• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 22:12 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    oh yeah ofc.... throw it on the pile, my day can't get any worse ;')


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Hmm.. Moeite gedaan om te vragen en enige wat jij zeg is dat je et niet weet -.- Damnit, nu weet ik nog niet wat ik er mee moet D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hexxus schreef:
    (...)

    watch your words, ik ken dr 3 die t Echt nodig hebben.. kijk, oké er zijn van die gevallen. maar denkje nou echt in dit kut systeem, dat er veel mensen die dingen zomaar krijgen zonder eerst van t kastje naar de muur gestuurd te worden met 20miljoen medische papieren en gezeik.. damn

    Ik zei niet voor niks dat er mensen zullen zijn die het echt nodig hebben, maar bij de meesten betwijfel ik of ze niet gewoon wat meer beweging nodig hebben. Ik denk dat de verzekeraar gewoon zo'n ding geeft, omdat het goedkoper is dan de kosten te betalen van een dietiste en al die andere speciale mensen. But I could be wrong ofcourse.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ga nog eens onderdoor aan die stress.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ugh, ik denk dat ik dadelijk nog moet overgeven. Omdat ik me zo kut voel, omdat mensen die ik niet eens kén me helemaal naar beneden gehaald hebben. Ugh.

    Orchard schreef:
    Ik ga nog eens onderdoor aan die stress.


    26 - 02 - '16

    Syll je doet dit niet goed.. Zelfs ik weet dat..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb inspiratie voor mijn nieuwe verhaal, maar ik krijg maar geen enkel woord in dat word-bestand. Ugh! D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    En ik heb mij profiel veranderd.
    Ugh, ik vind het toch nog iets missen ... :X


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wijn voor katten? Serieus? :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    Wijn voor katten? Serieus? :'D


    Wat? :W


    26 - 02 - '16

    Hij lachte vandaag naar me! (H)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    I feel like I'm drowning in ice water


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik ben zooooo moe ;-;


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Father schreef:
    (...)
    Ik zei niet voor niks dat er mensen zullen zijn die het echt nodig hebben, maar bij de meesten betwijfel ik of ze niet gewoon wat meer beweging nodig hebben. Ik denk dat de verzekeraar gewoon zo'n ding geeft, omdat het goedkoper is dan de kosten te betalen van een dietiste en al die andere speciale mensen. But I could be wrong ofcourse.


    vaak hebben deze reuma of andere spierklachten.. en gaan door gekheid van zichzelf emotie-eten


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·