• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC in het praattopic
    #Voordat je post, moeten er minstens 2 post tussen je vorige post en je nieuwe post inzitten. Dit voorkomt dat er twee mensen de rest buiten sluiten.
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen


    De kamer

    Rollen:
    One Direction: VOL
    Louis Tomlinson: Script
    Niall Horan: Velton
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: Styles
    Liam Payne: Lyall

    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Kathy Rose Jones || Dobreva - Bedreigt Harry Styles
    - Selena Grace Thompson|| Lipari - Bedreigt Liam Payne
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Averalda - Bedreigt Louis Tomlinson


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Roth
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    (maximaal 5 per lid)


    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 16:44 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lina

    Ik zie Lysan doordraaien en besef dat dit een goed moment is om mijn mobiel te pakken. Ik loop naar de vijlvrouw en luister. Shit mijn ringtone is afgelopen. Ik kijk naar haar broekzak maar zie niks. Dan zie ik bij taylor een lampje branden. Zijn zakken waren groot, als ik voorzichtig deed, kon ik misschien mijn mobiel pakken. ik rijk mijn hand naar zijn zak in de hoop dat hij het niet door heeft. Ik pak mijn mobiel en til snel mijn hand op. Hij kijkt om maar dan begint Lysan nog erger te schreeuwen.'Laat me hier uit !! en geef mijn ketting terug. LAAT ME ERUIIT!!! dankzij Lysan kon ik snel mijn mobiel verstoppen. In alle haast stop ik hem in mijn bh. Ik loop rustig in de hoop dat het onopvallend was naar mijn bed. Als ik Goergia me aan zie kijken pak ik mijn mobiel en laat hem aan haar zien. Ik ga met mn rug tegen haar aan zitten zodat zij als een soort bescherming dient. Ik open de sms.

    Lina, waar ben je? Alsjeblieft bel me, ik heb net gelezen over de baby... Bel me! xxx Your Zayn.

    Ik laat mijn handen zakken. Hij heeft het briefje gelezen.. Shit. Ik kijk Georgia geschokt aan.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Georgia Madison Jaspers

    Er gebeurt erg veel in een moment. Lina's telefoon gaat, en Lysan draait helemaal door. 'Laat me hier uit !! en geef mijn ketting terug. LAAT ME ERUIIT!!!' Gilt ze. en Lina gaat achter me zitten, zodat ik als een soort menselijk schild dien. 'Stuur dan naar Zayn! En als je kan ook Harry! We moeten ze waarschuwen Lina!' Zeg ik in paniek, terwijl ik naar onze ontvoerders kijk. Op dit moment wil ik niets liever dan bij Harry zijn, in zijn warme en vertrouwde armen. Ik glimlach bij de gedachte aan Harry, de enige vrolijke gedachte die ik nu nog heb, en normaal zijn voor een meisje zoals ik. Ik kijk naar Lina en zie het bericht dat ze van Zayn kreeg. 'Wat?! Is dit...' Mijn mond valt open van verbazing. Dit had ik niet verwacht

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 19:42 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lina

    Ik kijk verdrietig voor me uit. Een eerste traan rolt over mijn wang. 'Het.. Het spijt me.' zeg ik. Ik kijk naar de sms, er staat niks over of hij het leuk vind. Hij vind het dus vreselijk. Ik had het kunnen weten. Waarom heb ik..waarom? Ik laat de mobiel op het bed vallen en begraaf mijn hoofd in het kussen. 'Ik snik en zeg een paar:'het spijt me' s er tussen door. Wat heb ik gedaan?!

    (sorry korte post)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Georgia Madison Jaspers

    Ze blijft maar sorry zeggen, waar ik erg chagrijnig van word. 'STUUR NOU GEWOON HET FUCKING BERICHT!' Roep ik hard, en ik hou meteen mijn mond. Zo meteen worden we gesnapt. 'Sorry.' Mompel ik, maar ik pak de mobiel uit haar handen en begin als een gek te typen. Hoi, ik zit gevangen(ontvoerd)met Lysan, Georgia en nog een paar anderen. Ze gaan jullie vijf bedreigen en jullie moeten dingen doen enz. DOE HET NIET!!!! xxxLina. 'Verander eraan wat je wilt.' Zeg ik snel, en ik geef het terug.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lina

    Ik krijg ineens een mobiel in mijn handen gedrukt. Mijn tranen maken het scherm wazig en ik heb helemaal geen zin om het te lezen. Ik druk op verzenden en bedenk me dan. Ik druk op bericht maken en typ:

