• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC in het praattopic
    #Voordat je post, moeten er minstens 2 post tussen je vorige post en je nieuwe post inzitten. Dit voorkomt dat er twee mensen de rest buiten sluiten.
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen


    De kamer

    Rollen:
    One Direction: VOL
    Louis Tomlinson: Script
    Niall Horan: Velton
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: Styles
    Liam Payne: Lyall

    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Kathy Rose Jones || Dobreva - Bedreigt Harry Styles
    - Selena Grace Thompson|| Lipari - Bedreigt Liam Payne
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Averalda - Bedreigt Louis Tomlinson


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Roth
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    (maximaal 5 per lid)


    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 16:44 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lysan Horan

    Met grote ogen kijk ik toe hoe een meisje de vriendin van blijkbaar Harry slaat en op de grond gooit. ik kende nooit alle namen voornamelijk omdat ik ze vergat en ik zag Niall bijna nooit. Alleen als hij met tour in Ierland was en in langere pauze's. Ik begreep wel dat het reizen veel was voor hem maar nog.. 'Wil ik dat? Even denken..'grijnst hij maar houd mijn keel nog steeds stevig vast. Hij grijnst breed wat rillingen over mijn rug laat lopen. Ik voel hoe zijn vieze handen en vingers mijn tranen weg veegt maar ze worden gelijk verversd. Hij stopt met grijnzen en gooit me ineens naar achter. 'auwhh!' roep ik pijnlijk en hard als ik de muur in mijn rug voel. Ik val met een klap op de grond en maak een bolletje van mezelf.Ik zie heo hij zijn hand droog maakt van mijn tranen en op me afloopt. Hoog boven mij uit torrend kijk ik hem angstig aan 'Je naam?' sist hij en ik besluit maar te antwoorden 'L-Ly- Lysan' fluister ik snikkend. Ik kon beter maar een beetje zegge wat hij wou weten dan dat ik nog meer pijn zou hebben, dat wou ik liever niet. Mijn knie steekt pijnlijk van de val op de grond maar die negeer ik maar even. Met mijn vrije hand ga ik naarm ijn ketting met kruisje en omvouw het kruisje. Ik dacht aan mijn ouders en Niall, Ze waren me toch wel kwijt? en me aan het zoeken. Ik liet het altijd weten als ik maar vijf minuten later zou zijn dan afgesproken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lina

    als het licht aan gaat kijk ik om me heen. het duurd even voordat ik iets kan zien in deze lichtbron.ik zie hoe er twee personen binnen zitten en staan en hoe de meiden tegen ze in gaan. ik durf niks te doen totdat een man Lysan tegen de muur smijt. Ik kende Lysan wel en ik had echt medelijden. ik kom overeind maar zie meteen zwart. shit, te snel omhoog gekomen. ik ga weer zitten en langzamer hand kom ik weerr overeind. ik loop naar de man en voel aan mijn hoofd, auw. verward kijk ik hem aan. tot mijn grote verbazing komt er geen woord uit mijn mond.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Tyler Joël Valentino

    'L-Ly- Lysan' fluistert ze en ik knik. 'Nou, dat was toch niet zo moeilijk.' grijns ik. Ik volg haar bewegingen en zie dat ze iets omklemt met haar hand. Ik frons even en kniel bij haar neer. Ik sla haar hand weg en trek de ketting van haar hals. Ik sta al snel weer rechtop en kijk naar het kettinkje. Ik knik goedkeurend, 'Echt goud hé? Toe maar.' zeg ik en ik laat het kettinkje over mijn hand glijden zo in mijn andere hand. 'Vraag me af hoeveel ik er voor zou krijgen... Wat denk jij Kathy?' grijns ik. Ik hou de ketting omhoog en laat het wat bungelen. Ik kijk kort naar het andere meisje dat er ook opeens staat en ik duw haar hard tegen de grond. Zij was niet mijn werk, maar ik had geen problemen om haar pijn te doen...

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 17:02 ]


    El Diablo.

    Kathy Rose Jones

    'Echt goud hé? Toe maar.' zegt Tyler als hij de ketting van Lysan, of hoe dat kind ook heet, door zijn vingers laat glijden. 'Vraag me af hoeveel ik er voor zou krijgen... Wat denk jij Kathy?' Ik sta op en loop naar hem toe. Ik pak de ketting en ruk hem van haar nek.
    'Hmm, goede kwaliteit, heel duur. Ik gok rond de 500 euro,' zeg ik, terwijl ik de ketting om mijn nek laat glijden en het slotje vastmaak. Ik kijk het meisje aan.
    'Vind je toch niet erg he? Dat ik je mooie kettinkje even "leen"?' zeg ik vals, mijn hoofd een beetje schuin houdend.

    (I like this very much, kan ik eindelijk mijn sadistische kant eens loslaten :'D)


    Because I love him, do I need another reason?

