• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC in het praattopic
    #Voordat je post, moeten er minstens 2 post tussen je vorige post en je nieuwe post inzitten. Dit voorkomt dat er twee mensen de rest buiten sluiten.
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen


    De kamer

    Rollen:
    One Direction: VOL
    Louis Tomlinson: Script
    Niall Horan: Velton
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: Styles
    Liam Payne: Lyall

    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Kathy Rose Jones || Dobreva - Bedreigt Harry Styles
    - Selena Grace Thompson|| Lipari - Bedreigt Liam Payne
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Averalda - Bedreigt Louis Tomlinson


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Roth
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    (maximaal 5 per lid)


    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 16:44 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Cozart went Pirouette.]


    Do what people say you can't.

    Lysan Horan

    Ik glimlach breed en omhels mijn broer, eindelijk hij was thuis na veel te lang. Ik was een echte familie mens. Ik had mijn broer elke dag ge'sms't. Ik was misschien wel jonger maar nog.

    Hard kreunend open ik mijn ogen, mijn hoofde bonkte weinig en ik zag alleen maar donker. Bangig kijk ik rond ' Halo?? Haloo is hier iemand? Waar ben ik?' vol angt grijp ik naar mijn ketting die ik van Niall had gekregen. Ik slik even en voel om me heen. Niets anders dan vier muren en een dichte deur. Ik was blij dat ik geen claustrofobie had.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (zitten ze in een kamer, met zijn alle of alleen)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik wil niemand nu vast zetten, want dat vind ik niet zo leuk voor diegene.. dus ik reageer toch pas donderdag. ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Tyler Joël Valentino

    Verveeld tik ik nog wat op mijn telefoon en sta dan op. Ik had mijn filmpje net naar die fags gestuurd, mijn eis is best simpel al zeg ik het zelf. Gewoon even zorgen dat ik weer in de spotlights sta. Mijn modellenwerk staat nu op een laag pitje en ondanks dat iedereen zegt dat ik goed kan zingen heb ik nog geen platencontract. Dan kan je je wel voorstellen dat de aandacht verzwakt en daar hou ik niet van. Ik wil in de spotlights staan, kom op. Ik ben beter dan een fagband.. Dus ik heb ook gelijk geëist dat ik een platencontract krijg, als dat nou geen boost geef voor mijn aandacht.. Dan weet ik het ook niet meer. Ik mag nu wel wanhopig klinken, maar ik wil gewoon veel aandacht van veel mensen. Het boeit me niet wat ik ervoor moet doen of wat anderen ervan denken...
    Ik loop naar een van de kamers waar een meisje zit, het zusje van Horan. Mooi meisje hoor, kan ik nog lol aan beleven. Ik grijns duivels en loop naar binnen. Daar knip ik het licht aan en zie het meisje op de grond liggen. Verder staan er alleen een stoel, een oud bed en een tafeltje. Het raam heb ik dichtgetimmerd, denk je nou echt dat ik zo dom ben dat ik dat vergeet. Uit het raam ontsnappen is een makkelijk klusje hoor. 'Zo zo.' zeg ik met een brede, gemene grijns.


    El Diablo.

    Lysan Horan.

    Tranen stromen over mijn wangen van angst. Ik ben nooit echt dapper geweest, dat is gewoon niet mij. Ik maakte me zorgen, ik wist niet waar ik was maar straks was er iets met mijn ouders of erger nog met Niall iets aan de hand. Ik zat liever zelf opgesloten dan een van hun want dan zou ik letterlijk gek worden als ik niets zou horen. Ik kom uit mijn gedachte als ik geluiden hoor. Het klonk als.... voetstappen. Een deur kraakte en ineens ben ik verblind. Blijkbaar had iemand licht aangedaan maar omdat ik hier nu wel een tijdje denk lag was ik gewend geraakt aan he tdonker. Ik knipper vlug met mijn ogen en zoek de persoon die de lamp aan gedaan heeft. Na een poosje zie ik de persoon, een jongen, een man. Een man met donkere ogen en donker haar en zo te zien ook heel gespierd loopt in mijn richting en ik zie een vieze gemene grijns. 'Zo zo' klinkt zijn stem door de ruimte en ik krimp in mekaar. 'Waarom ben ik hier? Waar bern ik? Waar is Niall?" vraag ik bang en ik kijk hem aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [sorry voor de onduidelijkheid, maar ze zitten met zijn allen in een kamer, want dat is denk ik wel leuker. Voor diegenen die dat niet wisten kunnen we wel doen dat het er zo donker is dat je de rest gewoon niet kan zien.]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Oeps, sorreh ._. Macaroni and Cheese!]

