• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen: ER ZIJN NOG 2 ROLLEN OVER
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Lothian
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders: ER IS NOG 1 ROL OVER!!!
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || Evolution - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xAlways - Bedreigt Liam Payne


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||Evolution
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Evolution
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson || Evolution
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles || xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik || KiliOfDurin
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta

    (maximaal 5 per lid)


    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 19:24 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Sorry voor de stommiteit, maar wat kan Sansa?]


    Bowties were never Cooler

    abo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (kan iemand mij vertellen wat er allemaal is gebeurt sinds dat megan en sansa zijn gestopt met vechten?)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    - Boe -


    That is a perfect copy of reality.

    -.-


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Cookies! c:


    El Diablo.

    Jacelyn Aimee Everald

    ''De enige, wat een geluk heb ik.'' Ik rolde met mijn ogen. ''Jij weer hé.'' grinnikte ik. 'Come on Lauren... We don't have all night.' Ik zuchtte diep en deed mijn handen in mijn broekzakken. 'Maargoed.. Wat jij me dus gaat vertellen... Je bent echt nog nooit verliefd geweest, nooit iemand leuk gevonden?' Ik knikte even en wreef in mijn ogen. ''Simpel gezegd wel ja, nog nooit iemand leuk gevonden en dat soort dingen.'' Ik glimlachte licht. ''Maar er waren wel jongens die mij wel leuk vonden, maar ik vond hun drie keer niks.'' grinnikte ik. Ik keek om me heen en zag niet ver van ons een meid die heel op de foto leek van Lauren. Ik grijnsde en zette mijn boog klaar, daarna drukte ik op het knopje zodat de raam van de achterbank naar beneden ging. ''Ga klaarstaan en pak haar als ze neergeschoten is.'' zei ik tegen Tyler en schoot toen recht in haar arm. ''Nu!'' Ik startte de auto alvast en beet op mijn lip. Nu maar hopen dat niemand het zag.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Don't mes with Lauren, mhihihi.
    Lauren Alexia Tomlinson
    Ik gil het uit als zo'n kind opeens in mijn arm schiet met een pijl. 'Nu!' Schreeuwde ze daarna naar die jongen die dus blijkbaar Tyler heeft. Het was duidelijk een ontvoering. Ik trok de pijl uit mijn hand en gaf Tyler een harde klap tegen zijn gezicht. Toen wendde ik mijn blik naar dat wijf dat de pijl in mijn arm schoot. Ik heb dankzij mijn geweldige zus goed leren gooien en gericht leren gooien, alleen ben ik niet zo'n iemand die graag vecht, maar als je een pijl in mijn arm schiet, is dat redenen genoeg om iets terug te doen. Ik zie dat ze verband om haar arm heeft, dus loop ik naar haar toe en duw ik met volle kracht de pijl weer in haar arm, tot dat de wond weer hevig bloed. 'Don't mess with Lauren bitch' sis ik tegen haar en ik ren weg. Mijn goede hand hou ik tegen de wond aan.


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Joël Valentino

    ''Simpel gezegd wel ja, nog nooit iemand leuk gevonden en dat soort dingen. Maar er waren wel jongens die mij wel leuk vonden, maar ik vond hun drie keer niks.'' grinnikte ze en ik knik even. Opeens zie ik Lauren en Jace dus ook. ''Ga klaarstaan en pak haar als ze neergeschoten is.'' zei ze tegen me en ik knik weer. "Nu!" zegt ze als de pijl in haar arm is geboord en ik stap uit. En ik kon het al raden, zus van hé? Ik negeer de brandende plek op mijn wang en kijk even kort naar Jace. Die overleeft het wel, ik ken haar. Ik sprint achter Lauren aan en heb haar al snel. Ik druk het doekje tegen haar mond en knijp haar neus dicht zodat ze wel moet inademen. Even heel zwak maken. Niet eerlijk, maar wel handig...


    El Diablo.

