• Ik weet dat er topics zijn waar je je gewijzigde nickname kan plaatsen, maar toch ga ik deze suggestie voorstellen. Stel, je hebt je naam veranderd, is het dan een idee dat er automatisch een bericht naar al je vrienden, of degene die je zelf uitkiest wordt gestuurd? Maar ik begrijp het wel als het veel werk is voor Rutger.:Y)
    x


    ok

    goed idee Ö


    Listen to what we're not saying..

    ja!
    ik heb net mijn naam veranderd, ik denk niet dat er nog een van mijn vrienden zal zijn die weet wie ik ben.


    What would Emma do?

    Goede Idee Schatt!!

    whahaah jahh ik herken mensjes soms aan het plaatj of het zijn vrienden en dan merk je daaraan dat de naam gewijzigd is ^^


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    btw ik vind het een soôper idee :D


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Of gewoon naar iedereen op Q x'D
    Maa ik heb meestal als ik me nick verander, verander ik ook wel eens mijn foto. Dus weet niet echt iemand meer wie ik ben xd


    ik weet dat wel hoowr [Áa]


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Ik doe het meestal geleidelijk: Als ik mijn nick verander wijzig ik niet mijn foto, maar doe ik dat een stuk later om verwarring te voorkomen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Of je zet gewoon in grote letters op je profiel wie je eerst was. x'D


    FML

    Nice idea.


    Sing the song of the stars for me.

    Erg goed idee.

    Ik moet wel nog even uitvogelen hoe dat er precies uit moet komen te zien, maar ik zet het op de lijst (Y)


    Dit is mijn signature...

    Nja, want er zijn mensen die vragen me te verwittigen bij een nieuwe quiz, en als hun naamd an veranderd is, vind ik ze niet meer terug .. x


    Reaching for something in the distance_

    Uhu, ik ind het een goed idee, het is best verwarrend :X


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Whóa, bijna iedereen is het met me eens, en het gaat misschien nog komen ook!=3 Gooed.. ik ga off-topic denk ik. Dus laat ik maar ophouden.x'D
    x


    ok