• Woow oma had kaartjes via postcode lotterij voor Flashdance. Oma gaat met haar buurvrouw zodat mama en ik ook konden. Zelf vind ik zang en vooral dans erg leuk. Bij binnenkomst was er ratis onbeperkt eten en drinken. Dus er waren gewoon brownies , donuts, mega chocokoeken, muffins enz. Toen we de zaal in gingen begon de Postcodeloterij man te praten. Zes mensen zouden een meet and greet met de cast winnen. Na de buurvrouw van oma won maar ik moest met mama van haar. De musical was echt zo leuk. Na na de show zijn we dus op het podium met heel de cast op de foto geweest. Ik stond achter Anouk Maas en naast naja schuin naast Jim Bakkum en zijn kont ging telkens tegen mn hand;) en van zeg eens aa Mien dobbelsteen stond schuin voor me. Het was maar erg kort maar wel leuk. Ik mocht ook dingen vragen en de hele musical qua dans en liedjes met tekst hebben ze in 3,5 week geleerd.... Verder kreeg iedereen een mega reep chocolade en de meet and greets nog een boek met handtekeningen enzo. Mn dag en vakantie zijn helemaal top


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Echt leuk! (:


    To love is to destroy.

    Ik ga in november naar Jersey Boys, in Utrecht. De acteur die Frankie speelt, ken ik, en ik ga zo helemaal achter de schermen.. Ik heb er zin in ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    wooow jij hebt echt geluk gehad!
    (Y)(Y)

    Klinkt super ! C:


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Rowling schreef:
    Wat leuk voor je!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dat is echt awesome c:


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .