• The lovely Jcats





    She sees the world through TV screens
    All of her friends in magazines
    But everyday she lives a broken dream, yeah
    Making her own reality
    There’s lots of make-up on her face
    To cover up an empty space
    But there’s a lot behind those big blue eyes
    She just don’t realize







    Get up off the dark
    Open up your eyes
    You’ll discover there’s a world outside
    To fix a broken heart
    You have to try
    Pick it up, pick it up
    It’s a beautiful life Beautiful life, beautiful life
    It’s a beautiful life, beautiful life.





    Members
    JamesPotter • Femke
    Jinora • Rani
    Scanlon • Gabs
    Quigley • Jacco
    Cenation • Sylvie
    Minions • Gail
    Cambiare • Samantha
    Shaughnessy • Miriam



    ''Type Bananas if you can see this"

    [ bericht aangepast op 19 okt 2013 - 12:23 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jinora schreef:
    I hate horror :0


    Shame on you! D:


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Cenation schreef:
    (...)

    Hmm, haha

    M'n pa is ook gewoon zo beschermend dat hij er moeite mee heeft als ik weg ga, dus ik mocht die dingen als weg gaan met vriendinnen zelfs niet tot mijn 17de/18de. Ik ben zo opgegroeid en ik ben dus ook niet anders gewoon ..


    Precies, mijn vader vind het ook niet al te fijn als ik weg ga. Ook omdat ik dat bijna nooit doe, als ik het dan een keer vraag, kijkt hij me vreemd aan (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Jinora schreef:
    inderdaad Sylvie (: Mensen van mijn leeftijd, vinden me een loser omdat ik niet uitga of ik nog nooit dronken ben geweest --'


    Ik raak zelfs geen druppel Kriek fzo aan. Ik heb alleen nog maar cava, champagne met alcohol en jenever geproefd en ik vind alcohol gewoon vies, echt vies! En weet je, het kan me echt niks schelen dat mensen denken dat ik een loser enz ben omdat ik niet uitga en niet drink enz. Je wordt er niet stoer van door die dingen te doen ..

    @Sam, er bestaat zoiets als internet, you're welcome!


    16 - 09 - '17

    Cambiare schreef:
    (...)

    Shame on you! D:


    Nou als jij graag iemand wil, die voor het stomste begint te gillen en zich achter een kussen verstopt en heel de avond door zegt dat ze die nacht niet meer durft te slapen, nodig mij alvast maar uit dan (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Jinora schreef:
    (...)

    Precies, mijn vader vind het ook niet al te fijn als ik weg ga. Ook omdat ik dat bijna nooit doe, als ik het dan een keer vraag, kijkt hij me vreemd aan (:


    Is hier ook zo.


    16 - 09 - '17

    Jinora schreef:
    (...)

    Nou als jij graag iemand wil, die voor het stomste begint te gillen en zich achter een kussen verstopt en heel de avond door zegt dat ze die nacht niet meer durft te slapen, nodig mij alvast maar uit dan (:


    Ooh, gaan we naar Bobbejaanland, het is nu die Halloween ding? Haha

    [ bericht aangepast op 19 okt 2013 - 23:47 ]


    16 - 09 - '17

    Jinora schreef:
    (...)

    Nou als jij graag iemand wil, die voor het stomste begint te gillen en zich achter een kussen verstopt en heel de avond door zegt dat ze die nacht niet meer durft te slapen, nodig mij alvast maar uit dan (:


    *Kijkt eventjes weg van iPad naar Reno en weer terug* Ja in dat geval mag je best komen. We hebben er toch al een.

    @Syl i know maar ik kan serieus geen nieuwe films vinden die wat minder eng zijn voor de gevoelige onder ons en het idee om my little pony op te gaan zetten sla ik liever ook af (':


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Cenation schreef:
    (...)

    Ooh, gaan we naar Bobbejaanland, het is nu die Halloween ding? Haha


    Mijn zus gaat op 27 oktober (: Maar omdat ik Bobbejaanland wat beu ben en door het lange wachten bij z'on dagen ga ik niet mee (:
    Ik ga die week al naar Duinrell met school ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Minder eng? Nee sorry die films ken ik niet ..


    16 - 09 - '17

    Jinora schreef:
    (...)

    Mijn zus gaat op 27 oktober (: Maar omdat ik Bobbejaanland wat beu ben en door het lange wachten bij z'on dagen ga ik niet mee (:
    Ik ga die week al naar Duinrell met school ^^


    Ooh


    16 - 09 - '17

    Cambiare schreef:
    (...)

    *Kijkt eventjes weg van iPad naar Reno en weer terug* Ja in dat geval mag je best komen. We hebben er toch al een.

    @Syl i know maar ik kan serieus geen nieuwe films vinden die wat minder eng zijn voor de gevoelige onder ons en het idee om my little pony op te gaan zetten sla ik liever ook af (':


    Dan worden Reno en ik vast goede vriendjes (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Cenation schreef:
    Minder eng? Nee sorry die films ken ik niet ..


    Maakt niet uit. Ik heb besloten om die ene kabouter film op te zetten die bij mijn opvoeding hoort volgens jou :') Leprechaun dacht ik :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Cambiare schreef:
    (...)

    Maakt niet uit. Ik heb besloten om die ene kabouter film op te zetten die bij mijn opvoeding hoort volgens jou :') Leprechaun dacht ik :')


    Die film is geweldig! Bij jou opvoeding hoort volgens mij? Wanneer heb ik zoiets gezegd?


    16 - 09 - '17

    Jinora schreef:
    (...)

    Dan worden Reno en ik vast goede vriendjes (:


    Ik denk het ook. Aangezien hij echt aardig is + super grappig (: En hij heeft net zoals jou een hekel aan horror, eigenlijk moet ik toch echt eens gaan vragen aan hem waarom hij eigenlijk is gekomen :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Cenation schreef:
    (...)

    Ooh


    Ga jij dan?


    '' Type Sangster if you can see this. "