    Tyler Joël Valentino

    'Waarom ben ik hier? Waar ben ik? Waar is Niall?" vraagt ze meteen en ik kap haar af. 'Niet zoveel vragen schat, je broer is veilig, nog wel.' grijns ik. Ik kijk even de ruimte door en zie alle mensen, de meeste zijn nog niet bij. Alleen een ander meisje en deze hier. Ik loop naar haar toe en zak door mijn knieën. 'Nou, vertel is babe. Wat is je naam?' zeg ik. Ik ben nog niet heel gemeen en erg, dat komt nog wel..


    El Diablo.

    Lysan Horan

    'Niet zoveel vragen schat, je broer is veilig, nog wel.' kapt hij me grijnzend af. Hij kijkt even rond en ik volg zijn blik. Tot mijn verassing zie ik dat ik niet de enigste hier ben. Ik herkende een meisje als de vriendin van Zayn. De rest kende ik niet goed maar ze kwamen me akelig bekend voor. Wacht als dat de vriendin van Zayn is ..... ik was dus niet de enigste die ontvoerd is. Ik schrik op als hij akelig dichtbij komt en voor me knielt 'Nou, vertel is babe. Wat is je naam?' zeg hij met een misselijkmakende stem. 'En wat gaat jou dat aan, ik weet jou naam ook niet en ik ben ergens waar ik niet wil zijn' kaats ik fel terug. Iets wat geschrokken van mezelf deins ik naar achter. Ik reageerde wel vaker fel maar ik was echt bang voor de gast voor me. Hij zag eruit als of hij alles kon doen zonder de lul te zijn en gepakt te worden. Tenniste ik vermoedde dat hij foute bedoelingen had want het leek me nou niet dat je iemand ontvoert om daarna een surprise party te geven toch? 'en je laat Niall met rust' sis ik zacht naar hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kathy Rose Jones

    Ik loop de kamer binnen waar ik even een blik werp op de vriendin van Styles, die nog steeds bewusteloos is. Ik had net een filmpje met mijn eisen -dat hij zijn vriendin zou moeten vergeten en met mij gaan- verstuurd. Ik zag Tyler een beetje dreigend over het zusje van Horan heen zitten.
    'Tyler laat dat kind met rust, we hebben haar nog nodig, het liefst levend.' zeg ik terwijl ik op een stoel ga zitten en een nagelvijl pak. Ik begin rustig mijn nagels op orde te maken terwijl ik het zusje bestudeer, het was een bang wicht, dat was duidelijk. Dus ook zeer makkelijk te beïnvloeden. Dat kon van pas komen voor Tyler, ik ben benieuwd hoe de vriendin van Styles gaat reageren.


    Because I love him, do I need another reason?

    Georgia Madison Jaspers

    Ik word wakker en kijk om me heen. Ik lig op een bed, maar dit is niet mijn bed. Er liggen ook anderen op een bed, die slapen. Maar drie mensen zijn wakker, waarvan er twee zitten te praten. Ik sta op en kijk naar wat ik aanheb. Gewoon wat kleding, en niet mijn pyjama. Rustig loop ik naar de mensen die aan het praten zijn. Een ervan herken ik, die heb ik gezien toen ik een keer met Harry bij Niall was. Het is Nialls zusje. Meteen weet ik al waarom ik hier ben. Daarom ga ik gewoon voor de jongen zitten en kijk ik hem recht aan. 'Wat wil je van Harry?'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Tyler Joël Valentino

