• Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je iets tegen komt en je het niet uit je hoofd kunt zetten? En dan tot grote ergenis is het te duur...

    Dat heb ik met dit: http://www.carpatina.com/BurgVelvet_Brocade_Clk.html

    En hebben jullie dat? laat een foto achter! ;)


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    It's freaking awesome!

    OT: Meestal verschillende merchandise dingetjes :'D

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 18:21 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    Eternamente schreef:
    (...)

    Ik kom er toch verder niet, hoewel ik nog wel weet waar het ongeveer zit...
    Nee, totaal niet van de gozers hahaha. Zal er best geinig uitzien, maar in mijn bed hoef ik het niet te hebben. Lijkt me sowieso niet erg opwindend als ik ze wel leuk zou vinden.

    Oh, hehe, oké. Waar zit het dan ongeveer? Ik ben wel benieuwd dan. :Y) En sinds wanneer wist je dat al dan dat je niet van de gozers was?

    Scorpia schreef:
    (...)

    But it's creepy as hell (cat)

    Seriously? Weet je hoe nice dat is! Gosh. Ik dacht er ook 's over na om zoiets te doen. Zo freaking nice. :Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Malafide schreef:
    (...)
    Oh, hehe, oké. Waar zit het dan ongeveer? Ik ben wel benieuwd dan. :Y) En sinds wanneer wist je dat al dan dat je niet van de gozers was?[/grey]


    Je moet er wel een stuk voor lopen. Je gaat langs River Island en New Look, voorbij die Febo/Wok to Go ding. Daar moet je oversteken en loop je helemaal rechtdoor. Dan kan je nog eens oversteken bij de trams (volgens mij verkopen ze Uggs aan de linkerkant) en als je dan doorloopt is het aan je rechterkant. Net na een winkel die ook Dr. Martens verkoopt.
    En dat weet ik al een tijd. Eerst dacht ik beide, maar uiteindelijk toch maar niet.


    Eternamente, everlastingly, for all time

    super herkenbaar met alle kleding van large

    Eternamente schreef:
    (...)

    Je moet er wel een stuk voor lopen. Je gaat langs River Island en New Look, voorbij die Febo/Wok to Go ding. Daar moet je oversteken en loop je helemaal rechtdoor. Dan kan je nog eens oversteken bij de trams (volgens mij verkopen ze Uggs aan de linkerkant) en als je dan doorloopt is het aan je rechterkant. Net na een winkel die ook Dr. Martens verkoopt.
    En dat weet ik al een tijd. Eerst dacht ik beide, maar uiteindelijk toch maar niet.


    Bedoel je niet Black Widow?


    El Diablo.

    Ik heb op dit moment niet direct iets dat ik écht wil hebben. Wel kleren, badpakken, schoenen en dat soort dingen, maar dat wil ik altijd wel. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Adnane schreef:
    (...)

    Bedoel je niet Black Widow?

    Woon jij in Rotterdam? ^^ Ik kom daar namelijk niet zovaak, maar mijn beste vriendin woont daar wel. Hebben ze daar zulke schoenen dan?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Adnane schreef:
    (...)

    Bedoel je niet Black Widow?


    Ja, die!


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Malafide schreef:
    (...)
    Woon jij in Rotterdam? ^^ Ik kom daar namelijk niet zovaak, maar mijn beste vriendin woont daar wel. Hebben ze daar zulke schoenen dan?


    Yush, al heel mijn 14-jarige bestaan lang ^^


    El Diablo.

    Heb ik echt heel veel.. Maar ik ben altijd wantrouwig met dingen op het internet kopen, behalve als het echt bekende sites zijn die je vaak hoort op tv enzo. Bv. Bol.com of Large.. Zelf heb ik nog nooit iets online gekocht.. Ook al droom ik er veel van Harry Potter en LOTR merchandising te hebben (nerd)

    laptop. ):


    En en en the delorean :9~


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Hamlet schreef:


    En en en the delorean :9~


    Hebben!

    Zoveel :'(
    Ik ben echt verliefd op de collectie van UNIF. Helaas is alles zó ontzettend duur :c 98 dollar voor een rugzak, dáág. Maar als ik genoeg geld had, zou ik deze dingen kopen:




    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Nym schreef:
    Jep, met dit:


    (Wat niet onbetaalbaar is, maar wel erg veel geld voor een sieraad €119,-).


    Die heb ik in Carcasonne kunnen krijgen voor 35 euro. Dat is een vrij groot prijsverschil ^^
    En ik wil dit kleed en het flesje en die dolk'cause I'm obsessed with Narnia. Maar ik begin lekker bij die laatste twee stukken, ik heb ze al gevonden op het internet ^^

    [ bericht aangepast op 1 nov 2013 - 10:42 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried