• Niall heeft dus een foto op twitter geplaats van tattoos en waarschijnlijk heeft hij er dus zelf ook een, weet iemand van jullie het en als het echt is wat vinden jullie ervan?


    If you are not Niall Horan, i don't like you

    Haha, ik las net dat het plakplaatje-tatoo was


    I like my choices. I hope she likes hers.

    van een fan ^^^


    I like my choices. I hope she likes hers.

    VanGogh schreef:
    Boeit mij eigenlijk niet zo veel.


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Die tattoo is blijkbaar niet echt


    16 - 09 - '17

    Toni Kroos heeft laatst ook een tattoo laten zetten.



    ..



    Dat interesseert je ook niet, toch? (; Precies. Het is net alsof er, nu er Justin Bieber en 1D secties zijn, om iedere scheet die ze laten er een topic gestart moet worden. Beetje overbodig allemaal.


    ars moriendi

    k


    I live for the applause, you will die for it.

    Biall schreef:
    thanks babys, en precies je ziet het toch al aan te titel ofniet?

    Als je dat soort reacties niet wilt, dan moet je geen topic openen. We beslissen nog altijd zelf op welk topic we reageren en welk niet.


    Take me to wonderland

    Ramses schreef:
    Toni Kroos heeft laatst ook een tattoo laten zetten.



    ..



    Dat interesseert je ook niet, toch? (; Precies. Het is net alsof er, nu er Justin Bieber en 1D secties zijn, om iedere scheet die ze laten er een topic gestart moet worden. Beetje overbodig allemaal.


    Die secties(forums) zijn er al een tijdje en soms worden er meer topics gestart binnen een bepaalde tijd dan anders. Komt waarschijnlijk omdat het concert eraan komt. Daarnaast hoef je het niet te lezen aangezien meestal in de titel wel een hint staat dat het over JB of 1D gaat.


    Physics is awesome

    Ze heeft toch recht om deze vraag te stellen? En ze heeft het in het 1D-forum gezet, dus vraag ik me af waarom mensen die geen interesse hebben in 1D hierop reageren. En als je dan toch wil reageren wees dan gewoon een beetje aardiger?
    Ze stelt alleen maar een vraag en dus is er geen reden om haar af te katten...


    to infinity and beyond

    Quigley schreef:
    Wordt er ook een topic aangemaakt wanneer mijn leraar wiskunde een tattoo neemt? Wat maakt het nou uit, alsof je leven voorbij gaat wanneer iemand, waar je niks mee te maken heeft, een tattoo heeft..


    You just made my day. :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Ah MY GOD *starts fangirling*
    No, just no
    Laat die jongen gewoon zelf weten of hij zijn lichaam onder laat tatoeëren. Het boeit mij namelijk echt geen ****. Mijn voormalig wiskunde leraar had ook opeens een tattoo, maar daar heb ik ook geen topic over gemaakt. Fangirls mogen soms best wel iets minder obsesief doen en wat minder overbezorgd. Als ik van de trap val en er een lelijke wond op na houdt is het net mn familie en vrienden die bezorgd zijn. Als Justin Pieper zijn peperdure auto in de prak rijdt, maar er niks aan over heeft gehouden, worden daar meteen tig topics over gemaakt, staat het op iedere nieuws site. Chillax peepz! Het zijn ook maar mensen en dit zijn meestal ook geen slimme mensen -.-
    Okay, genoeg woorden hieraan vuil gemaakt. Hasta la pasta!

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 16:44 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    het is maar een vraag, keep calm and chill out


    If you are not Niall Horan, i don't like you

    No idea. Wouldn't suprise me after all.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ben verbaasd dat ie er nog geen had.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Timelesss schreef:
    Haha, ik las net dat het plakplaatje-tatoo was



    Ben ik de enige die moest lachen om die modellenfoto met de erg suggestieve ballon op zijn kruis-gedeelte? Lol.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.