• Het iis 1961 in Massachusetts, locatie het St. Dymphna Catholic Asylum. Deze loopt al een tijdje goed sinds hij geopend is een paar jaar geleden, er zitten patiënten in en alles loopt op rolletjes. Het gebouw is oud al al vaak genoeg voor andere dingen gebruikt. Nu is het omgedoopt naar St. Dymphna, de patroonheilige voor mentaal zieken. Ze kunnen bidden wat ze willen naar de heilige of naar hun God, er is niemand die luistert. Eenmaal door de voordeur kom je er vaak niet meer uit. Er gebeuren allerlei dingen die niet horen, ouderwetse therapieën, nieuwere, experimentele dingen, mysterieuze verdwijningen en doden. Dat is niet het enige, want er zijn genoeg klachten over intimidatie en geweld die nooit behandeld worden, zelfs de nonnen wuiven het weg. Is er iemand die hier tegen opstaat of blijft iedereen braaf hun medicijnen innemen en gelooft iedereen dat hij ook echt gek is? De medicijnen zorgen er enkel voor dat je gekker word, terwijl niemand gelooft wat je zegt omdat je toch gek bent.


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Ik heb zijn verleden af, het kan wel zijn dat ik het bij ga werken trouwens.
    Met zijn uiterlijk is het zowat klaar.

    Edit: Done.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2013 - 21:34 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb nu alle rollen in de beginpost van het rollentopic gezet en ik neem aan dat er niet meer bijkomen.


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Eternamente schreef:
    Ik heb nu alle rollen in de beginpost van het rollentopic gezet en ik neem aan dat er niet meer bijkomen.

    Misschien later in de roleplay.
    Wanneer beginnen we nu?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Willen jullie dat ik hem nu nog open?


    Eternamente, everlastingly, for all time

    ^ Het maakt mij vrij weinig uit. Waarschijnlijk post ik morgen dan pas wat.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Het eerste speeltopic


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Eternamente schreef:
    Het eerste speeltopic

    Ik zit nu op school, dus ik reageer straks of morgen. :')


    Take me to wonderland

    Mag ik de overleden patiënt gekend hebben? Like, dat hij op de onderste 'bunk' van mijn bed sliep?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Metalizer schreef:
    Mag ik de overleden patiënt gekend hebben? Like, dat hij op de onderste 'bunk' van mijn bed sliep?


    Ja, dat is prima. :3


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Vergeten jullie niet te posten?


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Ik post misschien vanavond heb het nu een beetje druk.


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Zijn er vrijwillige patiënten die het een keer (of meerdere keren) met Tamara gedaan hebben?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ga zo posten. Heb nogal een turbulent weekend gehad. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    @Metalizer.

    Hoe kan Morthus weten dat Tamara "verboden middelen" nodig heeft, of a.k.a. een sigaret wil xd?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kan nu pas posten, balen. Druk gehad dit weekend.


    "Do you believe monsters are born or made?"