• Woow oma had kaartjes via postcode lotterij voor Flashdance. Oma gaat met haar buurvrouw zodat mama en ik ook konden. Zelf vind ik zang en vooral dans erg leuk. Bij binnenkomst was er ratis onbeperkt eten en drinken. Dus er waren gewoon brownies , donuts, mega chocokoeken, muffins enz. Toen we de zaal in gingen begon de Postcodeloterij man te praten. Zes mensen zouden een meet and greet met de cast winnen. Na de buurvrouw van oma won maar ik moest met mama van haar. De musical was echt zo leuk. Na na de show zijn we dus op het podium met heel de cast op de foto geweest. Ik stond achter Anouk Maas en naast naja schuin naast Jim Bakkum en zijn kont ging telkens tegen mn hand;) en van zeg eens aa Mien dobbelsteen stond schuin voor me. Het was maar erg kort maar wel leuk. Ik mocht ook dingen vragen en de hele musical qua dans en liedjes met tekst hebben ze in 3,5 week geleerd.... Verder kreeg iedereen een mega reep chocolade en de meet and greets nog een boek met handtekeningen enzo. Mn dag en vakantie zijn helemaal top


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wat leuk!:)


    Queer zijn is gewoon alles

    Super!


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    OMG STA JIJ MET CARRY TEFSEN OP DE FOTO IK BEN ZO JALOERS ALKDJSLKFJDSJL.
    En ik ga naar Flashdance op 11 december! (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Wat leuk voor je!


    Alleen maar tranen van geluk

    Ramazzotti schreef:
    OMG STA JIJ MET CARRY TEFSEN OP DE FOTO IK BEN ZO JALOERS ALKDJSLKFJDSJL.
    En ik ga naar Flashdance op 11 december! (:
    hahaha jeps en ik krijg binnenkort de mail met de groepsfotos dan plaats ik er een paar. Jim is best groot maar ik was groter. Carry was echt heel grappig in hoe ze praatte. Het is een mooie en leuke musical


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)hahaha jeps en ik krijg binnenkort de mail met de groepsfotos dan plaats ik er een paar. Jim is best groot maar ik was groter. Carry was echt heel grappig in hoe ze praatte. Het is een mooie en leuke musical


    Ooooooh. Ik ben zo ontzettend jaloers. Carry is zo'n leuke vrouw. D: Ik wil haar zo graag in 't echt ontmoeten, omfg.
    Oeh, jaaaa, ik wil die foto sowieso wel zien, ghehe. (: Ik ben er heel benieuwd naar, kan niet wachten totdat ik 'm ga zien. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hahahjaj je bent enthiosiast het is echt leuk en ze kunnen echt goed zingen en dansen met name Jim kan echt woow maar Anouk heeft ook uithalen. Carry gaat twee liedjes zingen. Ik heb ook haar handtekenning haha
    En Jim is knap in het echt sommige momenten zat ik bijna te janken en met kippenvel.

    Heb je de film zelf ook ezien


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oh, super! (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    IrishNialler schreef:
    Hahahjaj je bent enthiosiast het is echt leuk en ze kunnen echt goed zingen en dansen met name Jim kan echt woow maar Anouk heeft ook uithalen. Carry gaat twee liedjes zingen. Ik heb ook haar handtekenning haha
    En Jim is knap in het echt sommige momenten zat ik bijna te janken en met kippenvel.

    Heb je de film zelf ook ezien


    Neeeee, ik ga huilen, dit meen je niet, ik wil ook haar handtekening, ik vind haar zo fantastisch afkljsdflksdjfl. Een van m'n favo actrices. (:
    Nope, film niet gezien. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jahahha in dat boek van iedereen de acteeurs dansers enz.
    Ik zoi het je wel aanraden zodat je weet waar het afspeeld het is wel anders maar snap je wel beter alles. De film isbuit ehm 1980 ofzo
    Ik heb het slotaplaus enzo niet meegemaakt omdat wij toen al weg moesten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Jahahha in dat boek van iedereen de acteeurs dansers enz.
    Ik zoi het je wel aanraden zodat je weet waar het afspeeld het is wel anders maar snap je wel beter alles. De film isbuit ehm 1980 ofzo
    Ik heb het slotaplaus enzo niet meegemaakt omdat wij toen al weg moesten


    Zo awesome! *O*
    Ik ga 'm is aan m'n opa vragen, is misschien wel goed om die inderdaad van te voren te zien, haha. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hahahah jaloers gehhehe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ah, wat leuk! (:


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    .ik had dat met soldaat van oranje!
    En nu hebben we ook kaartjes gewonnen voor sister act :]

    Hmmm... jaaa ik was toen echt in de taartjes hemel...


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    .ik had dat met soldaat van oranje!
    En nu hebben we ook kaartjes gewonnen voor sister act :]

    Hmmm... jaaa ik was toen echt in de taartjes hemel...


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about