• Vandaag is de nieuwe single van de jongens aangekondigd. De titel is Story Of My Life. Ook de artwork en een deel van de lyrics zijn al bekendgemaakt.




    Ik snap niet zo veel van de lyrics tbh. Hoe is dit "the story of their life"? Lol.


    Update!
    Ook de tracklist is uitgekomen. Dit ziet er al iets veelbelovender uit.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 18:58 ]


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Nym schreef:
    Post hier dan ook maar het nieuwe liedje in straks, hoeft er geen nieuw topic voor open. :')


    Ik heb de tracklist van Midnight Memories ook al in dit topic gezet. Vind het ook nogal overbodig om voor alles een nieuw topic aan te maken (krul)

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 19:02 ]


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Twist schreef:
    (...)
    Welke dan? gewoon nieuwsgierig, want ik krijg bij heel veel liedjes het gevoel dat het gaat om liefde. Ok, ik weet ook wel dat er een aantal liedjes zijn die niet alleen gaan over liefde, maar ook bij die liedjes zit er vaak wel een boodschap in over een meisje krijgen en verliefd op haar zijn. Daar word ik wel een beetje gek van en geeft me het gevoel dat hun liedjes steeds over hetzelfde gaan. Roep me als ze een liedje maken dat geen enkele verwijzing heeft naar een meisje dat ze zien zitten en ik wil het met plezier eens luisteren. Mits de tekst natuurlijk niet zo goedkoop is.


    Moments gaat in principe ook wel over liefde, maar tegelijkertijd over een zwaarder onderwerp, namelijk zelfmoord. En hun nieuwe nummer, Diana, gaat over fans die aan zelfbeschadiging doen en depressief zijn. Maar je hebt gelijk dat er vrijwel altijd wel een verwijzing in zit over meisjes.

    Een aantal andere nummers hebben ook wel een diepere betekenis voor mij persoonlijk (Over Again, Little Things), maar ik kan me voorstellen dat mensen die alleen maar cheesy vinden.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.