    Lysan Horan

    . 'Nou, dat was toch niet zo moeilijk.' grijnst hij en ik knik zwakjes.Ik merk niet dat hij fronst maar wel dat hij bij mij knielt, ik slaak een kreetje als hij mijn hand weg slaat en bang staar ik voor me uit. Ineens trekt hij mijn ketting van mijn nek af en knikt goedkeurend., 'Echt goud hé? Toe maar.' Verdrietig kijk ik naar het kettinkje. 'Alsjeblieft mag ik mijn ketting terug, alsjeblieft' smeek ik hem. Ik had de ketting gehad van Niall en het betekende alles voor me. 'alsjeblieft? Ik doe alles ervoor' smeek ik 'Vraag me af hoeveel ik er voor zou krijgen... Wat denk jij Kathy?' Ik zie dat hijm, Linda weg duwt en ik kijk TYler smekend aan.'Hmm, goede kwaliteit, heel duur. Ik gok rond de 500 euro,' ze klikt de ketting vast bij zichzelf. 'Vind je toch niet erg he? Dat ik je mooie kettinkje even "leen"?' 'alsjeblieft, geef hem terug aan mij, alsjeblieft oke' smekend kijk ik naar haar terwijl tranen vormen in mijn ogen.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 17:09 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lina

    Ik val op de grond en grijp direct naar mijn buik. Alles is goed. ik kijk om me heen en zie ig een paar personen, een daarvan herkende ik als de vriendin van Harry. Ik mocht haar wel. Ik moest even nadenken om tot de conclusie te komen dat ik was ontvoerd. Ik kwam overeind en voelde dat mijn knie niet helemaal in orde was. Ik leunde op mijn andere been en keek om me heen. Ik zag het meisje met de vijl het kettinkje van Lysan afpakken. ik herkende het kettinkje, ik had het waarschijnlijk eerder om haar nek zien hangen. ik richt me op de vrouw die de ketting om heeft gedaan. ik loop naar haar toe, stapje voor stapje.en ik tik op haar schouder.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Tyler Joël Valentino

    'Hmm, goede kwaliteit, heel duur. Ik gok rond de 500 euro,' zegt Kathy die hem bij zichzelf om doet, en ik knik ook weer. 'Nice.' grijns ik. 'Vind je toch niet erg he? Dat ik je mooie kettinkje even "leen"?' grijnst Kathy en ik grinnik zachtjes. 'alsjeblieft, geef hem terug aan mij, alsjeblieft oke' smeekt Lysan en ik schud mijn hoofd. 'Denk je nou echt dat we naar een slet als jou luisteren?' grinnik ik gemeen en schud mijn hoofd. 'Domme, domme meid..' grinnik ik en draai me om..


    El Diablo.

    Kathy Rose Jones

    'Alsjeblieft, geef hem terug aan mij, alsjeblieft oke.' smeekt het zusje terwijl tranen in haar ogen komen. Ik zet een nep pruillipje op.
    'Nee schat, je krijgt hem niet terug. Misschien als je broer doet wat mijn vriend Tyler hier wil. Begrepen?' zeg ik met een zoete stem. Ik gaf haar daarna een klap in het gezicht.
    'Ook voor jou geld dat je niet mag spreken zonder toestemming.' snauw ik, waarna ik iemand op mijn schouder voel tikken. Met een ruk draai ik me om en ik zie de vriendin van Malik.
    'Oh, kijk eens aan wie wakker is. Wat moet je?'


    Because I love him, do I need another reason?

    Lysan Horan

    Ik zie Linda op Kathy aflopen en wil haar eerst waarschuwen maar ik was al te laat en ik was bang. . 'Nice.'grijnst hij en schut zijn hoofd. 'Denk je nou echt dat we naar een slet als jou luisteren?' grijnst hij gemeen en ik krimp ineen 'Domme, domme meid..' 'ik ben geen slet' mompel ik zachtjes. Het was waar, ik was nog steeds maagd omdat ik net als mijn broer heilig geloofde in seks na het huwelijk en daarbij onze ouders waren gelovig en ik ook een beetje.Nee schat, je krijgt hem niet terug. Misschien als je broer doet wat mijn vriend Tyler hier wil. Begrepen?' zet ze met een lief stemmetje en ik slaak weer een kreet als ze me slaat. 'Ik heb ook gevoelens' mompel ik binnensmond
    'Ook voor jou geld dat je niet mag spreken zonder toestemming.' daarna draait ze zich om naar Linda terwijl ik begin te huilen. Ik moest en zou op een manier de ketting terug krijgen. Ik hoopte maar dat Niall door had dat ik hier zat en niet iemand die hij niet kende.
    'Oh, kijk eens aan wie wakker is. Wat moet je?'

