• The lovely Jcats





    She sees the world through TV screens
    All of her friends in magazines
    But everyday she lives a broken dream, yeah
    Making her own reality
    There’s lots of make-up on her face
    To cover up an empty space
    But there’s a lot behind those big blue eyes
    She just don’t realize







    Get up off the dark
    Open up your eyes
    You’ll discover there’s a world outside
    To fix a broken heart
    You have to try
    Pick it up, pick it up
    It’s a beautiful life Beautiful life, beautiful life
    It’s a beautiful life, beautiful life.





    Members
    JamesPotter • Femke
    Jinora • Rani
    Scanlon • Gabs
    Quigley • Jacco
    Cenation • Sylvie
    Minions • Gail
    Cambiare • Samantha
    Shaughnessy • Miriam



    ''Type Bananas if you can see this"

    [ bericht aangepast op 19 okt 2013 - 12:23 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Cenation schreef:
    Allemaal aan t feesten en zuipen mss


    Daar ben ik nog te jong voor :') En niet iedereen is offline. Ik hou alleen mijn mond voordat ik iets verkeerd zeg (: En tja. Tellen film avondjes ook onder feestjes?


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Cambiare schreef:
    (...)

    Daar ben ik nog te jong voor :') En niet iedereen is offline. Ik hou alleen mijn mond voordat ik iets verkeerd zeg (: En tja. Tellen film avondjes ook onder feestjes?


    Oeh filmavondjes, leukleuk! Mag ik meedoen? Haha


    16 - 09 - '17

    Echt niet! Ik hou niet echt van die zattigheid en al het verspilde bier dat op de grond plakt en heel je schoenen vuil maakt. Ik ga liever in een gezellig cafeetje zitten en gezellig praten ^^ Ik dacht dat van jou eigenlijk ook hoor (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Hahaha, zo denk ik er ook over. Ik hou niet van jongeren die drinken en losgaan op van die domme boenkmuziek en bij wel vijf mensen op ne avond gaan lebberen fzo, echt gezellig ze mensen ... wauw.
    Zelfs weggaan met vriendinnen is niks voor mij. Ik ga alleen graag naar de bios of shoppen, voor de rest he die terrasjes doen enz is ook niks voor mij ..


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Oeh filmavondjes, leukleuk! Mag ik meedoen? Haha


    Ja hoor! Ik hoop alleen dat je tegen Sylvan en mij kan aangezien wij ons dood lachen om deze horror film. En Tja de meiden zitten af en toe te gillen. En Reno, die zit te janken :') En dat is allemaal niet gelogen! Arme jongen


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Wauw, eerlijk gezegd heb ik ook verwacht dat Rani een feestbeest zal zijn. Oh, wat was ik verkeerd xp


    -

    Zo denk ik er ook helemaal over, behalve het laatste dan (: Het is dan niet dat ik de hele avond in dan cafeetje blijf. Gewoon één of twee drankjes en dan terug naar huis.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Cambiare schreef:
    (...)

    Ja hoor! Ik hoop alleen dat je tegen Sylvan en mij kan aangezien wij ons dood lachen om deze horror film. En Tja de meiden zitten af en toe te gillen. En Reno, die zit te janken :') En dat is allemaal niet gelogen! Arme jongen


    Horror is nice


    16 - 09 - '17

    Minions schreef:
    Wauw, eerlijk gezegd heb ik ook verwacht dat Rani een feestbeest zal zijn. Oh, wat was ik verkeerd xp


    Nou waarom? Zie ik er zo rebels uit dan?


    '' Type Sangster if you can see this. "

    De meeste die ik ken snappen niet dat ik niet een keer naar een fuif ga, ik ben gewoon niet zo, kunnen die mensen dat niet gewoon accepteren dat er normale mensen met verstand zijn die gewoon gezellig thuis blijven? Ik hoef ook geen vriendje die alleen van zo dingen houdt ..


    16 - 09 - '17

    Minions schreef:
    Wauw, eerlijk gezegd heb ik ook verwacht dat Rani een feestbeest zal zijn. Oh, wat was ik verkeerd xp


    Volgens mij iedereen maar ik zag iedereen -behalve Syl- aan voor een feestbeest :Y) Maar dat denk ik bij de meeste jongeren die rond die uitgaansleeftijd zitten :/


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    I hate horror :0


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Cambiare schreef:
    (...)

    Volgens mij iedereen maar ik zag iedereen -behalve Syl- aan voor een feestbeest :Y) Maar dat denk ik bij de meeste jongeren die rond die uitgaansleeftijd zitten :/


    Hmm, haha

    M'n pa is ook gewoon zo beschermend dat hij er moeite mee heeft als ik weg ga, dus ik mocht die dingen als weg gaan met vriendinnen zelfs niet tot mijn 17de/18de. Ik ben zo opgegroeid en ik ben dus ook niet anders gewoon ..

    [ bericht aangepast op 19 okt 2013 - 23:41 ]


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Horror is nice


    Is het ook. Vooral als jongens gaan janken :Y) Maar ik krijg er zo een apart humeur van :/

    Wie weet eigenlijk nog een film? We houden zo een hele nacht marathon en Sint is bijna afgelopen dus tja suggesties zijn welkom (:


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    inderdaad Sylvie (: Mensen van mijn leeftijd, vinden me een loser omdat ik niet uitga of ik nog nooit dronken ben geweest --'


    '' Type Sangster if you can see this. "