    Lauren Alexia Tomlinson
    Ik word al snel weer vastgegrepen door de gast die ik net een klap had verkocht. Hij drukt een doekje tegen mijn mond en knijpt mijn neus dicht. Ik weet wat dit betekend. Niet ademen Lauren, niet ademen. Ik houd mijn adem in, hopelijk lang genoeg om te kunnen bedenken wat ik nu nog kan doen. Ik denk koortsachtig na. Ik kan niet gaan roepen, dan adem ik in, ik kan hem gaan trappen, maar dan heeft hij me zo weer. Ik kan doen alsof ik het heb ingeademd, maar dat valt te veel op, alhoewel.. Nee, laat ik het maar gewoon niet proberen. Mijn longen beginnen naar zuurstof te vragen, en ik weet dat ik het niet veel langer ga volhouden. Toch blijf ik doorgaan, ik mag dat goedje niet inademen.


    That is a perfect copy of reality.

    Jacelyn Aimee Everald

    Toen de pijl in haar arm kwam, sloeg ze Tyler vol op zijn gezicht. Ik beet op mijn lip en zag haar mijn kant oplopen. Oh God. Niet dít weer, ik heb het al meegemaakt met Megan. Ze drukte de pijl in mijn verband en voelde het branden. Had Tomlinson nog meer zussen? Want zo ja, dan werd ik gewoon gek. Dit kon niet zomaar doorgaan. Eigenlijk wel maar ja. Ik beet hard op mijn lip en voelde de verdoving zijn werk doen. Ik vloekte even en keek naar Tyler. ''Tyler, schiet op! Die verdomde verdoving werkt.'' schreeuwde ik en ademde diep in en uit. Wat ik wel het meest haatte was verdoving. Ugh.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Tyler Joël Valentino

    Vooral niet inademen hoor, heel slim. 'Ik heb wel even de tijd. Je moet een keer ademen.' sis ik in haar oor en denk na. Kom op, dit is tijdverspilling. Of ik moet een van die slimme basisschool trucjes gebruiken.. Een stomp in de maag, dan adem je sowieso in. Ik grijns gemeen en druk het doekje nog wat dichter tegen haar mond. 'Ik heb alleen geen geduld..' grijns ik en stomp hard in haar maag. Als ze nu niet gaat ademen heeft ze al heel wat bewondering van mij...


    El Diablo.

    Lauren Alexia Tomlinson

    'Ik heb wel even de tijd. Je moet een keer inademen' sist de jongen, die Tyler genoemd werd in mijn oor. Al snel hoor ik die meid schreeuwen dat hij moet opschieten omdat die verdoving gaat inwerken. Goedzo Lauren, hou het nog even vol. Dan gebeurd er iets wat ik wel had kunnen verwachten. Hij drukt het doekje harder tegen mijn mond en geeft me dan een stomp in de maag. Nu ben ik verplicht in te ademen. Ik haal adem, en nog een keer. Nu weet ik zeker dat ik die verdoving heb ingeademd. Ik hoop maar dat de verdoving ook bij die meid is ingewerkt. Ik vraag me af wat er staat te gebeuren, nu ik het heb ingeademd. Laten ze het hierbij, of..?

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 21:00 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Joël Valentino

    Ik grijns als ik haar hoor inademen en ik voel haar al zwakker worden. Het zal niet lang meer duren, vijf minuten ofzo tot ze echt knock out was.. Ik til haar gemakkelijk op en leg haar in de auto. Vervolgens loop ik naar Jace en til ook haar op. 'Moet ik straks weer de dokter uithangen?' mompel ik met een klein lachje. Ik zet haar op de stoel naast me en stap dan zelf ook in. 'Nou, let's go.' mompel ik en rij snel weg...


    El Diablo.

    Jacelyn Aimee Everald

    Ik beet op mijn lip en zuchtte diep. Was de hele familie zo? Dan was ik nog wel benieuwd wat er ging gebeuren als ik naar Louis ging. Lauren ademde eindelijk de verdoving in en tilde haar op naar de auto. Daarna tilde Tyler me op naar de bijrijderstoel. 'Moet ik straks weer de dokter uithangen?' Ik glimlachte even en knikte. "Voor jou helaas wel ja. Als je het niet erg vindt natuurlijk. De wond bloedt alweer. Wat hebben de Tomlinson's toch?" Zuchtte ik. Ik keek naar de wond. Wat fijn, het bloed gaat door het verband heen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.