    [eten]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 17:26 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lina

    'euhm, ik' Ik voelde me onzeker en keek naar mijn pijnlijke knie. even denk ik na en ga dan rechtop staan en vraag met een krachtige stem. 'Geef dat terug' zeg ik en ik had direct spijt van wat ik gezegd had. ik keek haar niet aan, daar waa ik veel te bang voor. ik keek in plaats daarvan naar Lysan die bang naar mij keek. ik legde een hand op mijn buik, waarom weet ik niet en draai dan bang en zenuwachtig mijn hoofd naar haar. Ze had mooi haar, in tegenstelling tot haar persoonlijkheid. Mijn ogen waren gericht op haar mond, waarvan ik verwacht dat ze snel zouden bewegen.

    ps het is Lina

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 17:32 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Georgia Madison Jaspers

    'Had ik gezegd dat je mocht praten? Ik dacht het niet. Maar om je vraag te beantwoorden: hij wil niks van Harry, ik wel.' Ze pakt mijn haar vast en sleurt me ermee naar de grond. Ik gil hard en begin nog harder te huilen. Zachtjes mompel ik Harry's naam, en ik blijf op de grond liggen. 'Voortaan hou je je mond, tenzij ik zeg dat je mag praten, begrepen?' Zegt ze, en ik knik en jammer wat. Er gebeuren nog wat dingen met Lysan, en Lina is er ook. 'Nee.' Kreun ik, terwijl ik mijn hoofd omhoog hou. Ik kijk naar de ontvoerders. 'Wat willen jullie van Harry!' Gil ik hard, zodat ze me niet kunnen negeren.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 17:32 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Tyler Joël Valentino

    'Nee schat, je krijgt hem niet terug. Misschien als je broer doet wat mijn vriend Tyler hier wil. Begrepen?' zegt Kathy met een mierzoete stem en ik knik. 'Dat is hoe het hier gaat.' grinnik ik. 'ik ben geen slet' mompelt Lysan opeens en ik draai me om. 'Oh ja, de heilige maagd. Even vergeten.' grijns ik. Ik buig naar haar toe. 'Geen zorgen, dat duurt niet lang meer.' grijns ik en buig weer terug. Nonchalant voeg ik me bij Kathy en kijk naar Malik's bitch. 'Oh, kijk eens aan wie wakker is. Wat moet je?' zegt Kathy. Die meid reageert amper dus ik kijk om me heen. 'Wat willen jullie van Harry!' gilt die ander opeens hard en ik loop met grote passen naar haar toe. 'Bek dicht bitch.' sis ik en sla hard tegen haar wang.


    El Diablo.

    Kathy Rose Jones

    'Euhm, ik.' begon Malik's vriendin. 'Geef dat terug.' zegt ze, opeens met zelfvertrouwen. Ik begin te lachen, dat domme wicht heeft geen idee waar ze het over heeft.
    'Weet je dat ik met een knip van mijn vingers ervoor kan zorgen dat je voor altijd zwijgt?' zeg ik, nu serieus. Ik kijk haar dreigend aan, spelend met de vijl in mijn hand. Ik was namelijk nogal handig met puntige dingen, en met een beweging kon ik de slagader bij haar keel openrijten.
    'Wat willen jullie van Harry!' gilt Styles' vriendin opeens. Tyler geeft haar een klap en ik loop naar haar toe en trek haar weer aan haar haren overeind.
    'Luister eens, jij bent niet goed voor Harry, kijk naar jezelf.' zeg ik, haar bestuderend. 'Is het niet duidelijk dat ik veel beter bij hem zou passen, schat?'

    (you have no idea how much I enjoy this >: ) )

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 17:40 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    (Boe. Ik ga zo mijn personage maken, als ik bij de laptop kom.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Not as much as I do, I love drama)

    Georgia Madison Jaspers

    De vrouw trekt me weer aan mijn haren overeind. Ik huil nu alleen nog maar. 'Luister eens, jij bent niet goed voor Harry, kijk naar jezelf.' zegt ze, mij bestuderend. 'Is het niet duidelijk dat ik veel beter bij hem zou passen, schat?' Ik kijk boos naar haar. Sinds ik en Harry iets hebben krijg ik steeds vaker dit soort haat. Gewoon mensen die vinden dat zij veel beter bij Harry zouden passen. Door mijn woede voel ik de pijn niet eens meer. 'En jij denkt dus dat Harry het gewoon gaat accepteren dat jij mij dit aandoet. Jij denkt dus dat hij opeens jou lieve vriendje wil worden en dat jullie gaan leven in een groot roze kasteel met allemaal eenhoorns?' Zeg ik boos, en ik bal mijn vuisten. Even twijfel ik, maar toch geef ik haar een harde stomp tegen haar neus aan. Als die niet gebroken is...


    Spoiler alert: you will save yourself