• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC in het praattopic
    #Voordat je post, moeten er minstens 2 post tussen je vorige post en je nieuwe post inzitten. Dit voorkomt dat er twee mensen de rest buiten sluiten.
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen


    De kamer

    Rollen:
    One Direction: VOL
    Louis Tomlinson: Script
    Niall Horan: Velton
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: Styles
    Liam Payne: Lyall

    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Kathy Rose Jones || Dobreva - Bedreigt Harry Styles
    - Selena Grace Thompson|| Lipari - Bedreigt Liam Payne
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Averalda - Bedreigt Louis Tomlinson


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Roth
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    (maximaal 5 per lid)


    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 16:44 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Georgia Madison Jaspers

    'Nee, doe maar niet. Ze mentaal zien wegkwijnen is veel leuker.' zeg ik met een gemene grijns. 'Je weet wel, de gedachte dat haar lieve vriendje niks kan doen om haar te redden. En juist omdat hij van haar houd gaat hij met mij. Dat moet op z'n minst een beetje pijn doen, nietwaar?' Ik probeer mijn gezicht in de plooi te houden, alleen maar om niet laf te lijken. Ik kijk haar woedend aan. 'Jij blijft met je gore poten van Harry af! Je verdient hem nieteens! Hij is een geweldige jongen, en jij bent een of andere sadistische bitch die denkt dat ze hem alles kan maken. Dood me nou, dan ben ik er vanaf, oke? Ik wil jou lelijke gezicht tenminste niet meer zien, gesnopen?' Roep ik hard, en ik heb zin om haar wee rik haar gezicht te slaan. Maar deze keer ben ik tactischer. Met woorden kun je iemand veel meer pijn doen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [iemand voor Lysan???]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    [iemand voor Lysan???]


    [Praattopic]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lina

    Bij het horen van mijn mobiel spring ik op. Het is zaan, ik weet het zeker! Ik ren op Tyler af. 'Geef mijn telefoon!' zeg ik half huilend half smekend. 'Ik moet het lezen. Ik wil het weten.' Ik val machteloos op de grond. Het leek wel een gekkenhuis, drie meiden die aan het smeken, aan het huilen en opstanding waren. Als ik besef dat ik op de grond lig sta ik weer op. Ik schreeuw nog harder. 'LAAT HET MIJ ZIEN!' Mijn tranen worden steeds meer en ook mijn neus begint te lopen. Overstuur sla ik om me heen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Kathy Rose Jones

    'Jij blijft met je gore poten van Harry af! Je verdient hem niet eens! Hij is een geweldige jongen, en jij bent een of andere sadistische bitch die denkt dat ze hem alles kan maken. Dood me nou, dan ben ik er vanaf, oké? Ik wil jou lelijke gezicht tenminste niet meer zien, gesnopen?' Ik begin spontaan te lachen, denkt dat kind nou echt dat ze me met woorden iets kan maken? Als ze dat zelfs probeerde, dan moest ze wel iets kiezen waar ik gevoelig voor was, en dat was dit dus echt niet.
    'Oh mijn god, ik kan niet geloven dat je dat zei!' Ik begin zelfs nog harder te lachen. 'Jij bent echt gestoord weet je?' hik ik. Dan word ik weer serieus.
    'Nee echt, je bent raar, gek zelfs. Wist je dat niet?'


    Because I love him, do I need another reason?

    Lysan horan

    Ik zucht gefrustreerd, ik wou mijn ketting terug. ik zag hoe ze Georgia bedrogen en kom zacht overeind. Tyler hield zich bezig met Lina en Kathy en die pijlboogfreak met Georgia. Ik wijs een stilte gebaar. Heel vlak achter het pijl en boog meisje sta ik. Uit het niets sla ik mijn arm stevig om haar nek en gooi haar op de grond en pak een pijl uit haar hadnen en smijt de boog weg. Ik druk de pijl dreigend tegen haar nek aan. 'Geef NU mijn ketting terug, en Lina haar mobiel en laat ons gaan. Sis ik naar haar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler Joël Valentino

    'Jij blijft met je gore poten van Harry af! Je verdient hem nieteens! Hij is een geweldige jongen, en jij bent een of andere sadistische bitch die denkt dat ze hem alles kan maken. Dood me nou, dan ben ik er vanaf, oke? Ik wil jou lelijke gezicht tenminste niet meer zien, gesnopen?' roept die Georgia naar Kathy en ik schud mijn hoofd. Zo dom. opeens rent die een op me af, half huilend. 'Geef mijn telefoon! Ik moet het lezen. Ik wil het weten.'. Ik schud grijnzend mijn hoofd. 'Wat, dat jij zo'n goor mormel in je hebt?' lach ik. 'LAAT HET MIJ ZIEN! gilt ze opeens en ik lach alleen maar kil en sadistisch. 'Is het niet veel leuker om hem te laten weten dat hij geen vader gaat worden?' grijns ik en vis de telefoon uit mijn zak. Als jullie faggots niet luisteren naar ons kunnen jullie een voor een afscheid nemen van jullie bitches. En dan gaat dat ongeboren mormel van jouw er als eerst aan. verstuur ik naar die Zayn. Vervolgens gooi ik de telefoon op de grond en trap er een paar keer hard op. 'Pak het maar, ik kan er nu niet veel meer mee.' grijns ik. 'Geef NU mijn ketting terug, en Lina haar mobiel en laat ons gaan.' hoor ik opeens en ik draai me om. Ik grijp Lysan weer bij haar nek en trek haar van Jacelyn af. 'No no no. Je weet dat stoute meisjes gestraft moeten worden?' grijns ik breed. Ik had hier wel lol in.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 21:30 ]


    El Diablo.

