• Vandaag is de nieuwe single van de jongens aangekondigd. De titel is Story Of My Life. Ook de artwork en een deel van de lyrics zijn al bekendgemaakt.




    Ik snap niet zo veel van de lyrics tbh. Hoe is dit "the story of their life"? Lol.


    Update!
    Ook de tracklist is uitgekomen. Dit ziet er al iets veelbelovender uit.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 18:58 ]


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Meliuscule schreef:
    Exited ! C:


    To love is to destroy.

    Newt schreef:
    (...)
    Hij ligt gewoon en zijn bovenlichaam wordt in feite ondersteund door zijn elleboog. Zo raar is die positie niet.


    Nee, maar ik bedoel in tegenstelling tot de anderen. Iedereen zit, of hurkt, en dan zie je opeens een brug van een Liam


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    (...)

    Nee, maar ik bedoel in tegenstelling tot de anderen. Iedereen zit, of hurkt, en dan zie je opeens een brug van een Liam

    Dat is dan weer wel waar. Vast in verband met contrast (: Ieder van hen zit toch net anders dan de rest.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2013 - 22:11 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Taiteilijan schreef:
    (...)

    Nee, maar ik bedoel in tegenstelling tot de anderen. Iedereen zit, of hurkt, en dan zie je opeens een brug van een Liam


    Buik.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Bloody hell, dat jullie allemaal "exited" zitten te quoten, doet me pijn. Guys, waar is de C opeens gebleven? (cat)
    OT: Oké, leuk voor ze. :'D Ik vind sommige liedjes wel oké, maar het is niet dat ik de pan uit swing als ik ze hoor op de radio.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Bloody hell, dat jullie allemaal "exited" zitten te quoten, doet me pijn. Guys, waar is de C opeens gebleven? (cat)
    OT: Oké, leuk voor ze. :'D Ik vind sommige liedjes wel oké, maar het is niet dat ik de pan uit swing als ik ze hoor op de radio.

    Ze gaan gewoon allemaal weg :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Maven schreef:
    Ze doen maar :'D

    + als ik de lyrics zo zie, is het weer een love song. Worden jullie niet beu dat ze steeds over hetzelfde zingen? :')


    Take me to wonderland

    Post hier dan ook maar het nieuwe liedje in straks, hoeft er geen nieuw topic voor open. :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Oh god, er is al een hele discussie over hoe dat joch nou ligt.

    OT: Hè bah, niet nog een.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Waarom gaat elk liedje van hun over een meisje.


    A good book on your shelf is a friend that turns its back on you and remains a friend. ~Author Unknown

    Twist schreef:
    (...)
    + als ik de lyrics zo zie, is het weer een love song. Worden jullie niet beu dat ze steeds over hetzelfde zingen? :')

    Nope! X'D


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    nommmm ik ben heel nieuwsgierig !


    Ik vergeef en vergeet, want ik heb een goed hart en een slecht geheugen

    Twist schreef:
    (...)
    + als ik de lyrics zo zie, is het weer een love song. Worden jullie niet beu dat ze steeds over hetzelfde zingen? :')


    Hm, ze hebben wel een paar nummers die een wat diepere betekenis hebben, maar het hele liefdesgedoe vind ik wel het minst leuke aan ze ja.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Pennybags schreef:
    (...)

    Hm, ze hebben wel een paar nummers die een wat diepere betekenis hebben, maar het hele liefdesgedoe vind ik wel het minst leuke aan ze ja.

    Welke dan? gewoon nieuwsgierig, want ik krijg bij heel veel liedjes het gevoel dat het gaat om liefde. Ok, ik weet ook wel dat er een aantal liedjes zijn die niet alleen gaan over liefde, maar ook bij die liedjes zit er vaak wel een boodschap in over een meisje krijgen en verliefd op haar zijn. Daar word ik wel een beetje gek van en geeft me het gevoel dat hun liedjes steeds over hetzelfde gaan. Roep me als ze een liedje maken dat geen enkele verwijzing heeft naar een meisje dat ze zien zitten en ik wil het met plezier eens luisteren. Mits de tekst natuurlijk niet zo goedkoop is.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 17:44 ]


    Take me to wonderland

    Dat heb ik al op facebook gelezen ja.


    Some people are art and do art at the same time