• Het iis 1961 in Massachusetts, locatie het St. Dymphna Catholic Asylum. Deze loopt al een tijdje goed sinds hij geopend is een paar jaar geleden, er zitten patiënten in en alles loopt op rolletjes. Het gebouw is oud al al vaak genoeg voor andere dingen gebruikt. Nu is het omgedoopt naar St. Dymphna, de patroonheilige voor mentaal zieken. Ze kunnen bidden wat ze willen naar de heilige of naar hun God, er is niemand die luistert. Eenmaal door de voordeur kom je er vaak niet meer uit. Er gebeuren allerlei dingen die niet horen, ouderwetse therapieën, nieuwere, experimentele dingen, mysterieuze verdwijningen en doden. Dat is niet het enige, want er zijn genoeg klachten over intimidatie en geweld die nooit behandeld worden, zelfs de nonnen wuiven het weg. Is er iemand die hier tegen opstaat of blijft iedereen braaf hun medicijnen innemen en gelooft iedereen dat hij ook echt gek is? De medicijnen zorgen er enkel voor dat je gekker word, terwijl niemand gelooft wat je zegt omdat je toch gek bent.


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Vijfde jaar is moordend, vind ik persoonlijk x)
    Ik ga morgen dus pas een reactie kunnen plaatsen..


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Smoak schreef:
    @Metalizer.

    Hoe kan Morthus weten dat Tamara "verboden middelen" nodig heeft, of a.k.a. een sigaret wil xd?
    morthus ziet alles (cat)
    nee idk, Morthus zit daar al aardig lang, dus die zal dat wel doorhebben?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    @Calipso, Evelynn kan nooit gezien hebben hoe mijn pastoor in Davids kamer ging, de mannen en vrouwen slapen op een andere vleugel en als ze opgesloten zat was het ook op een heel andere verdieping geweest.


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Om 't topic omhoog te schoppen, ik kwam net dit plaatje tegen op weheartit lol:
    Tamara kan daar tussen zitten, haha.
    Ik zal morgen eens een reactie posten, want dit mag niet doodlopen.


    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 21:36 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dit kwam ik net tegen. Ze staken mensen gewoon overal voor in het gekkenhuis.


    List of reasons for admission to an insane asylum from the late 1800s


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Wie wilt er Dante (bewaker) ontmoeten? Dan is het makkelijker voor mij om te schrijven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Graydon misschien?


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    AtticusM schreef:
    Graydon misschien?

    Dat is prima. Waar is hij?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    In de dagkamer


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Word deze RPG nog veder doorgezet?


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Het is nogal dood op het moment. :')


    Take me to wonderland

    AtticusM > WinterLove8


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Ik denk dat het ook dood blijft, want de topicmaakster is zelfs inactief.


    Quiet the mind, and the soul will speak.