• The lovely Jcats





    She sees the world through TV screens
    All of her friends in magazines
    But everyday she lives a broken dream, yeah
    Making her own reality
    There’s lots of make-up on her face
    To cover up an empty space
    But there’s a lot behind those big blue eyes
    She just don’t realize







    Get up off the dark
    Open up your eyes
    You’ll discover there’s a world outside
    To fix a broken heart
    You have to try
    Pick it up, pick it up
    It’s a beautiful life Beautiful life, beautiful life
    It’s a beautiful life, beautiful life.





    Members
    JamesPotter • Femke
    Jinora • Rani
    Scanlon • Gabs
    Quigley • Jacco
    Cenation • Sylvie
    Minions • Gail
    Cambiare • Samantha
    Shaughnessy • Miriam



    ''Type Bananas if you can see this"

    [ bericht aangepast op 19 okt 2013 - 12:23 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jinora schreef:
    (...)

    Ga jij dan?


    Nee wss niet jammer genoeg.


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Die film is geweldig! Bij jou opvoeding hoort volgens mij? Wanneer heb ik zoiets gezegd?


    Een heel tijdje terug ofzo. Ik weet niet meer waneer. Owja! Toen zaten we een beetje een van die vorige topics te spammen over dat ik een pot met goud had en toen liet jij gif's/fotot's van hem zien en toen zei ik dat ik hem eng vond en even later vroeg ik wie dat was en je zei dat het bij mijn opvoeding hoorde ofzo. En toen gaf je mij de trailer (:

    Wauw blijkbaar ben ik goed in dingen onthouden.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Cambiare schreef:
    (...)

    Ik denk het ook. Aangezien hij echt aardig is + super grappig (: En hij heeft net zoals jou een hekel aan horror, eigenlijk moet ik toch echt eens gaan vragen aan hem waarom hij eigenlijk is gekomen :'D


    In België of bij ons hier is dat niet echt in, z'on filmmarathon met vrienden. Dus ik word nooit gevraagd (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Cambiare schreef:
    (...)

    Een heel tijdje terug ofzo. Ik weet niet meer waneer. Owja! Toen zaten we een beetje een van die vorige topics te spammen over dat ik een pot met goud had en toen liet jij gif's/fotot's van hem zien en toen zei ik dat ik hem eng vond en even later vroeg ik wie dat was en je zei dat het bij mijn opvoeding hoorde ofzo. En toen gaf je mij de trailer (:

    Wauw blijkbaar ben ik goed in dingen onthouden.


    Wrm zou ik zeggen dat dat bij je opvoeding hoort? Al de rest dat in je reactie staat klopt, maar van die opvoeding betwijfel ik me hoor ..


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Nee wss niet jammer genoeg.


    Wij kunnen via Belgacom tickets bestellen voor 15 euries (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Jinora schreef:
    (...)

    Wij kunnen via Belgacom tickets bestellen voor 15 euries (:


    Tss, bij Telenet hebt ge alleen korting voor Plopsaland ..


    16 - 09 - '17

    Jinora schreef:
    (...)

    In België of bij ons hier is dat niet echt in, z'on filmmarathon met vrienden. Dus ik word nooit gevraagd (:


    Hmm bij ons zijn die dingen volkomen normaal. Zodra iedereen een vriendengroep heeft ga je met elkaar naar de stad en naar de bios en evenlater doe je een film avondje met je vriendengroep. Met lekker veel popcorn en nog meer zoetigheid waardoor ik bij het idee al misselijk wordt (:


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Cenation schreef:
    (...)

    Wrm zou ik zeggen dat dat bij je opvoeding hoort? Al de rest dat in je reactie staat klopt, maar van die opvoeding betwijfel ik me hoor ..


    Iets in die richting. Had ook cultuur kunnen ofzo kunnen zijn.mzal het wel eens opzoeken :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Cambiare schreef:
    (...)

    Iets in die richting. Had ook cultuur kunnen ofzo kunnen zijn.mzal het wel eens opzoeken :'D


    Jaaaaaaa, met de afkomst van Ierland, dat was t!


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Jaaaaaaa, met de afkomst van Ierland, dat was t!


    Owja! Haha :'D Maar die film is echt leuk :'D Snap er geen eene hout van maar die kabouter is zo grappig :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Cambiare schreef:
    (...)

    Owja! Haha :'D Maar die film is echt leuk :'D Snap er geen eene hout van maar die kabouter is zo grappig :'D


    Het is simpel. Hij houdt van zijn goud, maar als iemand dat heeft wil hij het terug, hij moet per se zijn 100 munten hebben.


    16 - 09 - '17

    Wij hadden pas met school Schuckie gekeken (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Schuckie? Het is zonder s ze en die film noemt Child's Play xp


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Het is simpel. Hij houdt van zijn goud, maar als iemand dat heeft wil hij het terug, hij moet per se zijn 100 munten hebben.


    Ow dus daarom doet hij zo grappig :'D

    @Rani, bedoel je niet Chucky of echt Schuckie? Aangezien het me eraan laat denken.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Cambiare schreef:
    (...)

    Ow dus daarom doet hij zo grappig :'D

    @Rani, bedoel je niet Chucky of echt Schuckie? Aangezien het me eraan laat denken.


    Chucky of Chuckie, die ja, die rosse pop. Denk ik?

    [ bericht aangepast op 20 okt 2013 - 0:16 ]


    16 - 09 - '17