• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC in het praattopic
    #Voordat je post, moeten er minstens 2 post tussen je vorige post en je nieuwe post inzitten. Dit voorkomt dat er twee mensen de rest buiten sluiten.
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen


    De kamer

    Rollen:
    One Direction: VOL
    Louis Tomlinson: Script
    Niall Horan: Velton
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: Styles
    Liam Payne: Lyall

    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Kathy Rose Jones || Dobreva - Bedreigt Harry Styles
    - Selena Grace Thompson|| Lipari - Bedreigt Liam Payne
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Averalda - Bedreigt Louis Tomlinson


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Roth
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    (maximaal 5 per lid)


    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 16:44 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kathy Rose Jones

    'En jij denkt dus dat Harry het gewoon gaat accepteren dat jij mij dit aandoet. Jij denkt dus dat hij opeens jou lieve vriendje wil worden en dat jullie gaan leven in een groot roze kasteel met allemaal eenhoorns?' zeg het kind boos, en ze balt haar vuisten waarna ik een flinke klap tegen mijn neus aan krijg. Ik wijk achteruit met een hand over mijn neus, die voelbaar aan het bloeden was.
    'Jij kleine...!' gil ik hoog, op haar af stormend. Zonder er over na te denken steek ik met een geweldige kracht de nagelvijl in haar arm.
    'Misschien, de deal is of dat, of jij gaat eraan. Het is maar hoeveel hij van je houdt.' sis ik in haar oor. Ik voel weer even aan mijn neus, wat gruwelijk veel pijn deed. Dat kutkind had mijn neus gebroken, ik keek haar aan en voelde de woede weer oplaaien.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 17:58 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    Lina

    Aangezien de ze Lysan een beetje met rust hadden gelaten loop ik naar haar toe. Ik trek haar overeind en sla een arm om haar heen. Ik heb geen idee hoe ze zich voelt, maar een knuffel kan altijd helpen had ik geleerd van mijn moeder. Ik neem haar mee naar haar bed en ga bij haar zitten. Ik bedacht me ineens dat we niks bij ons hadden geen eten geen drinken, en waar is de wc? Ik loop de kamer dood. Misschien is daar de wc? Ik loop naar een deur en probeer hem te openen maar het wil niet. Ik kijk naar het tafereel van Goergia en de twee andere mensen. waarom zouden ze mij hebben ontvoerd? Ik raakte in paniek en liep naar mijn bed, naast die van Lysan. Met mijn hoofd begraven in mijn handen snik ik zachtjes, denkend aan Zayn.

    Ik schrik op als ik de vrouw hoor gillen. Voor mij zie ik het gevecht tussen Georgia en de vijlvrouw. Opeens steekt ze haar vel in Goergias arm.
    Ik gil van angst en doe snel mijn handen voor mijn ogen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zayn Javvad Malik

    Na een halfuur besluit ik dat ik gewoon de deur openmaak. Ik heb de sleutel, dus dat kan. Ik steek de sleutel in het slot en hou mijn adem in. Eenmaal binnen begin ik te roepen. 'Lina! Lina!' Niks. 'LINA!!!!!' Roep ik zo hard als ik kan. Weer niks. Ik doorzoek haar hele huis, en vind op de keukentafel een briefje. Voor mij. Ik begin het te lezen. Omdat mijn handen trillen duurt dat wel even. Na een tijdje laat ik het briefje vallen en ga ik op een van de stoelen zitten. Kut. Lina is zwanger. En ze is verdwenen. Ik kijk naar mijn telefoon en blijf berichtjes naar haar sturen. Lina, waar ben je? Alsjeblieft bel me, ik heb net gelezen over de baby... Bel me! xxx Your Zayn(H). Ik klik op verzenden en ga in de grote stoel bij het vuur zitten. Hier zaten we altijd, als ik even tijd had. Aangezien we net een drukke tour hebben gehad, heb ik nu ven tijd. Niet dat het langer dan een week is, nee. Ik moet daarna weer aan de slag. Het lijkt leuk... Toch kan ik mijn gedachten niet van Lina afhouden. Ze is zwanger... Dit gaat sowieso problemen opleveren.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 17:55 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    (Mwoehaha, ik voel me zo slecht :'D)


    Because I love him, do I need another reason?

    (Laat Kathy's neus gebroken zijn, want dan krijgt Georgia echt problemen xD)


    Spoiler alert: you will save yourself

    (oeh ja, ik pas het even aan hehe)


    Because I love him, do I need another reason?

    (Mwoehahahaha, pas maar op Georgia...)


    Because I love him, do I need another reason?