    Ik hou van je

    Ik denk aan zijn boze gezicht en zijn tranen die hij laat. Ik voel me echt zo rot dat ik mn kussen pak het tegen mn hoofd druk en keihard gil. Gelukkig dat niemand dit hoorde anders zouden ze ons doorhebben.
    'Hier' zeg ik tegen georgia, 'verstop hem goed, alsjeblieft' waarop ik nog even snik. Ik hoop maar niet dat ze erg veel op zijn sms in gaat.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Tyler Joël Valentino

    'Laat me hier uit !! en geef mijn ketting terug. LAAT ME ERUIIT!!! begint Lysan te gillen en ik rol met mijn ogen. Een diepe zucht verlaat mijn mond maar ik laat haar even gillen. Des te sneller is ze haar stem kwijt. 'STUUR NOU GEWOON HET FUCKING BERICHT!' hoor ik opeens en ik draai me met een ruk om. Al snel zie ik Georgia en Lina met een mobiel en ik been naar ze toe. Ik gris de mobiel uit hun handen en kijk naar het scherm. 'Mag niet.' grijns ik en verwijder het bericht en laat vervolgens de telefoon in mijn zak glijden...


    El Diablo.

    Jacelyn Aimee Everald

    Zuchtend stond ik op van mijn stoel en pakte mijn pijl en boog om nog wat pijlen in de deur te schieten. Ik had er zelf een soort van dartbord erop getekend, maar dan iets groter dan normaal. Ik hoorde geschreeuw van de andere kamer en zuchtte opnieuw. De familie van Styles, Tomlinson, Payne, Horan en Malik. Natuurlijk. Ik liep naar de kamer en smeet de deur open. Mijn koker met mijn pijlen waren nog om mijn schouder geslingerd en mijn boog had ik stevig in mijn handen, waarna ik met een moordende blik naar de gevangenen keek. ''Ach, ze zijn wakker.'' grijnsde ik breed. ''Tyler, Kathy! Hebben ze nog iets uitgehaald? Dan kan ik ze tenminste een beetje pijn doen met mijn pijl en boog.'' zei ik met een grijns en keek ze aan. Dit ging nog interessant worden.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lysan Horan

    Niemand reageert, ik wist ook niet wat ik wou. Ja ik wou Niall met mijn ouders hier hebben zodat ik ze kon knuffelen, zodat ik wist dat hun veilig waren. Of dat iemand mij een knuffel gaf en me zei dat het wel goed zou komen al was dat gelogen. Ik had behoefte aan warmte en liefe. Ik wou terug naar school, dat hoorde je niet vak maar momenteel smeekte ik liever op school. Na een lange tijd zak ik gebroken neer op de grond waar ik overstuur begin te huilen. Hun hier waren allemaal veel ouder en de gedachte dat ik straks op een niet prettige manier ontmaagd zou worden zou ook niet echt helpen. Na een poos stroomde mijn tranen onophoudelijk en stil rol ik me in een bolletje, mijn keel was pijnlijk even als mijn ogen. Ik probeerde wanhopig de gedachte dat ik ontmaagd werd te verwijderen maar het lukte niet. De deur ging open waardoor ik die bijna tegen me aan kreeg en een meisje kwam binnen. Opmerkelijk zag ik dat ze pijl en boog in haar handen had. 'Ach, ze zijn wakker.'' grijnsde ize ''Tyler, Kathy! Hebben ze nog iets uitgehaald? Dan kan ik ze tenminste een beetje pijn doen met mijn pijl en boog.'' mijn wenkbrauwen schieten even omhoog maar ik ga verder met huilen

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 20:03 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kathy Rose Jones

    Ik hoorde het hele tafereel met de telefoon, en ik werd er niet bepaald vrolijker van.
    "Tyler, Kathy! Hebben ze nog iets uitgehaald? Dan kan ik ze tenminste een beetje pijn doen met mijn pijl en boog.'' grijnst Jacelyn.
    'Ja graag. Dat kind van Styles heeft mijn neus gebroken.' grom ik. Ik had een wc-papiertje gepakt om het bloeden te stelpen. Ik pakte de bebloede nagelvijl van de grond.
    'En door haar is mijn nagelvijl verpest.' zeg ik met een onschuldig pruillipje. Ik loop naar Georgia toe.
    'Je bent niet erg braaf geweest he? Weet je wat er gebeurt met stoute meisjes?' zeg ik liefjes, wat het waarschijnlijk nog dreigender dan normaal maakte.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 20:11 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    Jacelyn Aimee Everald

    ''Ja graag. Dat kind van Styles heeft mijn neus gebroken.'' Ik zuchtte diep en rolde met mijn ogen, waarna ik naar het meisje keek. ''Dus jij bent de vriendin van Styles? Dat ben je niet meer als je niet meer op deze wereld bent, weet je. Dat kan ik zo laten gebeuren, maar het is veel leuker om die jongens te zien lijden.'' grijnsde ik breed. Waarna ik mijn pijl en boog klaarmaak. ''Kathy, wat zullen we met haar doen? Een pijl in haar hand? Dan krijgt ze geen hulp.'' zei ik met een pruillipje, maar mijn ogen spreken boekdelen. Ik grijnsde kwaad en keek naar mijn pijl. ''Ik heb nog genoeg pijlen in mijn kamer liggen, dus ik kan er ook eentje aan jou besteden.'' lachte ik zacht.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Sorry, verkeerde post]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 20:19 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Iemand voor Lysan??

