• Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je iets tegen komt en je het niet uit je hoofd kunt zetten? En dan tot grote ergenis is het te duur...

    Dat heb ik met dit: http://www.carpatina.com/BurgVelvet_Brocade_Clk.html

    En hebben jullie dat? laat een foto achter! ;)


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Jep, met dit:


    (Wat niet onbetaalbaar is, maar wel erg veel geld voor een sieraad €119,-).


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Shabbies van 220 euro, maar ik zit al op 193,42 euro en ik pas vaak op, dus dat komt wel goed. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ben geobsedeerd door kamertjes en appartementjes. Ik roep al een jaar dat ik de eerste ben die uit huis ga, maar dan moet ik natuurlijk wel een goedkoop stekkie weten te scoren... :c


    Searching heavens for another earth

    Nym schreef:
    Jep, met dit:


    (Wat niet onbetaalbaar is, maar wel erg veel geld voor een sieraad €119,-).


    Zo zo zo gaaf!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    M'n Uggs van 230 euro.. die ik - na super lang nagedacht te hebben, toch maar gekocht heb..


    To infinity and beyond •

    Eternamente schreef:
    (...)

    Damn dat is sexy. Mag van mij wel in bed gedragen worden.

    Eh, hoezo in bed gedragen worden? ;p.

    @Aragog: Ja indeed! Ik ga proberen te vragen aan mijn oom of hij ze wil kopen voor mijn verjaardag.. maar ja, dat lijkt me sterk aangezien ze echt heel duur zijn! Kan zo bij de 200,00 euro oplopen! Echt, damn. But I want them so badly!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nym schreef:
    Jep, met dit:


    (Wat niet onbetaalbaar is, maar wel erg veel geld voor een sieraad €119,-).

    Als je het niet erg vind om een "neppe" te hebben; Hier kan je ze erg cheapy vinden c:


    Alis volat propriis.

    Niet echt. Ik zie dingen, vind het leuk, vind het te duur en ik ga dan verder en denk er dan nooit meer over na :'D. Dat komt grotendeels omdat ik vind dat er veel leuke dingen zijn die goedkoop zijn.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb dat met Harry Potter spullen ): Ik heb het geld wat het kost er meestal wel voor over, maar het zijn vaak de verzendkosten die het extra killing maken.


    Alis volat propriis.

    Malafide schreef:
    (...)
    Eh, hoezo in bed gedragen worden? ;p.

    @Aragog: Ja indeed! Ik ga proberen te vragen aan mijn oom of hij ze wil kopen voor mijn verjaardag.. maar ja, dat lijkt me sterk aangezien ze echt heel duur zijn! Kan zo bij de 200,00 euro oplopen! Echt, damn. But I want them so badly!


    Om leuke spelletjes mee te spelen, haha. (krul)


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Scorpia schreef:
    Niet echt. Ik zie dingen, vind het leuk, vind het te duur en ik ga dan verder en denk er dan nooit meer over na :'D. Dat komt grotendeels omdat ik vind dat er veel leuke dingen zijn die goedkoop zijn.


    26 - 02 - '16

    Eternamente schreef:
    (...)

    Om leuke spelletjes mee te spelen, haha. (krul)

    Eh, met die schoenen? Ik trek altijd mijn schoenen uit hoor, als ik naar bed ga. :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Malafide schreef:
    (...)
    Eh, met die schoenen? Ik trek altijd mijn schoenen uit hoor, als ik naar bed ga. :')


    Ja. (cat) Je moet er ook niet in slapen.


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Ik heb dat pikachu pak ergens op zolder liggen. Toen ik klein was had ik die ooit voor een thema op de basisschool hihi.

    Uhm wat wil ik dat niet betaalbaar is voor mij, helaas


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik spaar nou T-shirts van zoveel mogelijk verschillende YouTubers... Ik heb het shirt van DusDavid, en krijg voor mijn verjaardag het CineMates T-shirt. Van mijn broer krijg ik ook nog een PewdiePie shirt en als mijn pinpas weer is gevonden kan ik het RWINA T-shirt van Mert kopen, wat ik overigens laatst (gister) als verjaardagscadeau aan een vriendin heb gegeven.


    Have you ever read Hogwarts, a History?