaal. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    @Theodora: Haha, ja inderdaad. Maar is dat net zoals de online versie hier op Quizlet dan? Klinkt zo ingewikkeld..
    @Parachutes: Hoezo niet? Omdat ik het niet snap.. Fucking shizzle is complicated.
    @Chocolata: Haha, lololol. Finally, I'm not the only one. I thought I was the dumb-ass. *.*

    OT: Okay, good. Ik moet nu echt 's aan m'n serie beginnen, want telkens op Quizlet zitten helpt natuurlijk geen fuck. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.