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 20:33 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Georgia Madison Jaspers

    Er loopt een derde ontvoerder de kamer binnen.
    "Tyler, Kathy! Hebben ze nog iets uitgehaald? Dan kan ik ze tenminste een beetje pijn doen met mijn pijl en boog.'' Ik schrik en weet dat ik er nu pas echt van langs ga krijgen. Wat Kathy heeft gedaan deed pijn, maar met een pijl en boog...
    'Ja graag. Dat kind van Styles heeft mijn neus gebroken.' Bij de gedachte aan het breken van haar neus word ik blij, maar als ik bedenk dat het een echte marteling kan worden, niet meer.
    'En door haar is mijn nagelvijl verpest.' Gaat Kathy verder. Ze loopt naar me toe. 'Je bent niet erg braaf geweest he? Weet je wat er gebeurt met stoute meisjes?' Ze zegt het op een lieve manier, en toevallig is het precies op die manier als mijn moeder altijd deed als ik vroeger in paniek was. Het maakt het alleen maar erger.
    ''Dus jij bent de vriendin van Styles? Dat ben je niet meer als je niet meer op deze wereld bent, weet je. Dat kan ik zo laten gebeuren, maar het is veel leuker om die jongens te zien lijden.' Ik mag die nieuwe nu al niet. Haar naam weet ik neit, maar dat ik haar niet mag wel.
    'Kathy, wat zullen we met haar doen? Een pijl in haar hand? Dan krijgt ze geen hulp.' Ik schrik en wil gillen. Toch doe ik niets, want ik weet dat het haar alleen maar vrolijk maakt. Ze is een sadist, dat kan je zo zien. In de tussentijd heeft ze een pijl op haar boog gelegd. Ik doe niets en kijk alleen voor me uit, wachtend op de pijn.
    'Ik heb nog genoeg pijlen in mijn kamer liggen, dus ik kan er ook eentje aan jou besteden.' SCHIET ME NOU MAAR! Dan heb ik pijn en dan is het voorbij, klaar.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kathy Rose Jones

    'Kathy, wat zullen we met haar doen? Een pijl in haar hand? Dan krijgt ze geen hulp.' vraagt Jacelyn, terwijl ze haar boog spant.
    'Ik heb nog genoeg pijlen in mijn kamer liggen, dus ik kan er ook eentje aan jou besteden.' Ze staat op het punt om te schieten, en hoe graag ik het oom zo willen, ik had een beter plan.
    'Nee, doe maar niet. Ze mentaal zien wegkwijnen is veel leuker.' zeg ik met een gemene grijns. 'Je weet wel, de gedachte dat haar lieve vriendje niks kan doen om haar te redden. En juist omdat hij van haar houd gaat hij met mij. Dat moet op z'n minst een beetje pijn doen, nietwaar?' Ik loop naar Jace toe en duw zachtjes de boog richting de grond.
    'En alsnog, het is veel leuker om het zelf te doen.'


    Because I love him, do I need another reason?

    Zayn Javvad Malik

    Mijn mobiel trilt. Uit blijdschap laat ik hem bijna vallen. Als er op het scherm Lina verschijnt, ben ik helemaal blij. Hoi, ik zit gevangen(ontvoerd)met Lysan, Georgia en nog een paar anderen. Ze gaan jullie vijf bedreigen en jullie moeten dingen doen enz. DOE HET NIET!!!! xxxLina. Doe het niet? Wat gaan ze doen dan? Ik typ snel een berichtje terug. Heey liefie, IK GA DIE GORE KLOOTZAKKEN EEN LESJE LEREN IK KOM NAAR JULLIE TOE WAAR ZIJN JULLIE, ZORG DAT ZE JOU NIETS AAN DOEN VOOR JEWEETWEL, DESNOODS LAAT JE DE REST STIKKEN, JIJ BENT HET BELANGRIJKST. Kisses, your Zaynxxx Ik verstuur het en pak snel wat eten en iets waarmee ik kan vechten. Ik ga die mensen in elkaar slaan.


    Spoiler alert: you will save yourself