    (nu klopt mijn post ook niet meer)
    (Ik maak wel nieuwe)
    (lol toch wel) ach laat maar)

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 18:04 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Georgia Madison Jaspers

    Ze houdt haar hand bij haar neus, wat ik als een goed teken zie.
    'Jij kleine...' Gilt ze hoog, terwijl ze op me afstormt. Ik wens dat ik het nooit gedaan had. Ik gil terwijl ik mijn handen over mijn hoofd sla. Met heel erg veel kracht duwt ze haar nagelvijl in mijn arm. Ik gil hard, en hoog ik begin weer te huilen.
    'Misschien, de deal is of dat, of jij gaat eraan. Het is maar hoeveel hij van je houdt.' Sist ze in mijn oor. Ik begin te huilen. Ze bedreigt Harry met mij. Ik weet dat Harry dit vast niet aankan. Hij gaat dan domme dingen doen. Ik wil schreeuwen en zeggen dat ze haar grote bek moet houden, en dat Harry dan de politie belt enzo, maar ik weet dat het allemaal niets uitmaakt, en mijn arm doet al zoveel pijn. Ik kijk naar de wond. Die zit echt diep in mijn vlees geboord.
    'Oke, dan is hij je vriendje, maar denk je echt dat hij van je kan hóúden als je hem dwingt...' Ik denk aan Harry, die gedwongen wordt allemaal dingen te doen die hij niet wil doen, en ik begin zachtjes te jammeren. Ik sta op en laat me naast Lina op een bed vallen. 'Hoi.' Mompel ik zachtjes, terwijl ik mijn hand op mijn arm doe om het bloeden te stoppen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Dobreva schreef:
    (Mwoehahahaha, pas maar op Georgia...)


    [Ik ga ff een praattopic aanmaken xD]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lina

    Aangezien de ze Lysan een beetje met rust hadden gelaten loop ik naar haar toe. Ik trek haar overeind en sla een arm om haar heen. Ik heb geen idee hoe ze zich voelt, maar een knuffel kan altijd helpen had ik geleerd van mijn moeder. Ik neem haar mee naar haar bed en ga bij haar zitten. Ik bedacht me ineens dat we niks bij ons hadden geen eten geen drinken, en waar is de wc? Ik loop de kamer dood. Misschien is daar de wc? Ik loop naar een deur en probeer hem te openen maar het wil niet. Ik kijk naar het tafereel van Goergia en de twee andere mensen. waarom zouden ze mij hebben ontvoerd? Ik raakte in paniek en liep naar mijn bed, naast die van Lysan. Met mijn hoofd begraven in mijn handen snik ik zachtjes, denkend aan Zayn.

    Het duurt even en dan hoor ik een geluid. Het is mijn mobiel! Mijn mobiel gaat af. Ik sta op en loop naar de hoek waar het geluid vandaan komt. Waar is dat ding? Of zou een van hen hem hebben? In paniek loop ik rond en loop dan naar het meisje dat net naast mij ging zitten. 'Hoor jij dat ook?' vraag ik haar opdringerig.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 18:07 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (Ik ga zo eten, dan beslis ik wel wat ik met Georgia ga doen (duivel))


    Because I love him, do I need another reason?

    (aangepast)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lysan Horan

    Lina roept dat ze mijn ketting moeten terug geven maar ik wist dat het niets zou uitmaken. Het ander meisje die ik langzaam herken als Georgia krijgt een flinke klap omdat ze begint te schreeuwen en snel kijk ik weg.Oh ja, de heilige maagd. Even vergeten.' grijnst hij 'Geen zorgen, dat duurt niet lang meer.' Met grote angstige ogen staar ik voor me uit. Hij we me dus nemen, me ontmaagden. Ik slik moeilijk Ik hoor wat geschreeuw en geluiden en als ik opkijk zie ik Kathy met een bloedneus, Georgia met een grote wond en Lina geeft me een knuffel en neemt me mee naar een bed waar ik ga zitten. Nog half in shock van de woorden van TYler schrik ik op en kijk naar Lina. 'mobiel' fluister ik moelijk. Ik voelde me zonder de ketting zwak.'wacht' ik blijf stil staan en hoor de richting. 'Tyler of Kathy heeft hem 'fluister ik.Ik besluit te kijken of de deur is en loop erheen en begin er hard aan te terkken. Uit het niets word het me allemaal te veel. De klappen, de woorden, de fysieke en lichamelijk pijn, het gemis, alles gewoon. Ik begin hard te schreeuwen, op de deur te bonken en te trekken aan de deur . 'Laat me hier uit !! en geef mijn ketting terug. LAAT ME ERUIIT!!! ' gil ik hysterisch


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Klik maar als je durft...

    Het praattopic tadaa


    Spoiler alert: you will save yourself