• Niall heeft dus een foto op twitter geplaats van tattoos en waarschijnlijk heeft hij er dus zelf ook een, weet iemand van jullie het en als het echt is wat vinden jullie ervan?


    If you are not Niall Horan, i don't like you

    Wat interessant.

    Mullingford schreef:
    (...)

    Inderdaad, beetje overdreven zijn die reacties wel. Ik vind het namelijk wel interessant dat Niall Horan wel of niet een tattoo heeft.

    Als iemand waar jij fan van bent een tattoo heeft, ben je daar ook geïnteresseerd naar.


    Lol nee. P!nk heeft haar armen vol met tatoeages en dat kan me geen moer schelen. Ze moet maar tatoeages nemen als ze dat wil, maar ik lig daar echt niet wakker om.


    26 - 02 - '16

    Mullingford schreef:
    (...)

    Inderdaad, beetje overdreven zijn die reacties wel. Ik vind het namelijk wel interessant dat Niall Horan wel of niet een tattoo heeft.

    Als iemand waar jij fan van bent een tattoo heeft, ben je daar ook geïnteresseerd naar.


    Eh, nee. Gewoon helemaal niet.

    Als het je niets boeit waarom lees en reageer je dan.

    Zover eik het weer wilt hij geen tattoo en zal hij er ook geen nmene


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mullingford schreef:
    (...)

    Inderdaad, beetje overdreven zijn die reacties wel. Ik vind het namelijk wel interessant dat Niall Horan wel of niet een tattoo heeft.

    Als iemand waar jij fan van bent een tattoo heeft, ben je daar ook geïnteresseerd naar.


    Ja echt wel, ik word helemaal hysterisch als Justin weer een nieuwe tattoo heeft laten zetten... not


    To infinity and beyond •

    Ach, wat zijn jullie weer schatjes.


    Pretty is just a pretty word.

    Nou, nou mensen, rustig maar.

    OT: nee hij heeft geen tattoo, die slimmerik gebruikte plakplaatjes x)


    Because I love him, do I need another reason?

    Ik vind het toevallig wel interessant, het is toch leuk om te weten wat voor een tattoo iemand heeft of whatever. Ik vind het bij zoveel sterren leuk, geeft mij ook weer inspiratie tho.

    OT: I don't know.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Weet je wat het is. Het boeit mij ook niet zo heel veel als mijn idool een tattoo heeft. Maar je ziet in de titel dat het gaat om One Direction en dat het gaat over een van de leden die hoogstwaarschijnlijk een tattoo heeft laten zetten. Als zoiets je niet interesseert, waarom klik je er dan op? En waarom neem je de moeite om toch even te reageren? Als het je werkelijk zo weinig boeit, klik je niet eens of klik je weg nadat je het topic gelezen hebt. Waarom ik dan toch klikte op het topic? Nou ik wilde wel weten wat voor tattoo Niall dan zou hebben laten zetten, want ik vind Niall best oké.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Als Niall echt een tattoo zou hebben zou ik best willen weten wat voor een, maar dit topic gaat alleen maar over dat hij iets over tattoos gezegd heeft op twitter. Ik kan het nog begrijpen als je een topic zou maken met bijv. een foto van zijn tattoo, maar hier zie ik het nut niet van in. :')


    The universal language of art.

    Royals schreef:
    Als Niall echt een tattoo zou hebben zou ik best willen weten wat voor een, maar dit topic gaat alleen maar over dat hij iets over tattoos gezegd heeft op twitter. Ik kan het nog begrijpen als je een topic zou maken met bijv. een foto van zijn tattoo, maar hier zie ik het nut niet van in. :')


    Daar heb je een heel goed punt :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Misschien is het handig om de foto te plaatsen, dus here you go.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Dumbledore schreef:
    Weet je wat het is. Het boeit mij ook niet zo heel veel als mijn idool een tattoo heeft. Maar je ziet in de titel dat het gaat om One Direction en dat het gaat over een van de leden die hoogstwaarschijnlijk een tattoo heeft laten zetten. Als zoiets je niet interesseert, waarom klik je er dan op? En waarom neem je de moeite om toch even te reageren? Als het je werkelijk zo weinig boeit, klik je niet eens of klik je weg nadat je het topic gelezen hebt. Waarom ik dan toch klikte op het topic? Nou ik wilde wel weten wat voor tattoo Niall dan zou hebben laten zetten, want ik vind Niall best oké.


    Precies. Het kan aan mij liggen, maar ik klik gewoon niet op topics waarvan ik weet dat het me niets kan boeien.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Zoals ik al zei, hij had plakplaatjes gebruikt x)


    Because I love him, do I need another reason?

    thanks babys, en precies je ziet het toch al aan te titel ofniet?


    If you are not Niall Horan, i don't like you