    'En wat gaat jou dat aan, ik weet jou naam ook niet en ik ben ergens waar ik niet wil zijn' kaatst ze fel terug en mijn lippen buigen naar beneden, mijn gezicht kijkt al snel dreigend in het hare en ik vernauw mijn ogen. 'en je laat Niall met rust' sist ze zacht en ik grom kort. Ik pak haar bij de keel en trek haar hard omhoog. Aangezien ik zo'n twee koppen groter ben is het een makkelijk taakje en al snel staat ze op haar tenen. 'Brutaal zijn is niet slim bitch, en zeker niet hier en al helemaal niet tegen mij. Wil je gelijk de eerste dag al klappen? Denk het niet, je wil toch niet dat je broertje na een lange tour zoiets te zien krijgt?' sis ik. Mijn ogen staan hard en dreigend en ook het toontje waarmee ik alles uit spreek is angstaanjagend kil. 'Tyler laat dat kind met rust, we hebben haar nog nodig, het liefst levend.' hoor ik Kathy zeggen en ik kijk haar kort aan. 'Ze blijft wel leven hoor, een paar tikken kunnen geen kwaad.' zeg ik en kijk weer naar dat Horan wicht.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 16:29 ]


    El Diablo.

    Lysan Horan [ i like this shit=) ik ben een echte drama queen]
    De man kijkt me dreigend aan en ik zie zijn ogen vernauwen. Hij grijpt me bij mijn keel en trekt me omhoog. Ik slaak een kreet en kijk angstig naar hem. Proberend op mijn tenen t eblijven staan zoek ik mijn evenwicht zodat ik nog adem kon hebben. 'Brutaal zijn is niet slim bitch, en zeker niet hier en al helemaal niet tegen mij. Wil je gelijk de eerste dag al klappen? Denk het niet, je wil toch niet dat je broertje na een lange tour zoiets te zien krijgt?'sist hij dreigend en ik probeer te slikken. Ik schud langzaam en heel voorzichtig mijn hoofd dat ik geen klap wil. 'Wil je ... Me los... laten... alsjeblieft' smeek ik hem. Mijn keel stond dood en ik krijg te weinig zuurstof naar binnen. Smekend kijk ik hem aan. Ik hoor een deur open gaan''Tyler laat dat kind met rust, we hebben haar nog nodig, het liefst levend.'. 'Ze blijft wel leven hoor, een paar tikken kunnen geen kwaad.' Angstig probeer ik me los te worstelen wat niet slim is want ik verlies bijna mijn evenwicht en kan even geen lucht krijgen. Ik hap naar adem en probeer mezelf los te krijgen terwijl tranen over mijn wangen rollen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kathy Rose Jones

    Ik zie Styles' vriendin omhoog kruipen naar Tyler toe.
    'Wat wil je van Harry?' sist ze. Ik liep naar haar toe en gaf een flinke klap met de vlakke hand tegen haar wang.
    'Had ik gezegd dat je mocht praten? Ik dacht het niet. Maar om je vraag te beantwoorden: hij wil niks van Harry, ik wel.' Ik sleur haar terug aan haar haar en smijt haar op de grond waarna ik weer rustig ga zitten.
    'Voortaan hou je je mond, tenzij ik zeg dat je mag praten, begrepen?'


    Because I love him, do I need another reason?

    Tyler Joël Valentino

    'Wil je ... Me los... laten... alsjeblieft' smeekt en ik haal mijn wenkbrauw een beetje op. 'Wil ik dat? Even denken..' grijns ik en hou haar keel vast met een hand. Ondertussen kijk ik naar Kathy die de Styles bitch hardhandig tegen de grond smijt. Ik grinnik sadistisch en richt dan mijn aandacht weer op de worstelende bitch in mijn hand. Ik voel een paar tranen over mijn hand rollen, afkomstig van de wangen. Ik veeg de grijns van mijn gezicht en smijt haar hard tegen de muur. Ik kijk hoe ze op de grond ligt en ik veeg mijn hand af. Al snel sta ik weer voor haar en zak deze keer niet door mijn knieën. 'Je naam?' sis ik kil..


    El Diablo.