    Lysan Horan

    Ik hoor Tyler tegen Lina te keer gaan en niet veel later voel ik hoe hij me vastgrijpt bij mijn keel. Wild spartel ik voor adem en kijk hem dodelijk aan. 'No no no. Je weet dat stoute meisjes gestraft moeten worden?' 'klootzakken als jij moeten gewoon gedood worden geef nu mijn ketting terug' sis ik boos naar hem. Vol woedde kijk ik hem aan. Ik zou me niet zomaar overgeven aan hem, als hij dacht dat ik het hem makkelijk zou maken had hij het dus mooi mis. Ik zou slim spelen, eerst heel braaf en dan uit het niets toe slaan. Maar nu was ik gewoon even boos, moe en ik was emotioneel door alles dus dan gaat dat even niet goed samen ben ik bang


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jacelyn Aimee Everald

    Ik werd verrast door een arm tegen mijn nek en werd tegen de grond aangeduwd. Ze dachten echt dat ze hier nog levend uitkwamen, wat leuk voor ze. Dat mens werd van me afgetrokken door Tyler en ik stond weer op, klopte mijn kleren af en keek naar het meisje. "Ah, Lysan heet je, toch?" Grijnsde ik breed en keek toen naar Tyler. "Doe alles wat je wilt met haar." Ik pakte mijn pijl terug en pakte haar hand vast, waarna ik de pijl tegen haar palm aanzet. "Dit is een waarschuwing, als je nog een keer zoiets durft te flikken, ga je er echt aan." Siste ik en drukte de pijl in haar palm totdat er bloed uitstroomde. Ik liet haar hand los en rolde met mijn ogen. Ze dachten dat ze nog macht hadden in onze wereld. Wat een flauwe grap.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lina

    Ik zie hoe Mooiboy mijn telefoon verpletterd. Hoe wist hij dit? Hoe kon hij weten dat ik zwanger was? Ik voelde me machteloos. Maar langzamerhand werd mijn woede groter. Ik werd kwaad, ik was niet van plan om mensen te zien pijn leiden. 'Hou op!' schreeuw ik tegen de boogschutter. 'Hou op!' zeg ik nog een keer maar dit keer met een hogere stem zodat het bijna lijkt alsof ik gil.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 21:52 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Waar kan ik bij inspringen of moet ik op reageren? Sorry nog trouwens dat het zo laat kwam.]


    Do what people say you can't.

    (je bent mijn ontvoerder dus.. bij mij?)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Tyler Joël Valentino

    'klootzakken als jij moeten gewoon gedood worden geef nu mijn ketting terug' sist ze boos en mijn gezicht staat gelijk hard, kil en dreigend. 'Bitch.' sis ik. Ik trek haar hardhandig mee en gooi de deur open. Die gooi ik ook weer hard achter me dicht. Ik kijk haar met een brede grijns aan, 'Ach ja, dan kan je beter nu al je straf krijgen, ben je er vanaf. Lief toch?' grijns ik. Ik trek haar mee de slaapkamer in en duw haar op het bed. Uit de la van het kastje haal ik een spuitje, drugs.. Altijd handig. 'Now, just relax sweetheart.' grijns ik en steek de naald in haar arm.


    El Diablo.

    Lysan Horan

    "Doe alles wat je wilt met haar."sist de boogvrouw die ik geduwd had boos en ze drukt een pijl pijnlijk in mijn pols. "Dit is een waarschuwing, als je nog een keer zoiets durft te flikken, ga je er echt aan." ze drukt hem verder en ik voel bloed stromen over mijn hand. 'verdomme' vloek ik zachtjes.'Bitch.' sist hij en trekt de deur open en achter me weer dicht. Grijnzend kijkt hij me aan, 'Ach ja, dan kan je beter nu al je straf krijgen, ben je er vanaf. Lief toch?' Hij duwt me hard opbed en pakt en spuitje. 'Now, just relax sweetheart.' ik schut mijn hoofd en trek mijn arm weg. Hij had het spul nog niet geduwd dus er zat alleen een naald wondje/ Als een gek zet ik op het gillen en ren naar de deur. Tot mijn verbazing was deze open en ik ren helemaal gek geworden rond. 'Je blijft met je poten van me af ik ben en blijf maagd' schreeuw ik hard. Ik dacht koortsachtig na. Dit was de deur waar ik vandaan kwam. Als een gek ren ik naar een andere deur en begin hard te vloeken. Een andere slaapkamer, great, geweldig dit Lysan. Volgens mij hoorde ik geluiden en voetstappen en verstop met in een kledingkast tussen allerlei jacks

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 21:58 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler Joël Valentino

    Ik grom als ze ontsnapt,'Je blijft met je poten van me af ik ben en blijf maagd' schreeuwt ze en ze rent weg. Niet dat ze ver komt, alles zit hier op slot.. Met de spuit in mijn handen loop ik de kamer in met de open deur en kijk rond. 'Come out, come out wherever you are.' mompel ik en zie dan de kastdeur op een kier staan. 'Zo dom.' mompel ik en loop naar de kast. Ik trek de deur open en grijns even als ik haar zie. Ik trek haar makkelijk uit de kast en duw haar tegen de grond en hou haar goed tegen. 'Je ontkomt er toch niet aan schat.' grijns ik. Ik druk de spuit diep in haar arm en maak het snel leeg. 'En nu is het een kwestie van geduld.' grinnik ik..

    [Dit doet me denken aan die kidnap stories... -Nee, daar is Ty echt niet op gebasseerd hoor o.o-]


    El Diablo.